Przetargi.pl
Dostawa urządzeń medycznych oraz sprzętu rehabilitacyjnego do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Al. Sienkiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 414 311 , fax. 598 410 196
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    Al. Sienkiewicza 20
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 414 311, fax. 598 410 196
    REGON: 77098307000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pcpr.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń medycznych oraz sprzętu rehabilitacyjnego do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) BALKONIK ALUMINIOWY (10 SZT): a) Balkonik powinien posiadać:  składaną aluminiową ramę,  stabilną i wytrzymałą konstrukcję,  nóżki zakończone gumowymi zabezpieczeniami antypoślizgowymi,  ergonomiczne uchwyty, b) Obciążenie balkonika: co najmniej 110 kg. 2) BALKONIK ALUMINIOWY CZTEROKOŁOWY (10 SZT) : a) Balkonik powinien posiadać:  aluminiową ramę,  stabilną i wytrzymałą konstrukcję,  cztery kółka o średnicy co najmniej 8 cm,  ergonomiczne uchwyty, b) Obciążenie balkonika:co najmniej 110 kg. 3) CHODZIK CZTEROKOŁOWY ALUMINIOWY (20 szt): a) Chodzik powinien posiadać składaną konstrukcję,  ramę aluminiową,  regulację wysokości uchwytów,  regulację wysokości siedziska,  przednie koła skrętne,  tylne koła z hamulcami z funkcją blokady podczas postoju,  średnica kół – co najmniej 20 cm,  uchylną barierkę oparcia pokrytą miękkim materiałem,  miękkie siedzisko pokryte materiałem skóropodobnym,  kosz zakupowy pod siedziskiem, b) masa całkowita chodzika – maksymalnie 8 kg. 4) CIŚNIENIOMIERZ NARAMIENNY (20 szt): a) Ciśnieniomierz powinien posiadać:  wykrywanie objawów arytmii,  klasyfikację wizualną ciśnienia krwii wg WHO,  pamięć co najmniej 60 pomiarów,  pomiar na ramieniu za pomocą jednego przycisku,  funkcję głosową podawania wyników,  duży wyświetlacz cyfrowy,  uniwersalny mankiet na ramię od 22 cm do co najmniej 33 cm obwodu,  zakres pomiarowy 20-280 mmHg,  funkcję daty i godziny, b) dodatkowe minimalne parametry:  dokładność +/- 3 mmHg;  zasilanie: 4 baterie „AA”;  automatyczne wyłączanie się po 1 minucie; c) w skład zestawu powinno wchodzić: ciśnieniomierz, mankiet, etiu, 4 baterie „AA”. 5) FOTEL OBROTOWY NA WANNĘ (30 szt): a) Fotel powinien posiadać:  wyjmowane podłokietniki,  regulowane stabilizatory boczne zapewniające bezpieczne mocowanie na wannę,  konstrukcję stalową zabezpieczoną antykorozyjnie i malowaną proszkowo,  masywne siedzisko z tworzywa,  niebieskie nakładki anty-poślizgowe,  cztero-pozycyjną manetkę blokującą. 6) KONCENTRATOR TLENU Z NEBULIZATOREM (3 szt): a) Koncentrator powinien posiadać:  zasilanie sieciowe,  czujnik stężenia tlenu i nebulizator,  wyświetlacz LCD z inteligentnym systemem nadzoru (alarm usterek, alarm zmiany filtrów), b) pobór mocy: co najmniej 300 W; c) przepływ: 0,5-5l/min d) stężenie tlenu 93% +/-3% e) minimalny czas pracy 30 minut f) poziom hałasu: nie więcej niż 50dB g) zestaw wyposażony w cewnik do podawania tlenu przez noc, maska do podawania tlenu z drenem (przewodem powietrznym) w rozmiarze dla dorosłych, nawilżacz, cewnik do podawania tlenu przez nos, nebulizator, dren. 7) KRZESŁO KAPIELOWE / PRYSZNICOWE (20 szt): a) Krzesło powinno posiadać:  ramę aluminiową anodyzowaną,  siedzisko oraz oparcie wykonane z łatwo zmywalnego polietylenu,  siedzisko z wycięciem „U”,  siedzisko wyposażone w uchwyty oraz otwory odpływowe,  nasadki gumowe antypoślizgowe,  regulację wysokości b) obciążenie co najmniej 110 kg. 8) KULA ŁOKCIOWA REGULOWANA (30 szt) – aluminiowa z regulowaną wysokością z obciążeniem co najmniej 130 kg. 9) LAMPA LECZNICZA NA PODCZERWIEŃ (40 szt): a) Lampa posiadająca co najmniej trzy stopnie nachylenia, b) napięcie lampy: 230 V ~50 Hz, c) pobór mocy lampy: co najmniej 150 W. 10) LASKA INWALIDZKA CZWORONÓG (20 szt): a) Laska powinna posiadać:  lekką aluminiową ramę,  cztery punkty podparcia (nogi) zakończone nasadkami gumowymi,  szeroki rozstaw podparć (nóg) tworzący plan w kształcie prostokąta,  profilowany, chromowany uchwyt wykończony miękką pianką,  regulację wysokości (skokową), b) obciążenie co najmniej 100 kg. 11) LASKA INWALIDZKA SKŁADANA (10 szt) – powinna posiadać konstrukcję aluminiową i regulowaną wysokość, w zestawie z pokrowcem transportowym. 12) LASKA INWALIDZKA NIESKŁADANA (10 szt) - powinna posiadać konstrukcję aluminiową i regulowaną wysokość. 13) ŁÓŻKO REHABILITACYJNE Z MATERACAMI (8 szt) - wykonane z kształtowników stalowych, pokrytych lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne. a) Łóżko powinno posiadać:  czterosegmentowe leże,  elektryczną regulacja wysokości całego leża,  elektryczną regulacja wysokości leża od strony głowy,  elektryczną regulacja kąta nachylenia oparcia,  elektryczną regulacja części udowej,  barierki boczne opuszczane,  wyciągnik z uchwytem,  kółka z blokadami, b) możliwość użytkowania łóżka przez osobę o wadze co najmniej 140 kg, c) łóżko z systemem transportowym, d) wymiary leża co najmniej 90 x 200, e) zestaw z materacem piankowym o minimalnej grubości 10 cm oraz materacem pneumatycznym przeciwodleżynowym o konstrukcji bąbelkowej z powłoką nieprzemakalną (rozmiar 90 x 200). 14) MATERAC DO MASAŻU SKŁADANY (45 szt): 3- warstwowy o minimalnych rozmiarach:195 x 100 x 5 w zestawie z pokrowcem transportowym. 15) MATERAC PNEUMATYCZNY PRZECIWODLEŻYNOWY (10 szt) - o konstrukcji bąbelkowej w rozmiarze 200 x 90 z powłoką nieprzemakalną. 16) MATERAC PIANKOWY (10 szt) - w rozmiarze 200 x 90 z pokrowcem nieprzemakalnym (minimalna grubość materaca: 10 cm). 17) INHALATOR (20 szt): a) wyposażony w końcówkę do nosa, ustnik oraz dwie maseczki, b) pojemność inhalatora: min 0,5 ml – max 8 ml. 18) PIŁECZKA TERAPEUTYCZNA Z DOCIĄGAMI DO REHABILITACJI RĘKI (HANDMASTER) - 20 zestawów: a) wykonanie: pianka z gumeczkami na poszczególne palce, b) zestaw zawiera 3 piłeczki w 3 kolorach z różnym oporem. 19) PODNOŚNIK TRANSPORTOWY (2 szt) – posiadający: a) solidną konstrukcję umożliwiającą udźwig co najmniej 170 kg, b) uniwersalne nosidło z poliestru. 20) POKROWCE NA MATERAC PRZECIWODLEŻYNOWY (50 szt) – nieprzemakalne. 21) ROWER STACJONARNY (10 szt): a) Rower posiadający:  opór magnetyczny zewnętrzny,  antypoślizgowe pedały,  regulację oporu,  regulację siodełka,  regulację kąta nachylenia kierownicy,  rolki transportowe,  rączki pokryte gąbką neoprenową;  wielofunkcyjny komputer treningowy, b) obciążenie produktu co najmniej 120 kg. 22) ROTOR DO ĆWICZEŃ RĄK / NÓG (50 szt) – urządzenie wolnostojące posiadające: a) ramę ze stali chromowej, b) 4 nasadki antypoślizgowe, c) gumowe opaski na stopy, d) konstrukcję składaną, e) dociskowy mechanizm oporowo-hamujący. 23) SSAK MEDYCZNY (10 szt): a) tryb pracy: praca ciągła, b) napięcie 230V / 50 Hz, c) zakres regulacji ssania od 0,05 do 0,83 bar, d) maksymalne zassanie 20 l/min, e) wyposażenie: butla z poliwęglanu 1 L, z zaworem zabezpieczającym przed przepełnieniem, dreny silikonowe, hydrofobowy filtr bakteryjny do wielokrotnego użytku, łącznik drenów, kabel sieciowy. 24) PAS STABILIZUJĄCY DO WÓZKA INWALIDZKIEGO Z SZELKAMI (10 szt) 25) TOALETA PRZYŁÓŻKOWA (20 szt): a) Toaleta posiadająca:  stalową, chromowaną ramę,  regulację wysokości,  deskę sedesową z klapą,  wyjmowany pojemnik sanitarny z pokrywką,  podłokietniki,  oparcie, b) maksymalne obciążenie minimum 110 kg. 26) POJEMNIK SANITARNY Z POKRYWKĄ (10 szt) – kompatybilny z oferowaną toaletą przyłóżkową opisaną w punkcie 28 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 27) DESKA SEDESOWA DO TOALETY PRZYŁÓŻKOWEJ (10 szt) - kompatybilna z oferowaną toaletą przyłóżkową opisaną w punkcie 25 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 28) WAŁEK DO MASAŻU I ĆWICZEŃ REHABILITACYJNYCH (70 szt): a) roller z kolcami, b) długość co najmniej 30 cm, c) wykonany z wytrzymałego, odpornego na uderzenia, tworzywa PCV pokrytego z zewnątrz warstwą wysokogatunkowej pianki EVA. 29) WÓZEK INWALIDZKI LEKKI (4 szt): a) wózek posiadający:  konstrukcję aluminiową,  regulowane podłokietniki,  maksymalną wagę użytkownika co najmniej 110 kg,  tapicerkę niepalną w kolorze ciemnym, b) maksymalna waga wózka do 13,5 kg. 30) WÓZEK INWALIDZKI STANDARDOWY (4 szt): a) Wózek posiadający:  konstrukcję stalową,  regulowane podłokietniki,  tapicerkę niepalną w kolorze ciemnym,  zdejmowane oraz odchylane podnóżki, b) maksymalna waga użytkownika co najmniej 110 kg. 31) WÓZEK INWALIDZKI ALUMINIOWY SPECJALNY STABILIZUJĄCY GŁOWĘ I PLECY (4 szt): a) wózek typu recliner, w którym można odchylać oparcie od pozycji siedzącej do leżącej, posiadający:  ramę aluminiową o konstrukcji krzyżowej (podwójny krzyżak),  siedzisko nylonowe w kolorze czarnym, wyposażone w miękką, grubą poduszkę zwiększającą komfort użytkowania  zabezpieczający pas biodrowy przed upadkiem,  demontowane podnóżki z wyściełanym podparciem łydek, uchylne z regulacją kąta nachylenia,  demontowane podłokietniki,  tylne kółka antywywrotne,  tylne koła pompowane wyposażone w system szybkiego demontażu (rozmiar 24). 32) WÓZEK INWALIDZKI SPECJALNY MULTIPOZYCYJNY (4 SZT) - wózek posiadający: a) ramę aluminiową, b) regulację zagłówka w pozycji horyzontalnej, c) koła tylne i przednie pompowane, d) regulację nachylenia oparcia co najmniej 50 stopni, e) zagłówek, f) uchylne, regulowane podnóżki, g) poduszki do siedzenia w zestawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, pełnomocnictwo, z którego treści będzie wynikać zakres udzielonego umocowania. Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez konsorcjum, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach