Przetargi.pl
„Zaciągnięcie długoterminowego kredytu do kwoty 1.720.000,00 zł”.

Gmina Dobrodzień ogłasza przetarg

  • Adres: 46380 Dobrodzień, Plac Wolności
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 343 575 100 , fax. 034 3575100 w. 30
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrodzień
    Plac Wolności 1
    46380 Dobrodzień, woj. opolskie
    tel. 343 575 100, fax. 034 3575100 w. 30
    REGON: 15139863000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.dobrodzien.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaciągnięcie długoterminowego kredytu do kwoty 1.720.000,00 zł”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu do kwoty 1.720.000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów z uwzględnieniem następujących warunków: a) okres spłaty kredytu do 27.12.2025 r., b) uruchomienie kredytu w roku 2017 na wniosek kredytobiorcy, w celu wyliczenia ceny ofertowej należy przyjąć następujący termin wypłaty kredytu - 20 grudzień 2017 r. kwota 1.720.000,00 zł (powyższa data jest wskazana jedynie w celu wyliczenia ceny ofertowej, natomiast wypłata kredytu nastąpi na wniosek kredytobiorcy), c) spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych, płatnych do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, d) odsetki będą naliczane są począwszy od dnia uruchomienia kredytu (tj. od dnia przekazania środków na rachunek wskazany przez Kredytobiorcę) do dnia spłaty kredytu. Nie będzie naliczać się odsetek od kredytu spłaconego; e) w przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty, f) oprocentowanie kredytu będzie zmienne w całym okresie kredytowania oparte o stawkę WIBOR 1M dla depozytów międzybankowych wyliczone jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększony o proponowaną marżę banku, marża banku jest stała (dla potrzeb porównania ofert w celu wyliczenia ceny ofertowej, należy przyjąć notowanie wskaźnika WIBOR 1M w wysokości 1,66%), g) spłata kredytu nastąpi w miesięcznych ratach kapitałowych, płatnych do 27 dnia każdego miesiąca, począwszy od 2021 r. do 2025 r., zgodnie z poniższym harmonogramem: - w roku 2021: 180.100,00 zł, tzn. raty od I do XI po 15.000,00 zł i XII rata 15.100,00 zł, - w roku 2022: 384.000,00 zł, tzn. raty od I do XII po 32.000,00 zł, - w roku 2023: 384.000,00 zł, tzn. raty od I do XII po 32.000,00 zł, - w roku 2024: 384.950,00 zł, tzn. raty od I do XI po 32.000,00 zł i XII rata 32.950,00 zł, - w roku 2025: 386.950,00 zł, tzn. raty od I do XI po 32.250,00 zł i XII rata 32.200,00 zł, h) zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, i) prowizja płatna do 7 dni od dnia uruchomienia transzy, j) Zamawiający zastrzega sobie: - prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów (w przypadku wcześniejszej spłaty zobowiązania Zamawiający poinformuje Bank o tym fakcie co najmniej 5 dni przed planowaną spłatą), - prawo nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - refinansowanie spłat rat kredytów i pożyczek dokonanych w 2017 r. przed podpisaniem umowy, k) do wyliczenia odsetek przyjmuję się rzeczywistą ilość dni roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) FORMULARZ OFERTOWY – zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy(-ów) ubiegającego(-cych) się o  udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 4) Dokument dotyczący wszystkich warunków udziału w postępowaniu (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach