Przetargi.pl
Wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i kanalizacji w całym budynku oraz remont łazienek na kondygnacjach naziemnych w budynku Zespołu Szkół nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie, w ramach zadania pn.: „Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych”.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ ogłasza przetarg

  • Adres: 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48224438048 , fax. +484438186
  • Data zamieszczenia: 2019-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ
    ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
    03-708 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48224438048, fax. +484438186
    REGON: 01525966300082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i kanalizacji w całym budynku oraz remont łazienek na kondygnacjach naziemnych w budynku Zespołu Szkół nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie, w ramach zadania pn.: „Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie instalacji wody zimnej, ciepłej i kanalizacji w całym budynku oraz remont łazienek na kondygnacjach naziemnych w budynku Zespołu Szkół nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie, w ramach zadania pn.: „Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych”. 2. W zakres prac będących przedmiotem przetargu wchodzą:  wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całym budynku Zespołu Szkół nr 73 z wymianą urządzeń sanitarnych m.in. w pracowniach dydaktycznych, pomieszczeniach socjalnych oraz gabinecie pielęgniarki i pedagogicznym, wraz z robotami poinstalacyjnymi;  remont pomieszczeń sanitarnych na parterze, I i II piętrze budynku: toalety damskie i męskie, toalety dla personelu, toalety dla niepełnosprawnych w zakresie branży budowlanej, branży sanitarnej i branży elektrycznej remont instalacji elektrycznej w pomieszczenia remontowanych na parterze, I i II piętrze budynku: toalety damskie i męskie, toalety dla personelu, toalety dla niepełnosprawnych  demontaż istniejącej instalacji i urządzeń, wyniesienie z budynku, załadunek i wywóz złomu do punktu skupu;  wykonywanie na bieżąco prac porządkowych i uporządkowania stanowisk pracy po ich zakończeniu. Sposób prowadzenia prac powinien zapewnić prawidłowe funkcjonowanie obiektu szkolnego, tzn. wykonywanie bieżących prac porządkowych, wydzielenie pomieszczeń remontowanych i ich odpowiednie oznakowanie itp. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania i prowadzenia robót w sposób możliwie bezkolizyjny z wykonywaniem obowiązków przez pracowników szkoły i uczniów oraz stosowanie się w tym zakresie do wymogów dyrektora szkoły. UWAGA: Zamawiający oczekuje prowadzenia prac instalacyjnych montażowych instalacji wody zimnej i kanalizacji w sposób zapewniający działanie instalacji wody zimnej i kanalizacji w czasie pracy placówki oświatowej np. przez wykonanie przełączeń pionów i poziomów, wykonanie by-passów pozwalających na działanie instalacji wod-kan w godzinach 8.00-16.30 w czasie roku szkolnego, w trakcie zajęć lekcyjnych i umożliwiających korzystanie z urządzeń sanitarnych. Konieczne godziny działania instalacji wodnej i kanalizacyjnej należy ustalić z Dyrektorem szkoły. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji tylko części robót wskazanych w Dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót budowlanych, opis wymagań Zamawiającego i warunki wykonania i odbioru robót budowlanych określają: 1) Opis przedmiotu zamówienia z przedmiarem robót – załącznik nr 2a do SIWZ. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych(STWiOR) –załącznik nr 2b do SIWZ, w tym:  STWiORB do projektu budowlano-wykonawczego przebudowy i remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku Zespołu Szkół nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie – TOM I –Branża: Architektura i konstrukcja  STWiORB do projektu budowlano-wykonawczego przebudowy i remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku Zespołu Szkół nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie – Branża: Sanitarna  STWiORB do projektu budowlano-wykonawczego przebudowy i remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku Zespołu Szkół nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie – Branża: Instalacje elektryczne Ww. dokumenty zostaną opublikowane jako jeden zbiorczy załącznik pod nazwą Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Dokumentacja projektowa– załącznik nr 2c do SIWZ, w tym:  Projekt budowlano-wykonawczy remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku Zespołu Szkół nr 73”: Tom I „Architektura i konstrukcja” UWAGA: Wykonawca realizuje wyłącznie roboty budowlane wskazane na, rys. nr. B-1, B-3, B-4, B-10, B-11, B-12, B-13, B-14. Do opisu przedmiotu zamówienia służy jedynie część dotycząca prac remontowych w pomieszczeniach sanitarnych na parterze, I i II piętrze: toalety damska, męska, toalety dla personelu, toalety dla niepełnosprawnych. Projekt budowlano-wykonawczy remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku Zespołu Szkół nr 73”: Tom II branża „Sanitarna” UWAGA: Wykonawca realizuje wyłącznie roboty budowlane wskazane na, rys. S-01, S-02, S-03, S-04, S-07, S-08, S-09, S-10, S-11, S-12; Do opisu przedmiotu zamówienia służy całość dokumentacji z wyjątkiem rysunków dotyczących instalacji sanitarnych w pomieszczeniach sanitarnych dla niepełnosprawnych w piwnicy budynku oraz w szatniach i natryskach damskich i męskich w piwnicy budynku. Projekt budowlano-wykonawczy remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku Zespołu Szkół nr 73”: Tom III Instalacje elektryczne UWAGA: Wykonawca realizuje wyłącznie roboty budowlane wskazane na, rys. nr E2, E3 (rysunek E3 tylko w zakresie tablic parteru, I i II piętra, bez tablicy „PIWNICE-WC NIEPEŁNOSPRAWNYCH” i bez tablicy „PIWNICE – NATRYSKI”; w pomieszczeniach toalet dla personelu na każdej kondygnacji należy zamontować wentylatory łazienkowe o średnicy min. 125 mm i o wydajności min. 50m3/h; Ww. dokumenty zostaną opublikowane jako jeden zbiorczy załącznik pod nazwą Dokumentacja projektowa. Tam gdzie w ww. Dokumentacji zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 29 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w Dokumentacji. 4. Przedmiar Zamawiający udostępnia Wykonawcom przedmiary robót (dokument zbiorczy) jako materiał informacyjny i pomocniczy (załącznik nr 2d do SIWZ). W związku z wyborem sposobu prowadzenia rozliczeń z Wykonawcą w formie ryczałtu, przedmiar stanowi element porządkujący, którego cel sprowadza się do ułatwienia Wykonawcy skalkulowania ceny ofertowej. Za kalkulację wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie przedmiarów robót odpowiada wyłącznie Wykonawca. W związku z powyższym Wykonawca nie ma obowiązku załączyć do oferty kosztorysu ofertowego. 5. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 39 miesięcy Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej  patrz szczegółowo rozdział XIV SIWZ. 6. KLAUZULA SPOŁECZNA, O KTÓREJ MOWA W ART. 29 UST. 3A USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, inne szczegółowe postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących te czynności, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych wymagań, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w: • opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ oraz • we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 7. PODWYKONAWCY 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie (Formularz Oferty) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/ podwykonawcom oraz firm podwykonawców. 3. Zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Pzp roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację tych robót budowlanych. 4. W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca jest ponadto zobowiązany do: a) poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach przedmiotowych danych. b) Przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo znajdują się we wzorze umowy. 8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, tym samym, dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i kanalizacji w całym budynku oraz remont łazienek na kondygnacjach naziemnych w budynku Zespołu Szkół nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie, w ramach zadania pn.: „Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych”. 3. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. 4. Dane osobowe Wykonawcy, zawarte w protokole postępowania, będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ. 6. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: • obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego w trybie: art. 26 ust. 2, 26 ust.2f oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, • obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2, 26 ust.2f oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, 7. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta we wzorze formularza ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniami, o których mowa w sekcji III.3) ogłoszenia, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą: 1) Potwierdzenia wniesienia wadium, 2) Zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Zamawiającego niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego, określający sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, oraz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, także informacja, że podmiot trzeci zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 3) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, winien dołączyć do oferty, dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo składane jest w formie pisemnej (art.78 §1 KC) tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wraz z pełnomocnictwem należy przedłożyć dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu gdy uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach