Przetargi.pl
Serwis i bieżące naprawy instalacji solarnych - II

Gmina Miejska Hajnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6822180, 6822875 , fax. 085 6822994
  • Data zamieszczenia: 2015-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hajnówka
    ul. Aleksego Zina 1 1
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 085 6822180, 6822875, fax. 085 6822994
    REGON: 05065899900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis i bieżące naprawy instalacji solarnych - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest serwis i bieżące naprawy zestawów kolektorów słonecznych służących do podgrzewania wody użytkowej w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych (296 szt.) i w budynkach użyteczności publicznej (10 szt.) położonych na terenie miasta Hajnówka. Zadanie nr 1 - serwis instalacji solarnych. Pod pojęciem serwis rozumie się: a) wzrokowa weryfikację instalacji: - jakość mocowań i połączeń gwintowanych i lutowanych całej instalacji, - wygląd poszczególnych elementów składowych, ocena jakości pracy kolektorów słonecznych (sprawdzenie połączenia czujnika temperatur oraz izolacja kabla czujnika, kontrola umieszczenia czujnika) - sprawdzenie szczelności przejścia dachowego, - sprawdzenie izolacji przewodów, b) obserwacja ewentualnych przecieków na śrubunkach, w miejscach lutowanych oraz w pobliżu naczynia przeponowego. W razie konieczności uzupełnić glikol i dobić ciśnienie w układzie. c) badanie właściwości glikolu (pH, odporność na zamarzanie), w razie konieczności wymiana glikolu na nowy. d) ogólne sprawdzenie funkcjonowania instalacji: sprawdzenie wielkości przepływu w układzie solarnym - zapisać wartość przepływu w karcie gwarancyjnej (kontrola wzrokowa rotametru, czy nie blokuje się) i ewentualna regulacja, zakres pracy pompy, sprawdzenie temperatur (czy temperatura na zasilaniu odpowiada temperaturze na kolektorach), ewentualne ustawienie sterownika, e) wymiana anody magnezowej w zasobniku solarnym - 1 raz na 1,5 roku (harmonogram zostanie ustalony z zamawiającym) Zadanie 2 - bieżące naprawy instalacji solarnych. Bieżące naprawy instalacji będą polegały, w miarę potrzeb na wymianie uległych awarii poszczególnych elementów, tj. kolektorów słonecznych, zasobnika solarnego, pompy solarnej, pompy do dezynfekcji, sterownika,naczynia wzbiorczego, przewodów solarnych, czujnika temperatury, zaworu trójdrożnego oraz zaworów i innych elementów montażowych wchodzących w skład zestawu (nie każda instalacja ma taką samą ilość zaworów i elementów montażowych) Dokumentacja projektowa instalacji solarnych stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 24 tys. zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d) gwarancjach bankowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP Hajnówka Nr 52 1020 1332 0000 1302 0037 7218. 4. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach