Przetargi.pl
Wynajem sprzętu do prowadzenie prac przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie

Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, Ul. Kasztanowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 725 55 16
  • Data zamieszczenia: 2016-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie
    Ul. Kasztanowa 2 2
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 59 725 55 16
    REGON: 36216844300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatczluchowski.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sprzętu do prowadzenie prac przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem pojazdów do prowadzenia robót na obszarze powiatu Człuchowskiego: a) 1 szt koparko-ładowarki w gminach: Koczała, Przechlewo, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów, b) 1 szt koparko-ładowarki w gminach Czarne, Debrzno, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów. c) 1 szt samochodu ciężarowego wywrotki w gminach: Koczała, Przechlewo, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów, d) 1 szt samochodu ciężarowego wywrotki w gminach: Czarne, Debrzno, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów, e) 1 szt. samobieżna koparko - ładowarka obrotowa, kołowa, f) 1 szt. samobieżny walec wibracyjny. Wykonawca może złożyć ofertę na część a lub część b lub część c lub na wszystkie części zamówienia. 3.2. Minimalne wymagania: a) Koparko-ładowark: moc silnika minimum 68 kW, w dyspozycji łyżka wąska o szerokości 200 -400mm oraz szeroka skarpówka, przystosowane do zaproponowanej koparko-ładowarki. b) Samochodów ciężarowych wywrotek: ładowność 8-10 Mg, moc silnika minimum 150 kW, w dyspozycji przykrycie (oplandekowanie) skrzyni ładunkowej. c) Samobieżna koparko - ładowarka obrotowa, kołowa: moc minimum 150 kW, w dyspozycji łyżka wąską o szerokości 600-1000 mm i szeroka skarpówka o szerokości min. 2000 z hydrauliczną regulacją kąta. Wykonawca winien posiadać lawetę do transportu koparki. d) Samobieżny walec wibracyjny: ciężar 1,5 do 2,5 tony, wibracja na oba koła, zraszacze wodne obu kół. Wykonawca winien posiadać lawetę do transportu walca. e) Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia 3.3. W ust. 3.1 w częściach a), b), c), d) przewidywana ilość godzin pracy 350, postojowych godzin 35, w częściach e), f) przewiduję się godzin pracy 100, godzin postojowych 10, w zależności od potrzeb i warunków pogodowych. 3.4. Podane powyżej ilości godzin wynikają z prognozy potrzeb Zamawiającego. 3.5. Pojazdy powinny odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym i być sprawne technicznie. 3.6. Każdy pojazd winien być wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte pulsujące światła zgodnie z art. 54 Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2012 r., poz. 1448) - praca pod ruchem. 3.7. Podstawowy czas pracy pojazdu wraz z obsługą będzie wynosił od 1 do 8 godzin dziennie w zależności od rzeczywistych potrzeb, w godzinach od 7.00 do 15.00. Dopuszcza się zmiany w czasie pracy sprzętu wynikające z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego: skrócenie lub wydłużenie godzin pracy w dni powszednie oraz wyjątkowo pracę w soboty lub niedziele ( awarie na drogach). 3.8. Zamawiający w okresie trwania umowy będzie zgłaszał swoje potrzeby w zakresie realizacji usługi określonym rodzajem sprzętu objętej zamówieniem w formie telefonicznej. 3.9. Zgłoszenie wynajmu określonego rodzaju sprzętu będzie składane z 1-dniowym wyprzedzeniem. 3.10. Zamawiający zastrzega sobie rezygnację z zatrudnienia sprzętu w określonym czasie i godzinach np. z powodu pogorszenia się warunków atmosferycznych (obfite opady deszczu, ulewy, grad, śnieg) bądź inne. 3.11. W razie awarii jednostki sprzętowej, Wykonawca niezwłocznie powiadamia Zamawiającego i w miejsce uszkodzonej jednostki podstawia drugą. Koszt naprawy ponosi Wykonawca. Wykonawca posiadający większą ilość sprzętu, w przypadku awarii 2 szt. jednostek sprzętowych (jeżeli 2 sztuki są zatrudnione przez Zamawiającego) zobowiązuje się do podstawienia innej jednostki, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601800003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatczluchowski.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach