Przetargi.pl
Wymiana drzwi wewnętrznych oraz malowanie sufitów i ścian w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle

Powiat Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38200 Jasło, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4483410 w. 108 , fax. 134 463 189
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jasielski
    ul. Rynek 18
    38200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4483410 w. 108, fax. 134 463 189
    REGON: 37044025800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana drzwi wewnętrznych oraz malowanie sufitów i ścian w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Wymianę drzwi: – II piętro: 21 szt. - drzwi aluminiowe (o wymiarach w świetle ościeżnica – skrzydło 90x200 cm), jednoskrzydłowe w kolorze białym (RAL 9016) z wypełnieniem z poliwęglanu komorowego grubości 8 mm w kolorze - dymiony brąz, komory poliwęglanowe pionowe z poziomą belką wzmacniającą, szerokość profilu drzwi 45-50 mm, drzwi bezprogowe ze szczotką, okucia (zawiasy) w kolorze RAL 9016, zamek na wkładkę zwykłą, klamki obustronne ze stali szczotkowanej, uszczelka gumowa. 1 szt. - drzwi aluminiowe pełne p.poż o wymiarach 100x200 cm w świetle ościeżnica – skrzydło, kolor i okucia j.w. 4 szt – wymiana wypełnienia ze szkła w istniejących drzwiach (90x200) na wypełnienie poliwęglanem j.w. - parter: 1 szt. - drzwi aluminiowe szklone poliwęglanem o wymiarach 80x200 cm w świetle ościeżnica – skrzydło – opis parametrów jak drzwi na II piętrze, 1 szt. - drzwi aluminiowe p.poż o wymiarach 90x200 cm w świetle ościeżnica – skrzydło (opis parametrów jak drzwi aluminiowe p.poż na II piętrze) b) Malowanie sufitów i ścian – korytarz II piętro – przygotowanie powierzchni wraz z poszpachlowaniem nierówności oraz 2-krotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian do wysokości lamperii (sufit – kolor biały, ściany kolor pastelowy do uzgodnienia z Zamawiającym), malowanie cokołów farba olejną, zeskrobanie istniejącej lamperii olejnej i wykonanie lamperii z tynku mozaikowego granulacji 1,0 – 1,6 mm (kolor do uzgodnienia a Zamawiającym, wysokość lamperii około 125 cm). Należy zdemontować istniejące drzwi wykuwając z muru ościeżnice, rozkuć otwory w ścianach dla wstawienia nowych drzwi, rozebrać ściankę z luksferów (II piętro) i zamurować otwór, wykonać wewnętrzne i zewnętrzne szpalety oraz progi w postaci wkładki z wykładziny PCV o gr.2 mm z wykończeniem go listwami przyściennymi z materiałów analogicznych do istniejących oraz zamontowanie aluminiowej maskującej listwy podłogowej łączącej wykładzinę z pozostałą częścią posadzki. Materiały z rozbiórki (z wyjątkiem wymienianych szyb) Wykonawca wywiezie i zutylizuje na swój koszt. Po osadzeniu nowych drzwi należy wykonać prace malarskie (oraz ewentualne uzupełnienia lamperii z tynku mozaikowego) w celu scalenia struktury i koloru ścian ze stanem istniejącym. Malowanie należy wykonać farbą emulsyjną w kolorze istniejącym – malowanie dwukrotne z gruntowaniem – dotyczy parteru. Wykonawca zabezpieczy pomieszczenia, w którym wykonywane będą roboty przed zapyleniem i zabrudzeniem. Wykonawca własną siłą roboczą przesunie meble, gdy zaistnieje taka konieczność oraz przerobi na swój koszt ewentualną instalację elektryczną w razie kolizji z osadzanymi drzwiami. Drzwi przeszklone muszą odpowiadać wyglądem (podział) istniejącym drzwiom aluminiowym zamontowanym w budynku. Przed przystąpieniem do produkcji stolarki należy pobrać wymiary z natury każdego otworu drzwiowego. Uwaga: Ze względu na charakter obiektu (obiekt czynny) Wykonawca musi uzgodnić kolejność wykonywania robót zarządcą budynku. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia po godzinach pracy tj. codziennie od godz. 16-tej do 20-tej oraz w sobotę. W szczególnych przypadkach zamawiający może udostępnić pomieszczenia w godzinach pracy urzędu kiedy nie będzie to stanowiło dużej uciążliwości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45420000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 3 pkt 1) lit. a)SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie wykonawca składa wraz z ofertą wg załącznika (wzór) nr 8.4. Pełnomocnictwo - jeżeli

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach