Przetargi.pl
Wymiana okien na 3-szybowe w części szkolnej budynku B Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie

ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W MARSZEWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Marszew, Marszew
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 62 742 13 61 , fax. +48 62 742 13 61
  • Data zamieszczenia: 2023-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W MARSZEWIE
    Marszew
    63-300 Marszew, woj. wielkopolskie
    tel. +48 62 742 13 61, fax. +48 62 742 13 61
    REGON: 000099748
  • Adres strony internetowej zamawiającego: marszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkola

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien na 3-szybowe w części szkolnej budynku B Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 82 sztuk okien na 3 - szybowe w części szkolnej budynku B Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie. 2. Zakres robót do wykonania obejmuje: 1). demontaż starych okien i parapetów, 2). montaż nowych okien i parapetów zewnętrznych, 3). obudowę ościeży wraz z ich malowaniem. Należy wykonać obróbki budowlane wszystkich zewnętrznych i wewnętrznych wnęk okiennych, 4). montaż rolet zewnętrznych. Szczegółowy zakres robót zawarto w dokumentacji technicznej: Opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze robót, kosztorysie zerowym oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących Załączniki nr I – III do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000, 00 zł (słownie: cztery tysięcy złotych 00 / 100 ). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1). pieniądzu; 2). gwarancjach bankowych; 3). gwarancjach ubezpieczeniowych; 4). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku wskazanym przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2) – 4), wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). W zakresie zdolności technicznej i zawodowej: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wymianie (demontażu i montażu) lub montażu stolarki okiennej o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda z robót. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów, niniejszy warunek dotyczący zdolności zawodowej nie podlega sumowaniu pomiędzy członkami konsorcjum ani pomiędzy wykonawcą, a podmiotem na zasoby którego wykonawca się powołuje tzn. warunek ten musi spełniać każdy z podmiotów samodzielnie. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji w której jeden podmiot (np. członek konsorcjum) wykazuje się wykonaniem jednej roboty, a drugi podmiot drugiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach