Przetargi.pl
Usługa świadczenia pracy maszyn drogowych wraz z operatorem

Gmina Łęczna ogłasza przetarg

  • Adres: 21010 Łęczna, Plac Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7521150, 7520397 , fax. 817 520 242
  • Data zamieszczenia: 2017-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczna
    Plac Kościuszki 5
    21010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7521150, 7520397, fax. 817 520 242
    REGON: 43102005500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa świadczenia pracy maszyn drogowych wraz z operatorem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dla zadania 1 – 4 Usługa świadczenia pracy maszyn drogowych wraz z operatorem przy remoncie dróg gminnych i innych powierzchni na terenie Gminy Łęczna, poprzez: 1) zad. 1 świadczenie pracy samochodu ciężarowego o ład. do 3,5t wraz z kierowcą w ilości 360 maszynogodzin, 2) zad. 2 świadczenie pracy koparko - ładowarki wraz z operatorem w ilości 230 maszynogodzin, 3) zad. 3 świadczenie pracy równiarki samojezdnej wraz z operatorem w ilości 18 maszynogodzin, 4) zad. 4 świadczenie pracy walca drogowego (chodnikowego) z wibratorem o min. masie 1,5Mg wraz operatorem w ilości 18 maszynogodzin, 2. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 60.18.10.00-0 Wynajem sprzętu wraz z kierowcą. 3. Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia, (działając na podstawie art. 29 ustawy), wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze co najmniej 4 osób, w tym: - 1 operator samochodu ciężarowego, - 1 operator koparko - ładowarki, - 1 operator równiarki samojezdnej, - 1 operator walca drogowego. 4. Na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, Wykonawca obowiązany jest przedstawić kopię umów o pracę oraz dokument ZUS (RMUA) dla pracowników, wskazanych w ust. 3. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60181000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach