Przetargi.pl
Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z wymianą posadzek w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Grodzkiej 3 w Słupsku w ramach projektu „Biblioteka bez barier”

MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARII DĄBROWSKIEJ W SŁUPSKU ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Grodzka 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 840 58 23
  • Data zamieszczenia: 2022-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARII DĄBROWSKIEJ W SŁUPSKU
    ul. Grodzka 3
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 840 58 23
    REGON: 000282197
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biblioteka.slupsk.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z wymianą posadzek w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Grodzkiej 3 w Słupsku w ramach projektu „Biblioteka bez barier”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:a) Montażu wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej opartej na centralach wentylacyjnych z odzyskiem ciepła o sprawności 90% w ilości 3 sztuki ( lokalizacja urządzeń na parterze, I piętrze, III piętrze). W ramach zamierzenia należy wykonać szacht instalacyjny oraz pomieszczenia wentylatorowi w których będą zlokalizowane centrale wentylacyjne. Rury spiro wentylacyjne należy wykonać jako malowane w kolorze białym lub czarnym (kolor do ustalenia z Inwestorem na etapie wykonawstwa). b) Zewnętrznych klimatyzatorów – w ramach zamierzenia należy zamontować 8 sztuk jednostek chłodniczych ( typy jednostek zewnętrznych i wewnętrznych podano w dokumentacji przetargowej). Jednostki zewnętrzne należy zlokalizować na dachu budynku sąsiedniego – jednostki wewnętrzne wskazano w dokumentacji przetargowej. c) W ramach zamierzenia wykonać instalację elektryczną wg. Projektu technicznego branży elektrycznej.d) Wymiany posadzek w budynku głównym Miejskiej Biblioteki Publicznej w Słupsku.Działania przygotowawcze: należy zdjąć istniejące płytki na parterze, na wyższych kondygnacjach zdemontować parkiet oraz wykładzinę, należy wyrównać nierówności, usunąć luźne elementy posadzki. Założono, że wylewki nie trzeba będzie demontować, że płytki dobrze się odspoją. (Jeśli nie, wówczas będzie należało odtworzyć wylewkę). Wylewkę oczyścić oraz zaimpregnować, ubytki oraz nieznaczne wyrównanie poziomu wylewki należy uzupełnić za pomocą masy poziomującej.Montaż płytek poprzez klejenie na klej na kondygnacji parteru.Projektuje się płytkę ceramiczną – ceglaną w formacie 20/20, na kondygnacji piętra I, III projektuje się płytkę ceramiczną – z deseniem drewna w formacie podłużnym – kładziona „bez-fugowo”,2. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót budowlanych wynikających z ustaleń opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz z dokumentacji budowlanej oraz decyzji stanowiących załącznik do SWZ.3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).4. Na wykonany przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z art. 638 kodeksu cywilnego. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. 5. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1. skieruje do realizacji zadania w ramach przedmiotu zamówienia:- kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278), legitymującą się minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót budowlanych na zabytkachZamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.- 1 osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r., w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831).Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej,2. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, każda obejmująca wykonanie wentylacji mechanicznej, o wartości zamówienia w wysokości 100 000 zł netto każda, przy czym wartość robót związanych w wykonaniem wentylacji mechanicznej w ogólnej wartości całości robót, powinna być nie mniejsza niż 30 000,00 zł netto. Roboty budowlane wykonane w ramach jednej umowy traktuje się jako jedną robotę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach