Przetargi.pl
Wymiana okien i drzwi w budynkach komunalnych

Miasto Nowy Dwór Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5122240 , fax. 22 5122101
  • Data zamieszczenia: 2014-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
    ul. Zakroczymska 30 30
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 5122240, fax. 22 5122101
    REGON: 01327034700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowydwormaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien i drzwi w budynkach komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Wymiana okien i drzwi w budynkach komunalnych. CPV - 45421130-4 - instalowanie drzwi i okien. 2.Przedmiotem zamówienia jest wymiana: 1)208 okien drewnianych na okna z PCV, 2)13 drzwi balkonowych drewnianych na drzwi z PCV, 3)26 drzwi zewnętrznych drewnianych na drewniane, 3.Okna i drzwi podlegające wymianie znajdują się w lokalach mieszkalnych, których powierzchnia nie przekracza 150,00 m2 i które znajdują się w budynkach komunalnych (budownictwo objęte społecznym programem mieszkaniowym). Tym samym przy obliczaniu ceny oferty brutto, zgodnie z art. 41 ust. 12 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (tekst jedn.: DzU nr 177 poz. 1054 ze zm.), w związku z jej art. 146a pkt 2, należy zastosować 8% stawkę podatku VAT. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda by Wykonawca wniósł wadium w wysokości 6 500,00 złotych (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych, zero groszy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowydwormaz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach