Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-631 Poznań, ul. Dojazd
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 660 67 00 , fax. 61 660 67 01
- Data zamieszczenia: 2018-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu
ul. Dojazd 30
60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 660 67 00, fax. 61 660 67 01
REGON: 1126394600418 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach będących w zasobie AMW O/Reg. w Poznaniu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach będących w zasobie AMW O/Reg. w Poznaniu. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz przedmiaru robót, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 1 Część zamówienia: 1 500,00 zł. 2 Część zamówienia: 600,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. dot. 1 części zamówienia Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony ściśle na podstawie przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli wykonawca nie załączy do oferty kosztorysów ofertowych, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, ze względu na to, że jej treść nie odpowiada treści SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza żadnych zmian w kosztorysie ofertowym w stosunku do przedmiaru robót. Kosztorys należy sporządzić metodą uproszczoną, a wszystkie ceny należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. W cenach jednostkowych należy uwzględnić wszystkie koszty w tym sprzętu, materiałów, prac towarzyszących, zatrudnienia osób itd. Nie można pomijać i dodawać pozycji przedmiarów, nie można agregować pozycji i nie można ich dzielić. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenach kosztorysów koszty bezpośrednie (roboczo-godzinę, materiały, sprzęt) oraz narzuty (koszty pośrednie i zysk). Wykonawca zobowiązany jest podać przyjęte do kosztorysowania następujące dane: stawkę roboczo-godziny, narzut kosztów pośrednich narzut kosztów zakupu oraz stawkę zysku. 2) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy - sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców. 3) W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana okien na 3-szybowe w części szkolnej budynku B Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie
Dodano: 2023-05-11 - Roboty budowlane
Dodano: 2020-09-11 - MONTAŻ ZEWNĘTRZNEJ STOLARKI OKIENNO - DRZWIOWEJ W RAMACH ZADANIA „BUDOWA PRZEDSZKOLA WRAZ ZE ŻŁOBKIEM” W KOŚCIANIE NA OS. KONSTYTUCJI 3 MAJA.
Dodano: 2020-07-24 - Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w zespole obiektów biurowo – sportowo – garażowych zlokalizowanych przy ul. Taborowej 22, w Poznaniu
Dodano: 2019-10-17 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w klatkach schodowych w budynku przy ul. Masztalarskiej 8 i 8A w Poznaniu.
Dodano: 2019-09-10 - Roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej w lokalach będących w zasobie AMW O/Reg. w Poznaniu
Dodano: 2019-08-29 - „Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń hali sportowo-widowiskowej z jego przebudową na publiczny oddział przedszkolny”
Dodano: 2019-04-25 - „Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń hali sportowo-widowiskowej z jego przebudową na publiczny oddział przedszkolny”
Dodano: 2019-04-03 - „Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń hali sportowo-widowiskowej z jego przebudową na publiczny oddział przedszkolny”
Dodano: 2019-03-12 - MONTAŻ STOLARKI OKIENNO - DRZWIOWEJ W RAMACH ZADANIA „BUDOWA PRZEDSZKOLA WRAZ ZE ŻŁOBKIEM” W KOŚCIANIE NA OS. KONSTYTUCJI 3 MAJA.
Dodano: 2019-02-05