Przetargi.pl
Usługa wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego w celu określenia stanu technicznego oraz stopnia zużycia poszczególnych elementów systemu.

Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, Jana Pawła II 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
    Jana Pawła II 2
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    REGON: 272165010
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego w celu określenia stanu technicznego oraz stopnia zużycia poszczególnych elementów systemu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 1Wykonanie jednorazowego przeglądu technicznego systemu telewizji przemysłowej, systemu alarmowego oraz kontroli dostępu zainstalowanych w Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakielaw Siemianowicach Śląskich, w celu określenia stanu technicznego oraz stopnia zużycia poszczególnych elementów systemu.Wymagania jakościowe zamawiającego odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dla:1) TV przemysłowej (CCTV) – wykonanie:a) jednego pełnego przeglądu wszystkich urządzeń;b) kontroli aktualnego stanu okablowania;c) czyszczenia kamer i obiektywów;d) sprawdzenia zdarzeń w systemie;e) regulacji ostrości kamer oraz ich ustawień;f) sprawdzenia poprawności działania rejestratorów cyfrowych, dokonanie ewentualnej korekty czasów rejestracji.2) Systemu alarmowego (SSWiN) – wykonanie:a) jednego pełnego przeglądu wszystkich urządzeń;b) weryfikacji poprawności funkcjonowania czujek PIR;c) przeglądu kontraktonów;d) przeglądu systemu w centralach alarmowych;e) wywołania próbnych alarmów włamania i sabotażu.3) Systemu kontroli dostępu (KD) – wykonanie:a) jednego pełnego przeglądu wszystkich urządzeń;b) weryfikacji poprawności funkcjonowania czytników i zamknięć drzwi w systemie;c) sprawdzenia bazy danych w systemie;d) korekty parametrów pracy: nadanie priorytetów;e) sprawdzenia działania elektrozaczepów;f) testowania zasilaczy (pomiar napięć) i baterii awaryjnych;g) testu pożarowego (zwolnienie blokad w systemie).Wykaz elementów wchodzących w skład systemu określa załącznik nr 1 do SWZ.Pakiet 2Wykonanie jednorazowego przeglądu technicznego systemu sygnalizacji pożaru zgodnie z § 3 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów, zainstalowanego w Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakielaw Siemianowicach Śląskich, w celu określenia stanu technicznego oraz stopnia zużycia poszczególnych elementów systemu.Wymagania jakościowe zamawiającego odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:1) jednego pełnego przeglądu wszystkich urządzeń poprzez:a) sprawdzenie rezystancji izolacji, rezystancji doziemienia, rezystancji pętli linii dozorowych;b) sprawdzenie czułości wszystkich czujek pożarowych oraz ich czyszczenie;c) sprawdzenie sprawności wszystkich ręcznych ostrzegaczy pożarowych poprzez ich uruchomienie;d) sprawdzenie adresacji elementów systemu w centrali oraz ich aktualizacja zgodnie z nowymi oznaczeniami pomieszczeń (opis czujki/urządzenia na wyświetlaczu centralki);e) sprawdzenie układów sterowania urządzeniami związanymi z bezpieczeństwem p.poż. obiektu;f) sprawdzenie współpracy centrali z urządzeniem transmisji alarmów pożarowych UTA2000;g) sprawdzenie stanu naładowania baterii w centralach pożarowych, centralach sterujących oraz zasilaczach pożarowych.2) mapowania tj. naniesienia na rzuty (zamawiający udostępni posiadane podkłady DWG) wszystkich elementów systemu (m.in. czujki, ROPy, EKSy, EWK, UCSy) wraz z aktualizacją nr/opisu z podziałem na poszczególne centrale, podcentrale, linie i pętle oraz inne znajdujące się w systemie;3) kontroli poprawności działania systemu zgodnie ze scenariuszem pożarowym w tym:a) uruchomienie sygnalizatorów optyczno-akustycznych w danej strefie pożarowej;b) powiadomienie KMPSP Siemianowice Śląskie o alarmie pożarowym – poprzez system monitoringu;c) zwolnienie blokad elektromagnetycznych w drzwiach przeciwpożarowych lub dymoszczelnych utrzymywanychw normalnych warunkach w pozycji otwartej;d) wyłączenie central wentylacji bytowej i klimatyzacji obsługujących strefę pożarową, w której powstał pożar;e) zamknięcie przeciwpożarowych klap odcinających zabudowanych w przewodach wentylacyjnychi klimatyzacyjnych;f) uruchomienie systemu wentylacji pożarowej klatek schodowych i wind;g) sprowadzenie wszystkich dźwigów na poziom parteru i zablokowanie w pozycji otwartych drzwi w strefie pożarowej, w której powstał pożar;h) odblokowanie wszystkich zabudowanych na drogach ewakuacji drzwi objętych kontrolą dostępu.4) wzrokowej kontroli stanu podstawek, czujek, centrali i ciągów kablowych;5) kontroli stanu zamocowania elementów systemu;6) czyszczenia urządzeń.Wykaz elementów wchodzących w skład systemu określa załącznik nr 1 do SWZ.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia przeszkoli osoby wskazane przez Zamawiającego (do 10 osób) w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji centrali przeciwpożarowej (szkolenie do 2 godzin).Pakiet 3Wykonanie jednorazowego przeglądu technicznego systemu łączności radiowej z Lotniczym Pogotowiem Ratunkowym oraz Wojewódzkim Pogotowiem Ratunkowym zainstalowanego w Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich, w celu określenia stanu technicznego oraz stopnia zużycia poszczególnych elementów systemu.Wymagania jakościowe zamawiającego odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:a) kontroli aktualnego stanu okablowania;b) sprawdzenia poprawności działania urządzeń radiowych oraz systemu komputerowego;c) wywołania próbnych testów oraz sprawdzania działania urządzeń radiowych;d) korekty parametrów pracy: nadawania priorytetów;e) testowania zasilaczy (pomiar napięć) i zasilacza buforowego;f) testu aktualnego oprogramowania systemu komunikacji.Wykaz elementów wchodzących w skład systemu określa załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50710000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach