Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Polna 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3640310 , fax. 24 3640311
  • Data zamieszczenia: 2013-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
    ul. Polna 7 7
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3640310, fax. 24 3640311
    REGON: 61026091500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i montażem nawiewników systemowych, ciśnieniowych lub higrosterowych (zgodnie z protokołami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w Płocku. W spółce funkcjonują Rejony Obsługi Mieszkańców administrujące budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Miasto - Płock, będących przedmiotem zamówienia. Ilość stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany z podziałem na Rejony Obsługi Mieszkańców zwanych dalej ROM: 1. Część I (ROM III) - 44 okna i 3 drzwi balkonowe 2. Część II (ROM IV - A) - 60 okien i 10 drzwi balkonowych 3. Część III (ROM IV - B) - 21okien i 5 drzwi balkonowych 4. Część IV (ROM V ) - 59 okna i 8 drzwi balkonowych Łącznie 184 okien i 26 drzwi balkonowych. Wyrób powinien być dopuszczony do obrotu w budownictwie (profil oraz wszystkie elementy składowe). Stolarkę należy wykonać z wysokoudarowego, wzmocnionego PCV, ostatecznie wykończoną w kolorze białym. Profil okien min. 5-cio komorowy, niepocieniony, okucia obwiedniowe, spełniające wymagania Polskich Norm i aprobat z możliwością mikrowentylacji przy zamkniętym skrzydle. Grubość skrzydła min. 70 mm, wzmocnienia stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju ceowym, grubość ramy min. 70 mm, wzmocnienie ramy stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju prostokątnym. Stolarka powinna posiadać współczynnik infiltracji powietrza a=0,5-1,0 oraz być wyposażona w uszczelki przylgowe typ EPD 11, równoważne lub wyższej klasy, na całym obwodzie okna odpowiadające normom Producenta. Okna powinny posiadać szyby zespolone o współczynniku min.U=1,1 W/m2K. Część stolarki musi mieć górną ościeżnicę okien i drzwi balkonowych szerokości 15 cm, zgodnie z zapisami w protokołach typowania, jak również część stolarki powinna posiadać nawiewniki okienne zgodnie z protokołami typowania. Stolarka okienna musi posiadać geometrię i sposób otwierania z zachowaniem istniejącego podziału. Szczegółowy zakres robót oraz schematy stolarki określają załączniki do SIWZ: Protokóły typowania robót, Przedmiar robót, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany: Załącznik Nr 4- Protokóły typowania robót - o numerach od 53 do 66 Część I (ROM III) wraz z typem okien Załącznik Nr 4a -Protokóły typowania robót -o numerach od 67do78 Część II (ROM IV - A) wraz z typem okien Załącznik Nr 4b-Protokóły typowania robót - o numerach od 79 do 86 Część III (ROM IV - B) wraz z typem okien Załącznik Nr 4c-Protokóły typowania robót - o numerach od 87-111 Część IV (ROM V)wraz z typem okien Załącznik Nr 5 - Przedmiar robót - Część I (ROM III) Załącznik Nr 5a - Przedmiar robót - Część II (ROM IV - A) Załącznik Nr 5b - Przedmiar robót - Część III (ROM IV - B) Załącznik Nr 5c - Przedmiar robót - Część IV (ROM V) Załącznik Nr 6 - Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część I (ROM III) Załącznik Nr 6a -Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część II (ROM IV - A) Załącznik Nr 6b -Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część III (ROM IV - B) Załącznik Nr 6c - Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część IV (ROM V) stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Do zakresu robót należą następujące czynności: -demontaż starych okien i drzwi balkonowych (w części drzwi balkonowych konieczny demontaż balustrad balkonowych), - montaż nowej stolarki PCV, - montaż zdemontowanych balustrad balkonowych; - demontaż istniejących podokienników, - montaż nowych podokienników z blachy ocynkowanej stalowej, - montaż parapetów wewnętrznych wg protokołów typowań, - montaż nawiewników wg protokołów typowań, - uzupełnienie tynków zwykłych kategorii III w ościeżach, - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków w ościeżach. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót i środowisko. Wykonawca jest zobowiązany usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia spowodowane przez jego pojazdy na drogach publicznych dojazdach do miejsc wymiany stolarki oraz usuwać na bieżąco elementy pochodzące z rozbiórki. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia terminu wykonania robót z lokatorami. Zamawiający w tym celu przekaże Wykonawcy dokument upoważniający do powyższych czynności. Powyższe postępowanie dotyczy każdej Części zamówienia. Na każdą Część zamówienia z Wykonawcą zostanie zawarta odrębna umowa. Uwaga: Na proponowaną w ofercie stolarkę wymagane są certyfikaty, atesty oraz Aprobata Techniczna (nie sam aneks do aprobaty) lub deklaracja zgodności CE poświadczająca, że wyprodukowane okna spełniają odpowiednie wymogi. W przypadku złożenia Aprobaty Technicznej (nie sam aneks do aprobaty) wymagana jest Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta przedłożona przed odbiorem robót. Na całość wykonanych prac wymaga się minimum 60 - miesięcznej gwarancji producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca Przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: na Część I dla (ROM III )- 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych) na Część II dla (ROM IV - A)- 1.200.00 złotych (słownie: tysiąc dwieście złotych) na Część III dla (ROM IV - B) - 400,00 złotych (słownie:czterysta złotych) na Część IV dla (ROM V )- 900,00 złotych (słownie: dziewięćset złotych) Łącznie wadium dla wszystkich części zamówienia: 3.100,00 zł (trzy tysiące sto złotych )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach