Przetargi.pl
Wyłonienie szkolnych koordynatorów projektu pn. /Wsparcie procesu kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów, poprzez wdrożenie kreatywnych i innowacyjnych form i metod nauczania w szkołach Gminy Pruszcz Gdański/

Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
  • Data zamieszczenia: 2016-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
    ul. Wojska Polskiego 30
    83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
    REGON: 53713100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie szkolnych koordynatorów projektu pn. /Wsparcie procesu kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów, poprzez wdrożenie kreatywnych i innowacyjnych form i metod nauczania w szkołach Gminy Pruszcz Gdański/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie szkolnych koordynatorów projektu pn. „Wsparcie procesu kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów poprzez wdrożenie kreatywnych i innowacyjnych form i metod nauczania w szkołach Gminy Pruszcz Gdański”. 2. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. 3. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na osiem części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy następujących założeniach: 1) Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. 2) Zamawiający zamierza powierzyć jednej osobie pełnienie funkcji szkolnego koordynatora w danej części zamówienia, aczkolwiek ta sama osoba może zostać wskazana w ofercie do pełnienia tej funkcji w dowolnej liczbie części zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia: 1) Zadanie nr 1 - Szkolny koordynator projektu w Zespole Szkół w Łęgowie (Gimnazjum, Szkoła Podstawowa) im. Bohaterów Grudnia 70 83-031 Łęgowo, ul. Szkolna 9. 2) Zadanie nr 2 - Szkolny koordynator projektu w Zespole Szkół im. Ignacego Krasickiego w Straszynie (Gimnazjum, Szkoła Podstawowa) 83-010 Straszyn, ul. Starogardzka 48. 3) Zadanie nr 3 - Szkolny koordynator projektu w Zespole Szkół im. Karola Wojtyły w Rotmance (Gimnazjum, Szkoła Podstawowa) 83-010 Straszyn, Rotmanka, Aleja Piłsudskiego 37. 4) Zadanie nr 4 - Szkolny koordynator projektu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Borkowie (Szkoła Podstawowa im. J. Brzechwy, Publiczne Przedszkole) adres: 80-180 Gdańsk, Borkowo, ul. Akacjowa 2- praca koordynatora dotyczy tylko Szkoły Podstawowej. 5) Zadanie nr 5 - Szkolny koordynator projektu w Szkole Podstawowej w Wiślinie, 83-021 Wiślina, ul. Mostowa 5. 6) Zadanie nr 6 - Szkolny koordynator projektu w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Wiślince, 83-011 Wiślinka, ul. Szkolna 10. 7) Zadanie nr 7 - Szkolny koordynator projektu w Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Wojanowie, Wojanowo, ul. Parkowa 4, 83-000 Pruszcz Gdański. 8) Zadanie nr 8 - Szkolny koordynator projektu w Publicznym Gimnazjum w Przejazdowie im. prof. Eugeniusza Kwiatkowskiego, 83-021 Wiślina, Przejazdowo, ul. Jesionowa 7. 5. Każdy szkolny koordynator będzie świadczył usługę w ramach realizacji danego zadania w okresie od podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 02.01.2017r do dnia 29.06.2018r. Oszacowana maksymalna ilość godzin pracy koordynatora w każdej ze szkół została zamieszczona w harmonogramie. nr zadania Nazwa szkolnej placówki Planowana ilość godzin w miesiącu Maksymalna liczba godzin w okresie I-VI 2017 Maksymalna liczba godzin w okresie IX-XII 2017 Maksymalna liczba godzin w okresie I-VI 2018 Maksymalna liczba godzin do realizacji w ramach umowy Planowana liczba uczestników projektu 1 ZS w Łęgowie 20h/mc 120 80 120 320 120 2 ZS w Straszynie 20h/mc 120 80 120 320 209 3 ZS w Rotmance 16h/mc 96 64 96 256 85 4 ZSP w Borkowie 20h/mc 120 80 120 320 148 5 SP w Wiślinie 8h/mc 48 32 48 128 35 6 SP w Wiślince 16h/mc 96 64 96 256 91 7 SP w Wojanowie 16h/mc 96 64 96 256 95 8 Gimnazjum w Przejazdowie 10h/mc 60 40 60 160 48 1) Wypłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie rzeczywistej ilości godzin pełnienia funkcji szkolnego koordynatora projektu. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w ofercie stawki za godzinę zegarową pełnienia funkcji szkolnego koordynatora projektu. 3) Miejsce wykonywania obowiązków każdego z koordynatorów zostanie wyznaczone i ustalone z Dyrektorami poszczególnych szkół oraz z biurem projektu Urzędu Gminy Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański. 4) Czas dojazdu do miejsca świadczenia usług ( placówki, biura projektu) nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy koordynatora. 6. Do obowiązków szkolnego koordynatora projektu, w zakresie każdej części zamówienia będzie należało w szczególności: 1) rekrutacja i monitorowanie uczestników projektu w danej szkole oraz zbieranie deklaracji uczestnictwa w projekcie, 2) udział w spotkaniach zespołu projektowego, 3) przekazywanie dokumentacji projektowej do koordynatora głównego w wyznaczonych terminach (m.in. deklaracje uczestnictwa, rachunki, karty czasu pracy, oświadczenia itp.), 4) współpraca z pozostałymi osobami zaangażowanymi w realizację projektu, 5) dokonywanie odbioru dostaw towarów, usług i robót zamówionych do projektu oraz ich prawidłowe oznaczenie, 6) sprawdzanie zgodności realizacji zadań z harmonogramem, wnioskiem o dofinansowanie oraz szczegółowym budżetem projektu oraz umowami, 7) informowanie koordynatora głównego o nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu, a także o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na dalszy jego przebieg, 8) podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu, 9) współudział w obliczaniu wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektu ( sporządzanie list uczestników projektu), 10) koordynacja, monitoring oraz kontrola działań związanych z realizacją Projektu w danej szkole, 11) opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji Projektu wynikających z obowiązujących przepisów, wytycznych oraz innych dokumentów i zaleceń Instytucji Zarządzającej, 12) nadzór nad procesem ewaluacji projektu, 13) nadzorowanie dzienników oraz kart pracy, 14) udział w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne, 15) nadzór nad prawidłowym archiwizowaniem dokumentacji projektu, 16) dokumentowanie realizacji obowiązków zleconych zgodnie z umową i harmonogramem godzin przedstawionym powyżej. 7. Informacje dodatkowe: 1) Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji RPO na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów, ani podwójne finansowanie. 2) Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być pracownikiem zatrudnionym przez Urząd Gminy Pruszcz Gdański na podstawie stosunku pracy. Za pracownika beneficjenta (Gmina Pruszcz Gdański) należy uznać każdą osobę, która jest u niego zatrudnioną na podstawie stosunku pracy, przy czym dotyczy to zarówno osób stanowiących personel projektu, jak i osób niezaangażowanych do realizacji projektu lub projektów. 3) Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być pracownikiem zatrudnionym przez Partnera projektu pn. „Wsparcie procesu kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów poprzez wdrożenie kreatywnych i innowacyjnych form i metod nauczania w szkołach Gminy Pruszcz Gdański”. tj. Stowarzyszenie "Dobra Edukacja" ul. Górczewska 13, 01-189 Warszawa. 4) Wymogi określone w pkt. 1), 2) i 3) wynikają z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ. 9. Kod CPV 79421100-2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421100-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach