Gmina Krajenka ogłasza przetarg
- Adres: 77-430 Krajenka, Szkolna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2639204 w. 24, 2639205 , fax. 67 2639203
- Data zamieszczenia: 2018-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krajenka
Szkolna 17
77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie
tel. 67 2639204 w. 24, 2639205, fax. 67 2639203
REGON: 57079136500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie pomieszczeń w ramach Projektu pn. „Utworzenie żłobka miejskiego w Krajence - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie żłobka miejskiego w Krajence, poprzez wyposażenie nowopowstałych pomieszczeń żłobka w Krajence przy ul. Stanisława Polańskiego 3. Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2018. 3.2. Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. Opis obowiązków wykonawcy zawarty jest również w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy 3.3. Powstały obiekt oraz jego wyposażenie winno spełniać normy określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (Dz. U. z 2014 r. poz. 925 ze zm.), 3.4. Kod CPV: 39 00 00 00-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 37 50 00 00-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 3.5. Wymagania jakościowe i materiałowe: 3.5.1. Dostarczone wyposażenie powinno być fabrycznie nowe i posiadać atesty lub certyfikaty. Zabawki muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać oznakowanie CE. 3.5.2. Meble i wyposażenie dla dzieci będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami określonymi obowiązującym prawem. Winny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa oraz być dopuszczone do użytkowania dla dzieci do lat 3. Ponadto powinny posiadać atest higieniczny. 3.5.3. Przed dostarczeniem wyposażenia wykonawca przedstawi Zamawiającemu niezbędne dokumenty potwierdzające w/w wymagania, a także uzyska akceptację Zamawiającego dot. kolorystyki/wzorów wyposażenia. 3.5.4. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy własne materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. 3.5.5. W przypadku podania nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o nie gorszych parametrach jakościowych i użytkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy, 2.kalkulacja cen dot. wyposażenia obiektu, 3.oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ, 4.zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 7.10.2 SIWZ– jeśli dotyczy. Powinno być złożone w formie oryginału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do żłobka w ramach projektu Pierwszy publiczny żłobek w Gminie Gniezno wspiera rodziców – meble
Dodano: 2022-10-31 - Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznych dla Położnych w budynku Collegium Medicum przy ul. Kaszubskiej 13
Dodano: 2022-09-01 - Chloramix
Dodano: 2021-05-20 - Chloramix
Dodano: 2021-05-20 - Zakup, dostawa, montaż mebli biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia nowego budynku strażnicy dla Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej we Wrześni
Dodano: 2020-10-13 - Pierwsze wyposażenie budynku po byłym dworcu autobusowym w Tuliszkowie.
Dodano: 2020-10-09 - Zakup wyposażenia na potrzeby Budynku Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie Część nr 1: Dostawa i montaż mebli na potrzeby Budynku Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie Część nr 2: Dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD na potrzeby Budynku Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie
Dodano: 2020-09-29 - Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu „Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Osieczna”
Dodano: 2020-09-23 - Pierwsze wyposażenie budynku po byłym dworcu autobusowym w Tuliszkowie
Dodano: 2020-09-04