Przetargi.pl
WYMIANA POSADZKI NA SALI GIMNASTYCZNEJ I NA ZAPLECZACH ZESPOŁU SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH, PRZY UL. KAMIENNEJ 86 WE WROCŁAWIU.

ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 50-547 Wrocław, KAMIENNA 86
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH
    KAMIENNA 86
    50-547 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 000184307
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsg.wroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA POSADZKI NA SALI GIMNASTYCZNEJ I NA ZAPLECZACH ZESPOŁU SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH, PRZY UL. KAMIENNEJ 86 WE WROCŁAWIU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac w szczególności będzie obejmował:1. Sala gimnastyczna:1.1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE, UTYLIZACJA ODPADÓW1.1.1 Zabezpieczenie przed uszkodzeniem elementów wewnętrznych sali gimnastycznejoraz dróg transportowych przed uszkodzeniami na skutek prowadzenia robótremontowych1.1.2 Wyniesienie i zabezpieczenie wyposażenia sportowego i ogólnego z obszaruprowadzonych robót oraz złożenie w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym1.1.3 Zabezpieczenie przed uszkodzeniem elementów wewnętrznych sali gimnastycznejprzed uszkodzeniami na skutek prowadzenia robót remontowych 1.1.4 Zabezpieczenie kurtyny dzielącej salę gimnastyczna na części, na czasprowadzenia robót remontowych1.1.5 Demontaż słupków do siatkówki w sali gimnastycznej1.1.6 Ostrożny demontaż, wyniesienie i zabezpieczenie drewnianych drabinekgimnastycznych (uwaga: elementy przeznaczone do ponownego montażu)1.1.7 Ostrożny demontaż, wyniesienie i zabezpieczenie osłon grzejnikowych z listewdrewnianych (uwaga: elementy przeznaczone do ponownego montażu)1.1.8 Rozebranie cokołów przyściennych podłogi sportowej1.1.9 Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - rozebranie wierzchniej warstwyposadzki sportowej1.1.10 Rozebranie podłogi sportowej - poszycie1.1.11 Rozebranie legarów podłogi sportowej1.1.12 Segregacja, cięcie i załadunek odpadów po robotach rozbiórkowych do kontenerów1.1.13 Podstawienie kontenerów wraz z wywozem i utylizacją odpadów - utylizacja wkoszcie Wykonawcy1.2 Roboty do wykonania1.2.1 Przygotowanie podłoża do montażu systemowej posadzki sportowej1.2.2 Dostawa i montaż kompletnej posadzki sportowej, w tym: 1) folia, 2) podkładkidystansowo-sprężyste, 3) podwójny krzyżowy ruszt z desek (legarów) o wymiarach80x22 mm o rozstawie desek dolnych 50 cm, górnych 25 cm, 4) podwójne warstwy płytwiórowych grubości min. 12 mm1.2.3 Dostawa i montaż kompletnej posadzki sportowej, w tym: 1) nawierzchnia zwykładziny sportowej grubości min. 3,2 mm, 2) klej, sznur spawalniczyKolorystyka wykładziny linoleum - do zatwierdzenia próbek przez Zamawiającego:─ obwód – amber/pomarańcz─ boisko siatkówki – steel/ciemny szary─ korytarze, szatnia, siłownia, magazynek – steel/ciemny szary1.2.4 Dostawa i montaż kompletnej posadzki sportowej - listwy przyścienne systemowez drewna iglastego, kolor naturalny, malowane lakierem bezbarwnym z otworamiumożliwiającymi wentylację podłogi1.2.5 Dostawa i montaż kompletnej posadzki sportowej - malowanie linii boisk – w 3kolorach (2 boiska do siatkówki, 2 boiska do koszykówki, 1 boisko do badmintona),zabezpieczenie linii boisk warstwą trudnościeralną1.2.6 Klejenie wykładzin na przygotowanym podłożu. Klejenie listew profilowych -montaż 2 sztuk nowych listew progowych w drzwiach na sali gimnastycznej1.2.7 Roboty naprawcze po wymianie posadzki sportowej, np. uzupełnienie tynków1.2.8 Wniesienie wyposażenia sportowego i ogólnego po zakończeniu robót1.2.9 Dostawa i montaż nowych słupków do siatkówki, profesjonalne z miękkimiosłonami – 4 szt. - uzgodnionych z Zamawiającym1.2.10 Montaż odtworzeniowy uprzednio zdemontowanych drabinek drewnianychgimnastycznych (bez renowacji powierzchni drewnianych)1.2.11 Montaż odtworzeniowy uprzednio zdemontowanych drewnianych osłongrzejników (bez renowacji powierzchni drewnianych)1.2.12 Uporządkowanie dróg transportowych i naprawa ewentualnych uszkodzeń2. Zaplecze Sali gimnastycznej:2.1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE, UTYLIZACJA ODPADÓW2.1.1 Zabezpieczenie przed uszkodzeniem elementów wewnętrznych budynku przeduszkodzeniami na skutek prowadzenia prac remontowych - zabezpieczenie pomieszczeńsąsiadujących z zakresem robót2.1.2 Wyniesienie i zabezpieczenie mebli z szatni oraz wyposażenia sportowego siłowniz obszaru prowadzonych robót na czas prowadzonych robót2.1.3 Rozbiórka listew przyściennych PCW2.1.4 Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - ostrożne rozebranie /bez uszkodzeniapodłoża/ posadzki z linoleum. Naprawa podłoża w razie uszkodzenia.2.1.5 Segregacja, cięcie i załadunek odpadów po robotach rozbiórkowych dokontenerów2.1.6 Podstawienie kontenerów wraz z wywozem i utylizacją odpadów - utylizacja wkoszcie wykonawcy2.2 Roboty do wykonania2.2.1 Przygotowanie podłoża po rozbiórce starej wykładziny do montażu systemowejposadzki linoleum. Zakres prac zaznaczony na rysunku - Sala sportowa - rzut2.2.2 Dostawa i montaż kompletnej posadzki linoleum, w tym: 1) wylewka wyrównującaw zakresie do 5 mm, 2) montaż wykładziny, 3) spawanie wykładziny2.2.3 Dostawa i montaż kompletnej posadzki linoleum, w tym: 1) wywinięcie cokołówna ścianę 10 cm 2) akrylowanie cokołów2.2.4 Klejenie wykładzin na przygotowanym podłożu. Klejenie listew profilowych -montaż listew progowych w drzwiach w pomieszczeniach graniczących z posadzkągresową2.2.5 Roboty naprawcze po wymianie posadzki linoleum w zapleczu np. uzupełnienietynków, uzupełnienie ubytków malarskich podłogi2.2.6 Wniesienie mebli z szatni oraz wyposażenia sportowego siłowni wraz z montażemurządzeń siłowni, po zakończeniu robót. prace porządkowe2.2.7 Uporządkowanie dróg transportowych i naprawa ewentualnych uszkodzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.Zdolności technicznej lub zawodowej,Zdolność techniczna:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie i/lub rozbudowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku o wartości co najmniej brutto 150.000,00 zł zawierającą wykonanie wymiany posadzki w technologii o powierzchni co najmniej 400 m2.Zdolności zawodowe:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że, dysponuje co najmniej 1 osobą skierowaną do realizacji zamówienia publicznego tj.:- osobę posiadającą prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w odpowiedniej specjalności w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) zwaną uPB lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117), a w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach:Kierownik budowy lub robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; oraz posiadającą doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub robót przy realizacji robót konstrukcyjno – budowlanych minimum 2 lata.Powyższe stanowi jedno z kryterium oceny ofert.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Zgodnie z art. 116 ust. 1 uPzp oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ppkt 2.3. i 2.4. powyżej, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.W takim przypadku podmiot udostępniający zasoby musi w odniesieniu do warunku określonego w pkt 2 ppkt 2.4. powyżej, spełnić go samodzielnie albo łącznie z Wykonawcą/Wykonawcami;W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt 2.3. i 2.4 powyżej, a także bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy;Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach