Przetargi.pl
Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożaru, systemu oddymiania, dźwiękowego systemu ostrzegania oraz systemu gaszenia gazem wraz z systemem wczesnej detekcji dymu w budynkach urzędu MON w Warszawie

Ministerstwo Obrony Narodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, al. Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261840007 , fax. +48261840642
  • Data zamieszczenia: 2020-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Obrony Narodowej
    al. Niepodległości 218
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261840007, fax. +48261840642
    REGON: 01487280600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożaru, systemu oddymiania, dźwiękowego systemu ostrzegania oraz systemu gaszenia gazem wraz z systemem wczesnej detekcji dymu w budynkach urzędu MON w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu przeglądów konserwacyjnych: 1) systemu sygnalizacji pożaru, 2) systemu oddymiania, 3) dźwiękowego systemu ostrzegawczego, 4) systemu gaszenia gazem wraz z systemem wczesnej detekcji dymu. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonywanie przeglądów konserwacyjnych: 1) stałych urządzeń gaśniczych SUG, 2) systemów gaszenia w agregatach prądotwórczych, 3) instalacji oświetlenia ewakuacyjnego. 3. Opis przedmiotu stanowi również: 1) Załącznik nr 6 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz urządzeń, 3) Załącznik nr 8 do SIWZ – Formularz cenowy, 4) Załącznik nr 3 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy, 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: • Wykonywanie bezpośrednio przeglądów konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożaru, systemu oddymiania, dźwiękowego systemu ostrzegania oraz systemu gaszenia gazem wraz z systemem wczesnej detekcji dymu w kompleksach urzędu MON, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Bankowy Zamawiającego nr: 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000 Wadium w formie pieniężnej musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację, poprzez podanie znaku sprawy: 1/ZP/20. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności związanej z narażeniem na promieniowanie jonizujące, zgodnie z ustawą z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 792 t.j. z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 lipca 2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy ze źródłami promieniowania jonizującego (Dz. U. z 2006 r., nr 140, poz. 994); • Wykonawca musi posiadać zdolność, w myśl ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742 t.j.), do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwa, 4) Zobowiązanie podmiotu/podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ – w przypadku, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 SIWZ. 5) dokument potwierdzający wniesienie wadium,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach