Przetargi.pl
Wymiana i bieżąca konserwacja instalacji elektrycznych w nieruchomościach stanowiących zasób komunalny Miasta Słupska zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Tuwima
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842 82 93, , fax. 59 842 80 48
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    Tuwima 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 842 82 93, , fax. 59 842 80 48
    REGON: 77128515500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgm.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana i bieżąca konserwacja instalacji elektrycznych w nieruchomościach stanowiących zasób komunalny Miasta Słupska zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest wymiana i bieżąca konserwacja instalacji elektrycznych w nieruchomościach stanowiących zasób komunalny Miasta Słupska zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: I część - wymiana i bieżąca konserwacja instalacji elektrycznych w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Zasobów Gminnych; II część - wymiana i bieżąca konserwacja instalacji elektrycznych w zasobach stanowiących własność Miasta Słupsk zarządzanych przez Administrację Wspólnot i Lokali. Zakres prac dla części I i II: 1.Roboty elektryczne obejmują: - wymiana i naprawy instalacji elektrycznych w komunalnych lokalach mieszkalnych, socjalnych i użytkowych, - wymiana i montaż osprzętu elektrycznego, - montaż i naprawy ogrzewania elektrycznego. 2. Do obowiązków Wykonawcy w ramach zamówienia należy: - wykonanie tymczasowego zasilania zapewniającego działanie instalacji do czasu usunięcia usterki lub wymiany instalacji, - usuwaniu awarii w zakresie robót elektrycznych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia (np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja), - przekazywaniu Zamawiającemu informacji o koniecznych remontach instalacji elektrycznych, - każdorazowym powiadomieniu Zakładu Energetycznego oraz Zamawiającego o zerwanych plombach na urządzeniach oraz o wymianie bezpieczników mocy w złączach kablowych ZK nie będących własnością Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu dla części I jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100). 2. Wykonawca przystępujący do przetargu dla części II jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł 00/100). 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110 ze zm). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE BANK Nr 98 11 40 2118 0000 2180 2900 1005 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony: Wymiana i bieżąca konserwacja instalacji elektrycznych w nieruchomościach stanowiących zasób komunalny Miasta Słupska zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Część …….”. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP- zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach