Przetargi.pl
Wynajem środków transportu wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje.

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk ogłasza przetarg

  • Adres: 08500 Ryki, ul. Karola Wojtyły
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 865 71 10 , fax. 081 865 71 11
  • Data zamieszczenia: 2019-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk
    ul. Karola Wojtyły 29
    08500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 865 71 10, fax. 081 865 71 11
    REGON: 52596100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umryki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem środków transportu wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Wynajem środków transportu wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej 2.1. Wynajem środków transportu wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje: 1) Ciągnik rolniczy z przyczepą o ładowności do 10 ton – Część 1 zamówienia. 2) Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wysypu o ładowności 8-10 ton (2 szt.) – Część 2 zamówienia. 3) Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wysypu o ładowności 10-20 ton (2 szt.) – Część 3 zamówienia. 4) Samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności 20-30 ton – Część 4 zamówienia, do prac podczas remontu dróg gminnych oraz bieżących prac na terenie Gminy Ryki w 2019r. 2.2. Oferowany sprzęt powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i być sprawny technicznie. Do rozliczenia czasu pracy, liczona będzie rzeczywista ilość godzin pracy sprzętu, w miejscach wskazanych przez zamawiającego (bez dojazdu do miejsca pracy i z powrotem). Zamawiający zleci telefonicznie (i potwierdzi faksem lub mailem), przez upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Rykach, usługę na dwa dni przed terminem jej wykonania. Wykonawca ma obowiązek rozpoczęcia oraz zakończenia prac w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego oraz potwierdzić niezwłocznie wykonanie tych prac. Jeżeli w trakcie wykonywanych prac, pracownik Urzędu stwierdzi niedostateczną jakość prowadzonych robót, to zlecone roboty mogą być przerwane, a ilość godzin przepracowanych na zakwestionowanym odcinku drogi nie będzie ujęta do zapłaty. Wykonawca ma obowiązek przestrzegać w czasie wykonywania prac obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa ruchu i bhp. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdy sprzęt oddzielnie. Wykonawca może złożyć oferty na jedną, kilka lub na wszystkie części. 3 Szacunkowa ilość godzin: 1) Ciągnik rolniczy z przyczepą o ładowności do 10 ton – szacowana liczba godzin - 150h 2) Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wysypu o ładowności 8-10 ton – szacowana liczba godzin - 400h 3) Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wysypu o ładowności 10-20 ton – szacowana liczba godzin - 300h 4) Samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności 20-30 ton – szacowana liczba godzin – 40h. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie w Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia wskazanego powyżej. Prawo opcji obejmuje prawo do zwiększenia liczby godzin wskazanych powyżej - do maksymalnie 40%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60181000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach