Przetargi.pl
„Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1071F wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Kotowice”

Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Górzykowo 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 385 95 00 , fax. 68 385 95 07
  • Data zamieszczenia: 2024-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg
    Górzykowo 1
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 68 385 95 00, fax. 68 385 95 07
    REGON: 97124700700011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/pzzd_gorzykowo/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1071F wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Kotowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1071F m. Kotowice wraz zagospodarowaniem terenu na dz. nr 273/1 obręb Kotowice, gmina Nowogród Bobrzański zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (załącznik nr 3a i 3b do SWZ) oraz dokumentacją projektową (załącznik nr 10 do SWZ).2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:A. W zakresie drogi:-Wzmocnienie nawierzchni-Przełożenie wyniesionego przejścia dla pieszych-Wykonanie ścieku z kostki betonowej str. L w kierunku m. Niwiska km 0+144 – 0+944 (800 m x 1,5m)B. W zakresie zagospodarowania terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 46 000,00 zł zgodnie z art. 97 ust 7 Pzp w jednej lub kilku następujących formacha. pieniądzu;b. gwarancjach bankowych,c. gwarancjach ubezpieczeniowych;d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm.);2. Wadium zgodnie z art. 97 ust 5 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:a. nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia gwaranta (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub innego podmiotu udzielających odpowiednio gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, w szczególności nazwę postępowania i nr referencyjny nadane przez Zamawiającego;c. kwotę gwarancji lub poręczenia;d. termin ważności gwarancji lub poręczenia, uwzględniający upływ terminu związania ofertą,e. zobowiązanie gwaranta do „bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego”4. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne jeżeli przed terminem składania ofert zostanie ono złożone w oryginale w postaci elektronicznej podpisanym przez osobę upoważnioną do wystawienia poręczenia lub gwarancji wraz z ofertą;5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek depozytowy Powiatowego Zielonogórskiego Zarządu Dróg BNP Paribas Bank Polska S.A. na nr 76 1600 1156 1848 5214 9000 0004 z dopiskiem: „Wadium do postępowania – Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej 1071F wraz z zagospodarowanie terenu w m. Kotowice”7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zdolność techniczna:• Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zadań polegających na wzmocnieniu/ modernizacji/remoncie / przebudowie drogi o nawierzchni utwardzonej o wartości min. 800 000,00 zł brutto; potwierdzone dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności z informacją o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Uwaga:Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartość podana będzie w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunków Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu na platformie e- Zamówieniab) Zdolność zawodowa:• Zamawiający żąda, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby posiadające niezbędne usprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności: inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (1 osoba)Osoba wymieniona w pkt .4) lit b) musi posiadać doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym (pełnienie obowiązków Kierownika budowy) przy realizacji min. 1 zadania, polegającego na wzmocnieniu/ modernizacji/remoncie / przebudowie drogi o nawierzchni utwardzonej od rozpoczęcia robót do zakończenia funkcji na stanowisku. Jako zakończenie funkcji należy rozumieć zakończenie wszystkich zadań przypisanych danej funkcji i realizowanych w ramach danej funkcji.Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegóły dostępne w SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach