Przetargi.pl
Pełnienie funkcji kierownika projektu oraz szkolnego koordynatora projektu w ramach projektu: „LABORATORIUM KOMPETENCJI - Podniesienie jakości edukacji ogólnej wiejskiej Gminy Sadlinki poprzez wsparcie uczniów oraz nauczycieli w rozwijaniu kompetencji kluczowych wymaganych na rynku pracy” współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020, Oś 3, Działanie 3.1 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.

Gmina Sadlinki ogłasza przetarg

  • Adres: 82522 Sadlinki, ul. Kwidzyńska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 757 510 , fax. 552 757 580
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadlinki
    ul. Kwidzyńska 12
    82522 Sadlinki, woj. pomorskie
    tel. 552 757 510, fax. 552 757 580
    REGON: 17074804000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji kierownika projektu oraz szkolnego koordynatora projektu w ramach projektu: „LABORATORIUM KOMPETENCJI - Podniesienie jakości edukacji ogólnej wiejskiej Gminy Sadlinki poprzez wsparcie uczniów oraz nauczycieli w rozwijaniu kompetencji kluczowych wymaganych na rynku pracy” współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020, Oś 3, Działanie 3.1 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest wybór wykonawcy na Pełnienie funkcji kierownika projektu oraz koordynatora szkolnego w ramach projektu: „LABORATORIUM KOMPETENCJI - Podniesienie jakości edukacji ogólnej wiejskiej Gminy Sadlinki poprzez wsparcie uczniów oraz nauczycieli w rozwijaniu kompetencji kluczowych wymaganych na rynku pracy” współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020, Oś 3, Działanie 3.1 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej z podziałem na trzy zadania. Kierownik projektu oraz każdy z koordynatorów szkolnych będzie miał za zadanie koordynować zadania w przydzielonych mu szkołach w Sadlinkach i Nebrowie Wielkim, przez cały okres obowiązywania umowy. 2. Miejsce realizacji zadania: Gmina Sadlinki, Zespół Szkół w Sadlinkach i Zespół Szkół w Nebrowie Wielkim 3. Wykaz części zamówienia: 1) Zadanie nr 1 Pełnienie funkcji kierownika projektu w Gminie Sadlinki: Liczba osób świadczących usługę: 1 osoba; Przewidywany okres realizacji zamówienia: do 31.08.2018 r.; Przewidywane minimalne zaangażowanie w skali miesiąca wynosi 50 godzin. 2) Zadanie nr 2 Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół w Sadlinkach Liczba osób świadczących usługę: 1 osoba; Przewidywany okres realizacji zamówienia: do 31.08.2018 r.; Przewidywane minimalne zaangażowanie w skali miesiąca wynosi 40 godziny. 3) Zadanie nr 3 Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół w Nebrowie Wielkim: Liczba osób świadczących usługę: 1 osoba; Przewidywany okres realizacji zamówienia: do 31.08.2018 r.; Przewidywane minimalne zaangażowanie w skali miesiąca wynosi 40 godziny. 4. Zakres zadań kierownika i projektu koordynatorów szkolnych obejmuje w szczególności: 1).Zakres obowiązków Kierownika projektu:  zarządzanie projektem w zakresie organizacji pracy zespołu oraz obiegu informacji i dokumentów,  delegowanie zadań poszczególnym pracownikom;  uczestnictwo w Grupie Zarządzającej Projektem;  organizacja sieci współpracy i samodoskonalenia nauczycieli;  nadzór nad realizacją projektu zgodnie z wytycznymi unijnymi, przepisami krajowymi, dokumentacją konkursową, Standardami realizacji wsparcia, itp.  nadzór nad realizacją projektu zgodnie z przyjętym harmonogramem i założeniami projektowymi;  zarządzanie kosztami i planowanie wydatków;  bieżące monitorowanie stopnia osiągnięcia wskaźników;  monitorowanie ryzyka w projekcie;  wprowadzanie działań naprawczych;  opracowanie wzorów dokumentów projektowych (np. regulaminy, dzienniki zajęć, karty czasu pracy, ankiety ewaluacyjne);  opracowywanie wniosków o płatność w części merytorycznej;  przygotowywanie sprawozdań z realizacji projektu;  dokonywanie modyfikacji projektu;  kontakt z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą; 2). Zakres obowiązków Szkolnego Koordynatora:  wsparcie kierownika projektu w opracowaniu dokumentów rekrutacyjnych oraz projektowych (np. regulaminy, dzienniki zajęć, ankiety ewaluacyjne);  wsparcie kierownika w zakresie dokonywania modyfikacji projektu;  koordynowanie zadań w szkołach (zapewnienie sal dydaktycznych, niezbędnego sprzętu, zaplanowanie harmonogramu zajęć, przekazanie nauczycielom dokumentacji projektowej na zajęcia);  rekrutacja i selekcja uczestników projektu, w tym dokumentowanie procesu rekrutacyjnego;  organizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem zajęć i wyjazdów;  nadzór nad prawidłowym przebiegiem zajęć oraz zgodnością realizacji zajęć ze Standardami realizacji wsparcia;  kontakt z prowadzącymi zajęcia oraz opiekunami wyjazdów, ewidencjonowanie czasu pracy prowadzących zajęć, zbieranie od nauczycieli kart czasu pracy i przekazywanie ich do biura projektu;  monitorowanie frekwencji uczniów;  przygotowywanie sprawozdań z realizacji projektu;  wsparcie kierownika w organizacji sieci współpracy i samodoskonalenia nauczycieli;  uczestnictwo w Grupie Zarządzającej Projektem; Inne wymagania i zadania: - dyspozycyjność - konieczność posiadania telefonu komórkowego, e-maila, komputera z dostępem do Internetu, z oprogramowaniem umożliwiającym przetwarzanie uzyskanych danych oraz dysponowania własnym lokalem do przygotowania dokumentów, - przekazywania treści z zachowaniem równości szans. Informacje dodatkowe: - nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonie usługi, - wynagrodzenie jest stałe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421100-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach