Przetargi.pl
Wykonywanie przeglądów technicznych urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych wraz z materiałami eksploatacyjnymi w budynkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    Bankowa 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 359 13 34, , fax. -
    REGON: 000001347
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wyższa Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie przeglądów technicznych urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych wraz z materiałami eksploatacyjnymi w budynkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są okresowe przeglądy i konserwacja urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych tj. maksymalnie 6 przeglądów każdego urządzenia w okresie trwania umowy, z wyjątkiem przypadków, gdzie w załączniku nr 2 do SIWZ zastrzeżono inną liczbę przeglądów) wraz z materiałami eksploatacyjnymi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym warunki świadczenia usług, zawiera załącznik nr 2 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ (wzór umowy). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: a) część A postępowania – Przeglądy techniczne central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w 8 budynkach Uniwersytetu Śląskiego; b) część B postępowania – Przeglądy techniczne central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynkach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych przy ulicy Jagiellońskiej 28 i Bankowej 9 w Katowicach; c) część C postępowania – Przeglądy techniczne central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynku Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanym przy ulicy Grota Roweckiego 5 w Sosnowcu; d) część D postępowania – Przeglądy techniczne central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynku Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanym przy ulicy Bankowej 11b w Katowicach; e) część E postępowania – Przeglądy techniczne central wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych w budynkach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych przy ulicy Jagiellońskiej 28 i Różyckiego 14 w Katowicach; Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą Wykonawca może złożyć ofertę ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Wykonawca realizował będzie przedmiot umowy: od dnia 01.01.2021 r. przez okres 36 miesięcy. 5. Minimalny termin gwarancji na zamontowane materiały, urządzenia, itp. wynosi – wg gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 7. W ramach usługi serwisowej urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest reagować na zgłoszenia Zamawiającego wszelkiego rodzaju awarii lub zakłóceń w pracy urządzeń. Czas reakcji serwisu winien wynosić do 8 godzin(dotyczy części A - D/do 12 godzin (dotyczy części E) od momentu zgłoszenia telefonicznie lub e-mailem lub faksem przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Przez czas reakcji serwisu należy rozumieć poświadczone przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego przybycie serwisanta, diagnozę i rozpoczęcie czynności zmierzających do usunięcia zaistniałej awarii. Szczegóły dotyczące świadczenia usługi serwisowej zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku drobnych awarii nie wymagających nakładów finansowych, Wykonawca zobowiązany jest usunąć awarię niezwłocznie. Zamawiający przez „drobne awarie” nie wymagające nakładów finansowych rozumie zakłócenia w pracy urządzeń, które dają się usunąć bez konieczności użycia materiałów i części zamiennych wykraczających poza konieczne do celów konserwacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50710000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Część A postępowania: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł, 00/100), 2) Część B postępowania: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł, 00/100), 3) Część C postępowania: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł, 00/100), 4) Część D postępowania: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł, 00/100), 5) Część E postępowania: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł, 00/100), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub 3) w gwarancjach bankowych lub 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego –Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (t.j. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert). 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy: a) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 lub 3a ustawy – Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy); d) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego), 3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ. 6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 3 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy Pzp albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy Pzp (w trakcie toczącego się postępowania odwoławczego). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej należy: 1) w przypadku wadium w formie pisemnej (oryginał) - złożyć wraz z ofertą w miejscu składania ofert w osobnej kopercie, natomiast kopię tego dokumentu, poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty; 2) w przypadku wadium w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym – przesłać na adres e-mail Zamawiającego: dzp@us.edu.pl, przed upływem terminu składania ofert (t.j. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert). 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek Zamawiającego zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kopię dowodu dokonania przelewu. 9. Kopertę z wadium wniesionym w formie niepieniężnej należy opisać w następujący sposób (dotyczy wadium w formie pisemnej (oryginał) : Nazwa i adres Wykonawcy Przetarg nieograniczony - DZP.381.060.2020.UG „Wykonywanie przeglądów technicznych urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych wraz z materiałami eksploatacyjnymi w budynkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach” Wadium w formie niepieniężnej 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa przepis art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22ust. 1b pkt 1) ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność przez Wykonawcę. 3) W przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca powinien przedłożyć stosowne zobowiązanie tegoż podmiotu lub inny dowód na udostępnienie potencjału wraz z ofertą w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach