Przetargi.pl
Budowa i rozbudowa dwóch szkół na terenie Gminy Szemud

Gmina Szemud ogłasza przetarg

  • Adres: 84-217 Szemud, Samorządowa 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szemud
    Samorządowa 1
    84-217 Szemud, woj. pomorskie
    REGON: 191675422
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i rozbudowa dwóch szkół na terenie Gminy Szemud
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Budowa nowego budynku Szkoły Podstawowej w Koleczkowie oraz rozbudowy istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Łebieńskiej Hucie - zgodnie z zapisami PFU.3. Zakup wyposażenia do dwóch sal w budynku Szkoły Podstawowej w Koleczkowie w ramach nowych miejsc przedszkolnych. Każda sala obejmuje wyposażenie:- panel okrągły wyciszający 7 szt.- bujak w kształcie ptaka i chmury 2 szt.- bujak w kształcie liścia 1 szt.- panel na 5 poduszek 1 szt.- poduszki okrągłe 2 szt.- ozdoba na ścianę w kształcie sarny i niedźwiedzia 2 szt.- ozdoba na ścianę w kształcie jeża 1 szt.- ozdoba na ścianę w kształcie trawy i poziomek 2 szt.- ozdoba na ścianę w kształcie ptaka 1 szt.- ozdoba na ścianę w kształcie liści: mały liść 2 szt., średni liść 2 szt., duży liść 2 szt.- ozdoba na ścianę w kształcie chmury 3 szt.- regał ścienny 1 szt.- gruszka 2 szt.- parawany 8 szt.- dywan 1 szt.- zestaw materacy 1 szt.- dywan okrągły 1 szt.- szafa narożna z motywami roślinnymi i tunelem – 1 szt.- biurko z szafką 1 szt.- blat 3 szt.- komplet nóg do blatów 3 szt.- krzesło 18 szt.- skrzynia 1 szt.- szafka 2 szt.- zestaw szafek (regał z przegrodą i 3 półkami, szafka z 1 półką na cokole, szafka słupek z 2 półkami, szafka na dużą skrzynię, szafka asymetryczna na szerokie szuflady) 1 szt.- materac 1 szt.- poduszki kwadratowe 2 szt.- laptop 1 szt.- podłoga interaktywna 1 szt.4. Przeniesienie i doposażenie placu zabaw w Koleczkowie5. Całość zgodna z warunkami programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Fundusze Europejskie Pomorza 2021-2027 oraz Maluch+.6. Wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia i na wybudowane materiały.7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego dla każdego zadania; Dokumentację opieczętowaną odpowiednimi pieczęciami potwierdzającymi pozytywną kontrolę przez Starostwo Powiatowe należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG oraz pliku otwieranym przez program kartograficzny ,,MMP lub DXF").8. Zamawiający przedstawiając nazwy własne w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny, o jakich parametrach technicznych materiał (urządzenie) należy użyć do wykonania robót budowlanych. Użycie nazw własnych w żaden sposób nie sugeruje producenta, ma jedynie charakter przykładowy. Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania produktów wybranego przez siebie producenta o takich samych (równoważnych) parametrach technicznych i jakościowych. Zgodność parametrów powinna zostać potwierdzona certyfikatem wydanym przez jednostkę oceniającą zgodność (lub inne oceniające zgodność jednostki równoważne) lub sprawozdaniem z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza również inne odpowiednie środki dowodowe (w szczególności dokumentację techniczną producenta), potwierdzające zgodność zaproponowanych przez Wykonawcę materiałów (urządzeń) w przypadku gdy wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań ani nie ma możliwości uzyskania ich w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz jeżeli udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Ponadto Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.9. Zamawiający, posługując się nazwami norm w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny do jakiego rodzaju norm należy dostosować prowadzone roboty budowlane. Dopuszczalne jest zastosowanie norm równoważnych. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: OPZ - (PFU wraz z załącznikami)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 150.000,00 zł,2. Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania w przypadku, gdy:1) oferta nie będzie zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą, w tymrównież na przedłużony okres związania ofertą,2) wadium zostało wniesione w innej formie lub w mniejszej wysokości niż określił Zamawiający w pkt 2.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:57835100030000022820000050 – z dopiskiem wadium Nr ZP/3/8/2024Chwilą wniesienia wadium jest moment uznania rachunku Zamawiającego, a nie wydaniadyspozycji przelewu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić potrzebny czas, który upływa od momentu wydania polecenia przelewu do momentu uznania rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum 10.000.000,00 zł. (słownie: dziesięć milionów złotych). Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów musi przedstawić ww. dokument dotyczący podmiotu, na zasoby którego się powołuje. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Rozdziale IX SWZ.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.d) zdolności technicznej lub zawodowej:d)1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż posiada doświadczenie w budowie co najmniej dwóch budynków przeznaczonych na potrzeby oświaty, nauki i wychowania o powierzchni użytkowej równej lub większej niż 2500,0 m2 każdy.d)2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi doświadczenie/uprawnienia budowlane* tj. kierownikiem budowy/robót# posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności:- konstrukcyjno-budowlanej,- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń:• telekomunikacyjnych,• gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,• elektrycznych i elektroenergetycznychw rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.*Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej# Funkcję kierownika budowy/robót należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane.Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Rozdziale IX SWZ2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach