Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachu zawierającego azbest, wzmocnienie uszkodzonych elementów konstrukcji dachu oraz naprawa uszkodzeń ścian zewnętrznych „starego” budynku szkoły podstawowej w Dębogórzu, gm. Kosakowo

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Żeromskiego 69
    81-198 Kosakowo, woj. pomorskie
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachu zawierającego azbest, wzmocnienie uszkodzonych elementów konstrukcji dachu oraz naprawa uszkodzeń ścian zewnętrznych „starego” budynku szkoły podstawowej w Dębogórzu, gm. Kosakowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachu zawierającego azbest (w tym miedzy innymi demontaż azbestowego pokrycia dachowego i jego depozyt na składowisku odpadów niebezpiecznych) , wzmocnieniu uszkodzonych elementów konstrukcji dachu oraz naprawie uszkodzeń ścian zewnętrznych „starego” budynku szkoły podstawowej w Dębogórzu, gm. Kosakowo. W tej części szkoły należy wykonać instalację sygnalizacji pożaru i instalację oświetlenia ewakuacyjnego. 2) Roboty należy wykonać zgodnie z Decyzją pozwolenia na budowę nr AB/RW – 6740/95/18/K z 10.04.2018r., na podstawie Projektu Architektoniczno-Budowlany „Przebudowy dachu oraz renowacji elewacji starej części Szkoły Podstawowej Dębogórze w gm. Kosakowo, dz.nr 141/3” wykonanego przez Biuro Architektoniczne ATRIO Sp. z o.o. oraz projektu „Zmian sposobu użytkowania sal szkolnych na sale przedszkolne oraz warunków ochrony przeciwpożarowej” wykonanego przez Firmę PLANER Autorską Pracownię Architektury, Wiesław Redzimski - w zakresie instalacji SSP i instalacji oświetlenia ewakuacyjnego. 3) Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka trudności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. 4) Wszelkie zmiany przedmiotu i ilości robót możliwe są tylko na warunkach określony w zawartej miedzy Stronami umowie o wykonanie robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca (każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia – Załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach