Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg
- Adres: 00-908 Warszawa, ul. Kaliskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6837865 , fax. 022 6837977
- Data zamieszczenia: 2009-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
ul. Kaliskiego 2 2
00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6837865, fax. 022 6837977
REGON: 01212290000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA ZASUW WODOCIĄGOWYCH NA TERENIE WAT - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wymiana zasuw wodociągowych na terenie WAT W ramach prac montażowych przewiduje się: - demontaż istniejących zasuw i montaż nowych, - roboty poinstalacyjne. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy ze strony Wykonawcy oraz koordynatora w zakresie realizacji obowiązków umownych i inspektorów nadzoru ze strony Zamawiającego wskazanych w umowie, w sytuacji nieprzewidzianej takiej jak np.: zgon, wyjazd za granicę, choroba, rozwiązanie stosunku pracy, zmiana miejsca zamieszkania. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania części robót występujących w zamówieniu. Roboty powyższe winny wynikać z okoliczności, których nie dało się przewidzieć. Konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych musi być opisana w protokole konieczności robót. Zamawiający może udzielić dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych stosownie do art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekra?czających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbęd?nych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawo?wego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wyso?kich kosztów; b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Roboty dodatkowe mogą być wykonane po zawarciu umowy na ich wykonanie, które będzie poprzedzone negocjacjami Zamawiającego z Wykonawcą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, należy składać Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ. Powyższe oświadczenie składa lider konsorcjum oraz podpisuje każdy z podmiotów występujących wspólnie, łącznie z liderem konsorcjum. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: wypełniony: wykaz osób, które będą kierowały realizacją zamówienia stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z kopiami: uprawnień budowlanych do kierowania pracami budowlanymi w poszczególnych branżach, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Państwowej Izby Inżynierów Budownictwa (PIIB). 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (co najmniej jedna robota budowlana obejmująca roboty odpowiadające rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty) z podaniem ich wartości z podatkiem VAT, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Zał. Nr 3A do SIWZ. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1)Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu w oparciu o załączony do SIWZ przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA ZBIORNIKA WÓD POPŁUCZNYCH V=160 M3, KABLA ENERGETYCZNEGO I KANAŁU SANITARNEGO DN 250 MM NA TERENIE STACJI UZDATNIANIA WODY PRZY UL. INŻYNIERSKIEJ W ZIELONCE
Dodano: 2016-07-06 - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: WYMIANA HYDRANTÓW I POŁĄCZENIE SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE WITU ZIELONKA.
Dodano: 2014-10-17 - Wykonanie przyłącza wodociągowego do budynku mieszkalnego przy ulicy Ostrobramskiej 38 położonego w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy
Dodano: 2013-05-24 - Usuwanie awarii na gminnej sieci wodociągowej na terenie Gminy Sanniki
Dodano: 2012-12-12 - Budowa wodociągu w miejscowościach: Czarnowo, Pomiechowo oraz kanalizacji w miejscowości Brody, gmina Pomiechówek
Dodano: 2010-07-15 - Budowa sieci wodociągowej we wsi Bryzgów
Dodano: 2009-06-08