Przetargi.pl
Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu w podziale na 2 części.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 62800 Kalisz, ul. Dobrzecka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
  • Data zamieszczenia: 2018-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Dobrzecka 18
    62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
    REGON: 25052391600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu w podziale na 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu w podziale na 2 części tj: Część 1 - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy: - ul. Górnośląskiej 59 m 62, - ul. Ogrodowej 3 m 1, - ul. Ostrowskiej 1 m 8, - ul. Rzemieślniczej 5 m7. Część 2 - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy: - ul. Długosza 3 m 18, - ul. Śródmiejskiej 2 m 4, - ul. Wał Staromiejski 12 m 27, - ul. Kościuszki 8 m 1B. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: Część 1 i 2: - demontaż dodatkowych elementów nie podlegających wymianie: łączników, dzwonków, gniazd wtykowych, opraw oświetleniowych, gniazd bezpiecznikowych, rur stalowych -płaszczowych, przewodów instalacji elektrycznej, odgałęźników, puszek, podstaw bezpiecznikowych, tablic izolacyjnych, - wykucie bruzd, ślepych otworów, przebić, - wymiana: zabezpieczeń przedlicznikowych (podstawy bezpiecznikowe, wkładek ograniczających, główek bezpiecznikowych), przodów WLZ, tablic licznikowych, - montaż: rur karbowanych giętkich, rozdzielni mieszkaniowych, w rozdzielniach zabezpieczeń (nadprądowych, różnicowo-prądowych, rozłączników izolacyjnych), rozłączników bezpiecznikowych, natynkowych wyłączników, gniazd wtyczkowych, wymiana puszek, wymiana odgałęźników instalacyjnych, wymiana przewodów instalacji elektrycznej, obsadzenie dodatkowych puszek - demontaż i ponowny montaż liczników energii elektrycznej, - zaprawienie bruzd oraz przebić. - wykonanie prób i pomiarów całej instalacji elektrycznej, - sporządzenie protokółu z oględzin, prób i pomiarów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części 1: 200 zł (słownie: dwieście złotych), dla części 2: 300 zł (słownie: trzysta złotych), Wykonawca wnosi wadium w wysokości przewidzianej dla części, której dotyczy składana przez niego oferta. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, może wnieść wadium osobno dla każdej części, jak i łącznie z wyraźnym zaznaczeniem jakich części wniesione wadium dotyczy. 2. Formę wniesienia wadium Wykonawca może wybrać spośród form przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 2. Wykonawca może złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 wraz z ofertą w przypadku, gdy nie należy do żadnej grupy kapitałowej, co znajdzie odzwierciedlenie w treści składanego oświadczenia. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 3. Kosztorys ofertowy, sporządzony oddzielnie dla każdej części zamówienia , na które zostanie złożona oferta,opracowany zalecaną metodą kalkulacji uproszczonej, 4. Stawkę roboczogodziny, narzuty procentowe, które zostały przyjęte do wyceny robót, 5. Zestawienie M (materiałów) i S (sprzętu) wraz z ich cenami jednostkowymi. 6. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienie) wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach