Przetargi.pl
wykonywanie usług Pogotowia Technicznego na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Białystok będących w zarządzie Zarządu Mienia komunalnego w Białymstoku.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2010-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie usług Pogotowia Technicznego na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Białystok będących w zarządzie Zarządu Mienia komunalnego w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług Pogotowia Technicznego w dni robocze od godziny 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i oficjalne święta państwowe ( dni wolne od pracy ), polegające na usuwaniu i zabezpieczaniu awarii instalacji wodno- kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, instalacji gazowej i elektrycznej w lokalach i budynkach mieszkalnych , użytkowych i przychodniach stanowiących własność Gminy Białystok zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku administrowanych przez ADM Domred , adres : ul. Przejazd 2a 15-430 Białystok oraz Belwro s.c., adres ul. Świętojańska 24 , 15-277 Białystok. Wykaz budynków z administracjami, w tym zestawienie budynków, w których znajdują się kotłownie gazowe objęte całodobową obsługą serwisową wykonywaną przez firmę zewnętrzną będących własnością 100 % Gminy Białystok stanowi dodatek nr 1 do SIWZ, będący również załącznikiem nr 1 do umowy. Zakres czynności objętych przedmiotem zamówienia stanowi dodatek nr 2 do SIWZ, będący również załącznikiem nr 2 do umowy. Nie są objęte przedmiotem zamówienia koszty usunięcia przez Pogotowie Techniczne awarii na odcinkach instalacji, które zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21.06.2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz. U. z 2005 r. Nr 31 poz. 266 z późn. zm.) oraz umową najmu zawartą na lokal mieszkalny i użytkowy, są konserwowane i naprawiane przez najemców i właścicieli. Wyżej wymienione usługi Pogotowie Techniczne może wykonywać odpłatnie na zlecenie najemcy lub właściciela. Zakres obowiązków najemcy określa dodatek nr 3 do SIWZ, będący również załącznikiem nr 3 do umowy. 2. W/w usługi wykonywane będą z zachowaniem szczególnej ostrożności i staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z : 1) zawartą umową na wykonywanie przedmiotu zamówienia 2) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3. Komplet materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia Wykonawca dostarczy we własnym zakresie. 4.Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie . 5. Podczas realizacji usług wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu wykonywanych prac objętych usługą oraz przechowywanych materiałów niezbędnych do ich wykonania. 6. Pogotowie Techniczne Wykonawcy działa na podstawie zgłoszeń przyjętych od mieszkańców budynków objętych umową, od użytkowników lokali użytkowych w tych budynkach , pracowników Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku , Straży Miejskiej , przedstawicieli Administracji i firmy konserwującej kotłownie gazowe w wybranych budynkach. 7. Pogotowie Techniczne Wykonawcy będzie pełnić stały dyżur w dni robocze od godziny 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego oraz całodobowo w soboty , niedziele i oficjalne święta państwowe ( dni wolne od pracy ). 8. Dyspozytor Pogotowia Technicznego przekazuje telefonicznie dnia następnego do godz. 800 do odpowiedniej administracji informacje o ważnych awariach zgłoszonych w czasie dyżuru. Pisemne raporty wykonanych prac za dany miesiąc, będą przekazane do Referatu Ewidencji i Utrzymania Zasobu w siedzibie Zamawiającego na koniec miesiąca wraz z fakturą za wykonanie comiesięcznej usługi. 9. Pogotowie Techniczne Wykonawcy po otrzymaniu zgłoszenia podejmie natychmiast działania zabezpieczające. 10. W koniecznych przypadkach Pogotowie powiadamia odpowiednie służby miejskie odpowiedzialne za dostawy mediów do budynków tj. Pogotowie Gazowe , Wodociągi Białostockie , MPEC , Zakład Energetyczny oraz Policję , Pogotowie Ratunkowe , Straż Pożarną. 11. Wymaga się udzielenia co najmniej rocznej gwarancji na zakres wykonywania usług Pogotowia Technicznego. 12. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje zadania 1-3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 23 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach