Przetargi.pl
Wynajem pojazdów transportowych i przemysłowych wraz z kierowcą (ciągnik z przyczepą samowyładowawczą, koparko-ładowarka, równiarka, walec drogowy i podnośnik) w 2010 roku

Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8154300 , fax. 059 8152900
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3 3
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 8154300, fax. 059 8152900
    REGON: 00052387300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem pojazdów transportowych i przemysłowych wraz z kierowcą (ciągnik z przyczepą samowyładowawczą, koparko-ładowarka, równiarka, walec drogowy i podnośnik) w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wynajem pojazdów transportowych i przemysłowych wraz z kierowcą (ciągnik z przyczepą samowyładowawczą, koparko-ładowarka, równiarka, walec drogowy i podnośnik) na potrzeby Gminy Miasto Ustka w 2010 roku. Zamawiający podzielił zamówienie na pięć części: Część I - wynajem ciągnika o mocy 50 kW do 85 kW z przyczepą samowyładowczą o ładowności do 5 ton wraz z kierowcą, do prac przy remontach bieżących dróg i placów, przy rozbiórkach obiektów komunalnych i pracach porządkowych na terenie miasta Ustka w 2010 roku w ilości szacunkowej 1.320 godzin; Część II - wynajem koparko - ładowarki o pojemności łyżki min. 0,15 m3 oraz ładowarki min. 0,50 m3 wraz z kierowcą do prac przy remontach bieżących dróg i placów, ciągów prowadzących do plaży wschodniej i zachodniej (odpiaszczanie) oraz przy rozbiórkach obiektów komunalnych na terenie miasta Ustka w 2010 roku w ilości szacunkowej 800 godzin; Część III - wynajem równiarki samojezdnej o mocy minimalnej 70 kW wraz z kierowcą do realizacji robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gruntowych miejskich i osiedlowych na terenie miasta Ustki w 2010 roku w ilości szacunkowej 150 godzin; Część IV - wynajem walca drogowego ogumionego 6 - 10 t wraz z kierowcą do realizacji robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gruntowych na terenie miasta Ustka w 2010 roku w ilości szacunkowej 50 godzin; Część V - wynajem podnośnika samochodowego koszowego o wysięgu minimalnym kosza 10 m i nośności minimalnej 200 kg wraz z kierowcą do realizacji usług na terenie miasta Ustka w 2010 roku w ilości szacunkowej 200 godzin. Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 60129000-8 Wynajem pojazdów do transportu towaru wraz z kierowcą 60129200-0 Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601800003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający nie ustala w tym zakresie żadnych wymagań szczegółowych, warunek ten zostanie natomiast uznany ze spełniony, gdy Wykonawca zgodnie ze swoją wiedzą złoży oświadczenie, iż dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w związku z tym jest w stanie należycie wykonać zamówienie; 2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca: a) dysponuje sprzętem którego wynajem stanowi przedmiot zamówienia na realizację którego Wykonawca składa swoją ofertę: ciągnikiem z przyczepą samowyładowawczą, koparko-ładowarką, równiarką samojezdną, walcem drogowym, podnośnikiem samochodowym, o parametrach zgodnych z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dziale III ust. 1 SIWZ, b) zapewni przy realizacji zamówienia udział osób posiadających uprawnienia do obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia na realizację którego Wykonawca składa swoją ofertę; 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej - warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: a) nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, b) nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wskazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP (oświadczenie wynika z treści załącznik nr 3 do SIWZ); 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) wykaz sprzętu dostępnego Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ); 7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług w zakresie obsługi sprzętu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami (zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ); 8) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - treść oświadczenia zawarta została w treści wykazu osób, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach