Przetargi.pl
Wyposażenie uzupełniające pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych oraz klasopracowni pojazdów samochodowych Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze z podziałem na 2 części.

Burmistrz Zatora ogłasza przetarg

  • Adres: 32640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 412 215 , fax. 33 84 10 206
  • Data zamieszczenia: 2016-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Zatora
    Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1
    32640 Zator, woj. małopolskie
    tel. 338 412 215, fax. 33 84 10 206
    REGON: 53107400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie uzupełniające pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych oraz klasopracowni pojazdów samochodowych Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze z podziałem na 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia opisany w tytule jest podzielony na 2 części. Przedmiotem zamówienia dla każdej części jest: a) CZĘŚĆ 1: Dostawa uzupełniającego wyposażenia pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych w postaci bezzałogowego systemu latającego (drona) wraz z niezbędnymi komponentami i oprogramowaniem. b) CZĘŚĆ 2: Dostawa uzupełniającego wyposażenia klasopracowni pojazdów samochodowych w postaci samochodu osobowego przeznaczonego do kursu nauki jazdy oraz służącego do przeprowadzania egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B. Oferowany samochód osobowy winien być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń, sprawny technicznie, kompletny i gotowy do użytku, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2016 roku. Oferowany pojazd winien posiadać wszelkie właściwości i oprzyrządowanie umożliwiające zarejestrowanie go jako pojazdu do nauki jazdy, a następnie przeprowadzania na nim państwowego egzaminu na prawo jazdy kategorii B. W OPZ uwzględniono wymagania środowiskowe zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz.U. z 2011 r. nr 96, poz. 559). 3. Dokumentację techniczną, zestawienie i szczegółowy opis wszystkich elementów wyposażenia i sprzętu oraz wszystkie inne informacje niezbędne do sporządzenia oferty cenowej zawierają załączniki nr 3A - B do SIWZ, zatytułowane Opis przedmiotu zamówienia – OPZ: a) Dla części 1 - Załącznik nr 3 A, b) Dla części 2 - Załącznik nr 3 B. 4. Wzór umowy wraz z klauzulami antykorupcyjnymi stanowią załączniki od nr 7 A - B do SIWZ. 5. UWAGA! Dokumenty zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego również w wersji edytowalnej należy wypełnić bez wprowadzania jakichkolwiek zmian merytorycznych. 6. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w OPZ. 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych. Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia, jeżeli będzie ono zawierało funkcjonalności, co najmniej tożsame lub lepsze od określonych w OPZ w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku zaproponowania wersji równoważnej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis i dane techniczne zaproponowanego rozwiązania umożliwiające porównanie go z wszystkimi parametrami wymaganymi w niniejszym OPZ. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania funkcjonalności, wydajności i kompatybilności zaoferowanego rozwiązania równoważnego poprzez analizę jego możliwości. Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanego oprogramowania leży po stronie Wykonawcy. 9. Szczegóły dotyczące terminu dostawy, kolorystyki, kształtu i innych cech technicznych i użytkowych dostarczanych elementów wyposażenia, a nie opisanych w OPZ, będą uzgadniane przez Wykonawcę z Zamawiającym, przed dostawą. 10. Rodzaj zamówienia – dostawy. 11. Wspólny słownik zamówień CPV: a) Dla części 1: 34711200-6 – bezzałogowe statki powietrzne 39162110-9 – sprzęt dydaktyczny b) Dla części 2: 34110000-1 – samochody osobowe 39162110-9 – sprzęt dydaktyczny 12. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi, sanitarnymi, bezpieczeństwa itp. w myśl obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. 14. Wszystkie oferowane urządzenia i sprzęt winny posiadać dopuszczenia do stosowania na terytorium RP oraz odpowiednie certyfikaty. 15. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić załadunek, transport, rozładunek, montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanych przez użytkownika: a) w zakresie części 1 zamówienia - pod adresem: 32-640 Zator, ul. Kongresowa 11, w tym również uruchomienie sprzętu oraz wykonanie prób i testów działania urządzeń, a także szkolenie; b) w zakresie części 2 zamówienia - pod adresem: 32-640 Zator, ul. Kongresowa 11, w tym również uruchomienie sprzętu oraz wykonanie prób i testów działania. 16. UWAGA! Prace montażowe w części nr 1 będą się odbywały na terenie normalnie funkcjonującego Zespołu Szkół. Wykonawca musi więc odpowiednio zabezpieczyć teren montażu tak, aby wyeliminować wszelkie zagrożenia dla pracowników i innych przebywających w obiekcie osób. Prace szczególnie uciążliwe ze względu na hałas, zapylenie itp. powinny być wykonywane po godzinach pracy lub w dni wolne od pracy, po uzgodnieniu z Zarządcą obiektu. 17. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, w przypadku nie otrzymania dofinansowania w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34711200-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium dla każdej części zamówienia: a) Dla części 1 w wysokości 400,00 zł, b) Dla części 2 w wysokości 1 500,00 zł w jednej z form dopuszczalnych ustawą, przed terminem składania ofert (oryginał dokumentu złożony przed terminem składania ofert u Skarbnika Zatora, kopia dołączona do oferty). 2. W przypadku wpłaty gotówkowej - wpływ środków przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego nr : 60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze. 3. Gwarancja wadialna powinna wskazywać przesłanki utraty wadium, zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach