Przetargi.pl
Rozbudowa systemu informatycznego Omega-PSIR w ramach projektu „UPWR 2.0: Międzynarodowy i interdyscyplinarny program rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” umowa nr POWR.03.05.00-00-Z062/18, w zakresie modułów: a) Wiodące Zespoły Badawcze b)Eksperci c)Patenty, produkty, wdrożenia

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu informatycznego Omega-PSIR w ramach projektu „UPWR 2.0: Międzynarodowy i interdyscyplinarny program rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” umowa nr POWR.03.05.00-00-Z062/18, w zakresie modułów: a) Wiodące Zespoły Badawcze b)Eksperci c)Patenty, produkty, wdrożenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu informatycznego Omega-PSIR w ramach projektu „UPWR 2.0: Międzynarodowy i interdyscyplinarny program rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” umowa nr POWR.03.05.00-00-Z062/18, w zakresie modułów: a) Wiodące Zespoły Badawcze b) Eksperci c) Patenty, produkty, wdrożenia. 2. Zakres Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę systemu informatycznego o dedykowane moduły oraz szkolenie administratorów systemu informatycznego oraz zespołu analityków do samodzielnego zarządzania, konfigurowania i nadzoru nad eksploatacją rozbudowanych/ nowych modułów: a) Dostawę i instalację nowego modułu systemu informatycznego: moduł Wiodące Zespoły Badawcze b) Dostawę i instalację funkcjonalności rozbudowy modułów systemu informatycznego: moduł Eksperci i moduł Patenty, produkty, wdrożenia c) Opracowanie szczegółowego harmonogramu prac związanych z realizacją Umowy, z podziałem na etapy d) Opracowanie, dostawę i instalację funkcjonalności Systemu zgodnie z harmonogramem e) Zapewnienie możliwości generowania przez system informatyczny zestawień i raportów z możliwością zapisu i wydruku, obejmujących rozbudowywane/nowe moduły f) Opracowanie i dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej dla dostarczonych modułów g) Wykonanie konfiguracji, parametryzacji, modyfikacji i uruchomienie nowych modułów w systemie informatycznym u Zamawiającego h) Przeszkolenie administratorów systemu informatycznego oraz zespołu analityków do samodzielnego zarządzania, konfigurowania i nadzoru nad eksploatacją rozbudowanych/ nowych modułów i) Udzielenie gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 24 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru bez uwag. 3 Wymagania ogólne a) Wszystkie moduły muszą być zintegrowane z posiadanym przez zamawiającego system informatycznym tzn. zapewnić jednokrotne wprowadzanie danych, dostęp do niezbędnych dla danej funkcjonalności danych bez konieczności ich replikowania, kopiowania czy też ponownego wprowadzania, a także natychmiastową widoczność wprowadzonych zmian w danych we wszystkich miejscach, w których dane są wykorzystywane. b) Rozbudowane moduły w systemie informatycznym muszą zapewniać komunikację z Użytkownikami systemu za pośrednictwem polskojęzycznego i anglojęzycznego interfejsu 4.Szczegółowe wymagania funkcjonalne opisane są w załączniku nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowią załączniki nr 2 oraz 2a do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, oświadczenia o których mowa powyżej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania musi zostać złożone odrębnie przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez pełnomocnika spółki cywilnej w imieniu każdego z nich. Jeżeli przesłanki z art. 24 ustawy Pzp zostaną wypełnione względem choćby jednego wspólnika spółki cywilnej, skutkować to będzie wykluczeniem z postępowania spółki cywilnej. Na ofertę składa się Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), do którego należy dołączyć: b) oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 i 2a do SIWZ) c) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, d) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach