Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 85-090 Bydgoszcz, ul. Powstańców Wielkopolskich 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3285320 , fax. 052 3285319, 5255319
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Powstańców Wielkopolskich 7 7
    85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3285320, fax. 052 3285319, 5255319
    REGON: 09136215200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wyposażenie w stosowne pojemniki i wywóz nieczystości stałych z siedzib jednostek policji na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 82 części, obejmujące typy pojemników: 110 litrów, 120 litrów, 240 litrów, 1,1m3, 5,0m3, 7,0m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności: 5)wykonawca (w stosunku do danej części zamówienia) posiada aktualne zezwolenie, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.). Powyższe nie dotyczy gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących na obszarze własnej gminy tego typu działalność, które zgodnie z art. 7 ust. 5 w/w ustawy są zwolnione z tego obowiązku. 2.Za spełnienie warunków określonych w pkt. 1 Zamawiający uzna złożenie wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń zawierających wymagane informacje i treści, oraz formalnie poprawnych. 3.Ocena spełnienia w/w warunków udziału Zamawiający dokona wg formuły spełnia-nie spełnia, tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy, 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 ustawy, 4.Zezwolenie, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach