Przetargi.pl
Prowadzenie obsługi finansowej nad realizacją projektów scaleniowych

Powiat Przeworski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, Jagiellońska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 648 70 09, , fax. 16 648 94 84
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przeworski
    Jagiellońska 10
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 16 648 70 09, , fax. 16 648 94 84
    REGON: 65090025200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie obsługi finansowej nad realizacją projektów scaleniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi finansowej nad realizacją 6 niżej wymienionych projektów scaleniowych pn.; 1) „Scalenie gruntów wsi Kisielów gm. Zarzecze na obszarze 304,83ha” 2) „Scalenie gruntów wsi Chałupki - Gorliczyna „Szewnia” gm. Przeworsk na obszarze 145,08 ha” 3) „Scalenie gruntów wsi Urzejowice” gm. Przeworsk na obszarze 1023,39 ha” 4) „Scalenie gruntów wsi Bóbrka Kańczucka gm. Kańczuga na obszarze 263,16 ha”, 5) „Scalenie gruntów wsi Rączyna gm. Kańczuga na obszarze 1002,19 ha” 6) „Scalenie gruntów wsi Siedleczka gm. Kańczuga na obszarze 738,89 ha” 2. Do głównych obowiązków wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) planowanie budżetu w zakresie scaleń, 2) organizowanie odbiorów robót, 3) przygotowywanie stosownej dokumentacji w celu pozyskania dotacji Wojewody, 4) przygotowywanie wniosków o płatność, 5) składanie wniosków o aneksy do umów i porozumień, 6) przygotowywanie dokumentacji dla zamówień publicznych (warunki techniczne, umowy, zestawienia jednostek do wykonania projektów zagospodarowania poscaleniowego) 7) częściowe i końcowe rozliczanie dotacji projektu zgodnie z wytycznymi instytucji współfinansującej, 8) wsparcie przy kompletowaniu dokumentów wymaganych do złożenia wniosków o płatność, 9) analiza pod kątem kwalifikowalności wydatków oraz wymogów formalnych dokumentów do wniosków o płatność, 10) sporządzanie na podstawie otrzymanych od Zamawiającego dokumentów finansowych wniosków o płatność, 11) kompletowanie załączników do wniosków o płatność, 12) stały kontakt z Instytucją finansującą oraz wszelkimi podległymi jej jednostkami w zakresie weryfikacji wniosków o płatność, 13) sporządzanie wymaganych pism wyjaśniających, uzupełniających i oświadczeń w trakcie weryfikacji wniosku o płatność, 14) weryfikacja opisu faktur, 15) prowadzenie sprawozdawczości finansowej projektów, 16) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu (w tym między innymi sporządzanie wyjaśnień oraz przygotowanie pisemnego odniesienia się do ewentualnych przedstawionych w informacji pokontrolnej uchybień oraz ich usunięcie), 17) obecność podczas kontroli projektu także w przypadku, gdy odbędzie się ona poza terminem wykonywania usługi, 3. Warunki pracy: 1) Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy cywilnoprawnej zawartej od dnia 01.02.2019r. do 31.12.2019r. 2) Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu realizacji projektu (biuro projektu) – mieszczącym w budynku Starostwa Powiatowego w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk (p.418) w dniach od poniedziałku do piątku – przez cały okres realizacji projektu. Powierzone zadania w ramach projektu wykonywane byłyby co najmniej 3 razy w tygodniu, pomiędzy poniedziałkiem, a piątkiem. W sytuacjach, w których będzie to niezbędne dla dobra projektu Zamawiający dopuszcza możliwość (konieczność) pracy również w soboty. Szacowana miesięczna ilość godzin niezbędnych do realizacji umowy wynosi: 120 w tym co najmniej połowa tych godzin/miesiąc winna być wykonywana w budynku Starostwa Powiatowego w Przeworsku. 3) Zamawiający zapewnia nieodpłatne korzystanie przez Wykonawcę z umeblowanego pomieszczenia biurowego, komputera, Internetu w zakresie wynikającym z realizacji projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312320-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w zakresie przesłanki wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach