Przetargi.pl
Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.

PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY-OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY ZIELONA GÓRA ogłasza przetarg

  • Adres: 65-722 Zielona Góra, ul. Dekoracyjna 8
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY-OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY ZIELONA GÓRA
    ul. Dekoracyjna 8
    65-722 Zielona Góra, woj. lubuskie
    REGON: 000870497
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielonagora.pip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczni - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia, którego przedmiotem jest przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.w tym :1) dostawa i montaż urządzeń,2) wykonanie całości robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową i wymogami Zamawiającego,3) wykonanie projektu konstrukcji szybu odpowiedniego do urządzenia przewidzianego do montażu.4) Opracowanie dokumentacji powykonawczej (zawierającej m.in. protokoły badań i sprawdzeń, atesty, certyfikaty itp.), uzyskania w imieniu Zamawiającego zezwolenia na eksploatację urządzeń wydanego przez Urząd Dozoru Technicznego5) Przeszkolenia przed odbiorem końcowym wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie eksploatacji urządzeń.6) Świadczenie usługi napraw gwarancyjnych w okresie zadeklarowanym w ofercie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału postępowaniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego wskazanie poniżej.W zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej .1. Wykonawca spełni ww. warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia w tym co najmniej jedną osobą, którą skieruje do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów a w przypadku Wykonawców zagranicznych- uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.2. Wykonawca spełni ww. warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże ,że w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert ( a jeśli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) wykonał roboty budowlane w tym minimum jedną robotę budowlaną obejmującą dostawę i instalację dźwigu lub platformy osobowej dostosowanej do przewozu osób o ograniczonej możliwości poruszania się o wartości co najmniej 200 000 zł brutto ( słownie: dwieście tysięcy złotych ) wraz z podaniem ich rodzaju wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne odpowiednie dokumentyDodatkowe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu:1) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2023 r, poz. 682 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.2) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1. SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ( Dz. U. z 2023 r. poz. 551 t.j ), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334 t.j.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551 t.j.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach