Przetargi.pl
Modernizacja i przebudowa Głównej Przepompowni Ścieków we Włocławku

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Toruńska 146
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2301700 , fax. 054 2301701
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.
    ul. Toruńska 146 146
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2301700, fax. 054 2301701
    REGON: 91051075100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i przebudowa Głównej Przepompowni Ścieków we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja i przebudowa Głównej Przepompowni Ścieków zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 36/42 we Włocławku. Zakres robót obejmuje: 1.modernizację Głównej Przepompowni Ścieków: wykonanie nowych i zmodernizowanie istniejących instalacji technologicznych, przystosowanie konstrukcji budynku do nowej technologii, wykonanie nowych instalacji sanitarnych, elektrycznych C-O i wentylacji, 2.przebudowę układu zasilania: budowę stacji transformatorowej oraz linii kablowych SN i NN 3.budowę kontenerowej stacji biologicznej neutralizacji odorów wraz z niezbędnymi instalacjami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324233
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 100 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 u.p.z.p. oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia, o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji (tzn. jeden obiekt technologiczny pompowni, przepompowni lub oczyszczalni ścieków komunalnych o wydajności nie mniejszej niż 10 tyś m3/dobę z układem separacji skratek oraz co najmniej 1 zamówienia obejmującego wykonanie kontenerowej, dwuczłonowej stacji transformatorowej SN o mocy co najmniej 2x630 kVA). b) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 50 pracowników. c) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: -uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, -co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym udział jako kierownik robót w budowie lub przebudowie co najmniej 3 obiektów budowlanych, z czego co najmniej jednego, związanego z przepompowywaniem lub oczyszczaniem ścieków, o wydajności co najmniej 10 tyś m3/dobę. Kierownik robót branży sanitarnej - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: -uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, -co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym udział w budowie lub przebudowie co najmniej 2 systemów przepompowywania lub oczyszczania ścieków, Kierownik robót branży elektrycznej i AKPiA - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: -uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, -co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w wykonawstwie układów zasilania, automatyki i sterowania a także co najmniej 1 układu monitorowania i transmisji danych dla obiektu związanego z przepompowywaniem lub oczyszczaniem ścieków. Osoby te winny należeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) posiadać środki finansowe, lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4 000 000,00 PLN. b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 6 500 000,00 PLN, w tym co najmniej 2 000 000,00 PLN ubezpieczenia na jedno zdarzenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w punkcie III.2)1)Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w punkcie III.2)2)Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)wykaz wykonanych prac sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Instrukcji Dla Wykonawców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. b)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Instrukcji Dla Wykonawców. c)wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Instrukcji Dla Wykonawców oraz przebieg kariery zawodowej dokumentujący spełnienie warunków posiadania wymaganego doświadczenia zawodowego wskazanych osób wraz z kopiami posiadanych uprawnień oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wykonawcy, którzy nie dysponują wymaganym personelem, zobowiązani są do przedstawienia pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do Instrukcji Dla Wykonawców. 3) W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w punkcie III.2)3)Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. b)polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach