Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej we Wrześni ogłasza przetarg
- Adres: 62-300 Września, ul. Wrocławska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 22 20 770 , fax. 61 22 20 777
- Data zamieszczenia: 2020-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej we Wrześni
ul. Wrocławska 44
62-300 Września, woj. wielkopolskie
tel. 61 22 20 770, fax. 61 22 20 777
REGON: 63127992400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kppsp-wrzesnia
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia nowego budynku strażnicy dla Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej we Wrześni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia nowego budynku strażnicy dla Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej we Wrześni. Lokalizacja inwestycji: Białężyce 112, 62-300 Września, powiat wrzesiński, województwo wielkopolskie. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ, b) być nowy (nie używany) i zgodny z obowiązującymi normami. Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia ruchomego, przedstawia minimalne wymagania dotyczące wyposażenia ruchomego. Wykonawcy mają możliwość zaproponować rozwiązania równoważne, o takich samych parametrach lub je przewyższających, jednak Ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. Zamawiający akceptuje oferty równoważne, o ile spełnione są m. in. minimalne grubości materiałów oraz komponentów. Pełny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia z zestawieniem ilościowym wyposażenia ruchomego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN) –przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku SGB Powiatowy Bank Spółdzielczy we Wrześni nr rachunku 52 9681 0002 0000 3145 2000 0030, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr PT.2370.2.2020”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w pkt. V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale, w formie pisemnej; - dokumenty, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 SIWZ, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. - poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do żłobka w ramach projektu Pierwszy publiczny żłobek w Gminie Gniezno wspiera rodziców – meble
Dodano: 2022-10-31 - Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznych dla Położnych w budynku Collegium Medicum przy ul. Kaszubskiej 13
Dodano: 2022-09-01 - Chloramix
Dodano: 2021-05-20 - Chloramix
Dodano: 2021-05-20 - Zakup, dostawa, montaż mebli biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu
Dodano: 2020-10-30 - Pierwsze wyposażenie budynku po byłym dworcu autobusowym w Tuliszkowie.
Dodano: 2020-10-09 - Zakup wyposażenia na potrzeby Budynku Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie Część nr 1: Dostawa i montaż mebli na potrzeby Budynku Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie Część nr 2: Dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD na potrzeby Budynku Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie
Dodano: 2020-09-29 - Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu „Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Osieczna”
Dodano: 2020-09-23 - Pierwsze wyposażenie budynku po byłym dworcu autobusowym w Tuliszkowie
Dodano: 2020-09-04 - Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn.: „Przebudowa z rozbudową o szyb windowy zewnętrzny budynku Krotoszyńskiej Biblioteki Publicznej wraz ze zmianą aranżacji i kolorystyki wnętrz”.
Dodano: 2020-07-02