Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 83400 Kościerzyna, ul. Traugutta
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 863 368 , fax. 586 864 197
- Data zamieszczenia: 2018-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Traugutta 6
83400 Kościerzyna, woj. pomorskie
tel. 586 863 368, fax. 586 864 197
REGON: 19112377000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppspkoscierzyna.bip.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana bram garażowych w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem robót jest dostawa i wymiana bram garażowych w budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie” na panelowe z automatyką i sterowaniem. Planowane prace obejmują: 1. demontaż 5 bram garażowych panelowych (segmentowych), 2. montaż 5 szt. bram garażowych panelowych (segmentowych), 3. roboty wykończeniowe polegające na podłączeniu automatyki nowych bram do istniejącej instalacji elektrycznej i sterującej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44221300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Forma dokumentu:Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma Dokumentu: Oryginał. 3) kosztorys ofertowy w formie uproszczonej sporządzony zgodnie z wytycznymi zamawiającego zapisanymi w w rozdz. IX ust. 2 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną