Przetargi.pl
SERWIS DRUKAREK KONICA MINOLTA

Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
  • Data zamieszczenia: 2020-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Al. Jerozolimskie 94
    00-807 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
    REGON: 17427604000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SERWIS DRUKAREK KONICA MINOLTA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych dotyczy 23 sztuk urządzeń Konica Minolta druk monochromatyczny i druk kolorowy, w tym: a. 1 sztuka Konica Minolta 1200, b. 7 sztuk Konica Minolta C554, c. 15 sztuk Konica Minolta C652. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą świadczone w następujących lokalizacjach: a. GITD Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa; b. GITD ul. Przyczółkowa 109 A, 02-968 Warszawa. Szczegółowe informacje zawarte w SiWZ Serwis będzie świadczony w terminie wskazanym w ofercie (nie dłuższym niż 72 godziny) liczonym od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania, usterki bądź awarii do momentu dostarczenia tonerów lub naprawionego urządzenia, lub protokolarnego potwierdzenia naprawy w miejscu instalacji u Zamawiającego. Zamawiający nie wymaga wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50313000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA - formularz OF.0.; 2. Formularz cenowy - formularz nr OF.1.; 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy w tym postępowaniu złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe i ewentualne wyjaśnienia (należy wykorzystać formularz DP.3. załączony do SIWZ) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 4. Wraz z ofertą powinny być złożone: 4.1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 4.2. pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4.3. dowód wniesienia wadium, jeżeli wadium jest wymagane zgodnie z postanowieniami Warunków szczególnych SIWZ. W przypadku, gdy wymagane wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach