Przetargi.pl
Wykonywanie zmian w konfiguracji systemu SAP w modułach: BASIS, HR, FI, FI-AA, CO, FM, BW zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, a także prowadzenie warsztatów w siedzibie Zamawiającego oraz udzielanie zdalnych konsultacji oraz świadczenie usługi wsparcia w procesie utrzymania systemu SAP, w modułach jak wyzej, w oparciu o parametry SLA

Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50304 Wrocław, ul. Namysłowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 777 90 23
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
    ul. Namysłowska 8
    50304 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 777 90 23
    REGON: 2228736100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie zmian w konfiguracji systemu SAP w modułach: BASIS, HR, FI, FI-AA, CO, FM, BW zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, a także prowadzenie warsztatów w siedzibie Zamawiającego oraz udzielanie zdalnych konsultacji oraz świadczenie usługi wsparcia w procesie utrzymania systemu SAP, w modułach jak wyzej, w oparciu o parametry SLA
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonywanie zmian w konfiguracji systemu SAP w modułach: HR, FI, FI-AA, CO, FM oraz BW zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający wymaga zapewnienia przeznaczenia średnio 25 roboczogodzin miesięcznie na prace związane z realizacją modyfikacji i rozszerzeń nieobjętych standardem oprogramowania i zmian konfiguracji systemu, z trzymiesięcznym okresem rozliczeniowym w zakresie wykonanych na jego rzecz prac. Łączny ilość roboczo godzin nie może przekroczyć 600. W ramach wykonywanych prac Zamawiający będzie wymagał opracowywania dokumentacji technicznej zrealizowanych modyfikacji i rozszerzeń poza standardowych oraz zmian w konfiguracji systemu. 2) Prowadzenie warsztatów w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi systemu SAP wdrożonego u Zamawiającego, w ilości, łącznie, nie większej niż 36 dni. 3) Udzielanie zdalnych konsultacji wybranym pracownikom Zamawiającego w zakresie użytkowania oraz rozwoju systemu SAP, w ilości średnio 5 roboczogodzin miesięcznie z przyjęciem trzymiesięcznego okresu rozliczeniowego. 4) Diagnozowanie i rozwiązanie problemów wynikających z bieżącej pracy w systemie SAP poprzez obsługę zdarzeń krytycznych i zwykłych zgodnie z czasami reakcji i rozwiązania wynikających z tabeli usługi SLA dla SAP. Tabela SLA dla SAP Kategoria Reakcja Rozwiązanie Gotowość Incydent krytyczny 4 godziny 1 dzień 10x5 Incydent zwykły 24 godziny 5 dni roboczych 10x5 Zlecenie 10 dni roboczych 10x5 Reklamacja 5 dni roboczych Reakcja – maksymalny czas od przekazania zgłoszenia do Wykonawcy Rozwiazanie – maksymalny czs opracowania rozwiazania przetestowanego w środowisku testowym UWAGA: Zamawiający nie posiada ważnej umowy na świadczenie usług utrzymaniowych (maintenance) licencji oprogramowania SAP, którym to oprogramowaniem się posługuje. Zamawiający informuje, że w ramach zawartych dotąd umów licencyjnych nie jest związany zapisami dokumentu: „Ogólne Warunki Umów SAP Polska”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach