Przetargi.pl
Modernizacja monitoringu na potrzeby organizacji imprez masowych na stadionie im. A. Smoczyka

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lesznie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, Strzelecka 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lesznie
    Strzelecka 7
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    REGON: 001030598
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirleszno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja monitoringu na potrzeby organizacji imprez masowych na stadionie im. A. Smoczyka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja monitoringu na potrzeby organizacji imprez masowych na stadionie im. A. Smoczyka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.2. Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac. W tym celu Wykonawca winien skontaktować się z Zamawiającym w celu ustalenia terminu wizji lokalnej. Brak udziału Wykonawcy w wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku dołożenia najwyższej staranności przy sporządzaniu oferty, w tym określeniu cen ofertowych za wykonanie poszczególnych robót. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca. Przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym udziału w postępowaniu.3. W przypadku, gdy w STWiORB lub przedmiarach robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w dokumentacji przetargowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów o cechach nie gorszych niż opisywane w niniejszym dokumencie, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie, jak wskazane w specyfikacji materiałowej lub lepsze.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego STWiORB obowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego materiały, urządzenia techniczne, elementy wyposażenia w równoważnym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SWZ, na który składa się dokumentacja projektowa, tj. przedmiary robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych oraz wzór umowy, który stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. 6. Załącznik nr 7 i 8 stanowią integralną część SWZ. 7. Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót mają charakter poglądowy/informacyjny i nie mogą stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty. Wartości przedstawione w przedmiarach robót służą celom pomocniczym przy wyliczeniu ceny oferty, przy czym oferowana przez wykonawcę cena stanowi ceną ryczałtową, w związku z czym winna uwzględniać wszystkie nakłady, które są konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w SWZ. 8. W trakcie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności serwisowych i ewentualnych napraw systemu objętego niniejszym zamówieniem - każdorazowo przed imprezą masową oraz w trakcie jej trwania. 9. Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikat o ukończeniu zaawansowanego szkolenia autoryzacyjnego z zakresu konfiguracji oraz konserwacji oprogramowania eo cortex wystawiony przez autoryzowanego dystrybutora.10. Niezależnie od warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga aby Wykonawca był objęty ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię w/w ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy wraz z dowodem uiszczenia wymagalnych składek oraz OWU. Warunki dotyczące ubezpieczenia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.11. Szczegółowe warunki rozliczania i odbioru robót zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.12. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 7 i 8 do SWZ.13. Wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotowego zamówienia można pobrać ze strony: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy).2.Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu;2)gwarancjach bankowych; 3)gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o którychmowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. nr: 96 1020 3088 0000 8802 0005 7075 z dopiskiem na blankiecie przelewu: WADIUM „Znak sprawy: 15.MOSIR.ZP.2024 i nazwę postępowania. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 4.Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy:1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2)określeniewierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3)kwotę gwarancji/poręczenia; 4)termin ważności gwarancji/poręczenia; 5)bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp tj.:5.1)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wart. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 5.2)Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenianależytego wykonania umowy; 5.3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 6)gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; 7)gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 8)wszelkie sporydotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; 9)jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 6.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składaniaofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ważną koncesję wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995) na prowadzenie działalności w zakresie osób i mienia, realizowaną w formie zabezpieczenia technicznego.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykaże, że:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia, polegające na budowie lub modernizacji instalacji monitoringu wizyjnego oraz instalacji mikrofonowej (nagrywania dźwięku) na obiektach, gdzie prowadzone są imprezy masowe w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych na co najmniej 16’000 (szesnaście tysięcy) osób, na kwotę co najmniej 250 000 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy) każda.Ponadto Zamawiający zastrzega, iż przez jedną robotę rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.Informacje dodatkowe: Pojęcie „budowa lub modernizacje systemu monitoringu wizyjnego oraz instalacji mikrofonowej (nagrywania dźwięku)” oznacza budowę, rozbudowę lub modernizację lub dostawę urządzeń wraz z montażem i uruchomieniem kompletnego systemu monitoringu wizyjnego lub jego części.UWAGA:Zamawiający wyjaśnia, iż zgodnie z wyrokiem TSUE z 04.05.2017 r. w sprawie C-387/14 Esaprojekt, Wykonawca samodzielnie składający ofertę w postępowaniu, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia zawodowego, może polegać na zasobach w postaci doświadczenia grupy Wykonawców (Konsorcjum), której był członkiem przy realizacji innego zamówienia, jeżeli faktyczniei konkretnie uczestniczył w jego realizacji.b) dysponuje osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego tj.:Co najmniej dwóch pracowników biorących udział w wykonaniu zadania musi posiadać licencję pracownika zabezpieczenia technicznego minimum II stopnia oraz świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci o napięciu nie wyższym niż 1 kV na stanowisku dozoru i eksploatacji.c) posiada certyfikat o ukończeniu zaawansowanego szkolenia autoryzacyjnego z zakresu konfiguracji oraz konserwacji oprogramowania eo cortex wystawiony przez autoryzowanego dystrybutora.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach