Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej we wsi Bryzgów

Urząd Gminy w Borkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-422 Borkowice, ul. Ogrodowa 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6757910, 6757960 , fax. 048 6757923
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Borkowicach
    ul. Ogrodowa 9 9
    26-422 Borkowice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6757910, 6757960, fax. 048 6757923
    REGON: 00053198000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej we wsi Bryzgów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot Zamówienia: CPV- 45. 23.21.00-3, 45.23.13.00-8 roboty budowlane Budowa sieci wodociągowej we wsi Bryzgów Zakres zamówienia obejmuje: -sieć wodociągowa z rur PVC łączone na wcisk o średnicy zewn. 110mm - 3202m Szczegółowy zakres prac określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia, dokumentacja techniczna i przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: a.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, b.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych c.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych d.akceptują warunki zawarte w siwz. oraz projekcie umowy Ocena spełniania ww. warunków zostanie wykonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty. Dokumenty będą badane w kontekście czy: - dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, - wystawiony został w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż), - zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, - adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu - kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione - złożony dokument jest kompletny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; B. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. C. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D.Inne dokumenty jakie należy złożyć: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr - 2 do niniejszej specyfikacji, - oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych -załącznik nr-2 siwz. - oświadczenie o akceptacji warunków zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projekcie umowy - załącznik nr-2 siwz - oświadczenie w sprawie podwykonawstwa - załącznik nr-7 siwz. - kopie zaświadczenia o nadaniu numeru NIP i REGON Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę podpisującą ofertę (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borkowice.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach