Przetargi.pl
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usługi obejmującej dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2281930 , fax. 32 2281498
  • Data zamieszczenia: 2015-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
    ul. 1-go Maja 9 9
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 2281930, fax. 32 2281498
    REGON: 00030827000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usługi obejmującej dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Lokalizacja i czas pracy Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o., przy ul. 1-go Maja 9 Całodobowo, w dniach: poniedziałek - piątek, soboty, niedziele, święta i inne dni ustawowo wolne od pracy Hol główny 6:00 - 20:00 - pracownik bez licencji dozoru fizycznej Centralna Izba Przyjęć 20:00 - 6:00 - pracownik bez licencji dozoru fizycznej Zamawiający ma prawo wydać polecenie dotyczące zmiany miejsca stacjonowania wartownika. II. Zakres obowiązków (wg wytycznych Zamawiającego) 1. kontrola ruchu osobowego, 2. 3. prowadzenie rejestru wydawania i przyjmowania kluczy, 4. kontrola stanu zewnętrznego obiektu Szpitala i Przychodni Specjalistycznej 4 razy w ciągu zmiany (w odstępach 2 godzinnych) oraz prosektorium 1 raz w ciągu zmiany w godzinach 10:00-11:00 oraz 22:00-23:00; każda kontrola musi zostać odnotowana w rejestrze obchodu, 5. zamykanie drzwi bocznych o godz. 16:00: - [bud. A -1] - Centralna IP od strony wyjazdu karetek, - [bud. C -1] - wyjście z bud. C do Przychodni Specjalistycznej (bud. D) / wejście na Oddział Rehabilitacji Narządu Ruchu 6. zamykanie drzwi wejścia głównego o godz. 20:00, 7. zamykanie bramy wjazdowej o godz. 22:00, 8. nadzór nad sposobem parkowania samochodów celem niedopuszczenia do tworzenia blokad szczególnie pojazdów służby zdrowia, podjęcie natychmiastowych działań celem udrożnienia poszczególnych szlaków komunikacyjnych, 9. kontrola jakościowa jak i ilościowa sprzętu p. poż. zgodnie z wykazem i prowadzenie rejestru stanu - 1 raz dziennie, 10. nadzór nad bezpieczeństwem p.poż. szczególnie zdarzeń mogących wywołać pożar wewnątrz obiektu jak i w jego pobliżu, 11. podejmowanie natychmiastowych działań zmierzających do eliminacji źródła zagrożenia np. użycie gaśnicy, koca p.poż, powiadomienie straży pożarnej, itp., 12. w sytuacjach zagrożenia zawiadamianie i wzywanie policji na teren obiektu, 13. na polecenie Zamawiającego dozorowanie zamkniętego parkingu należącego do Zamawiającego - w przypadku jego utworzenia, 14. obsługa i utrzymanie w sprawności centrum monitoringu oraz obsługa urządzeń monitorujących, 15. wykonywanie innych poleceń Zarządu Szpitala lub osób przez niego upoważnionych w zał. nr 1 do umowy III. Wykonawca zapewni pracownikowi dozoru: 1. jednolite, schludne, dopasowane umundurowanie (jednakowe koszulki / koszule) oraz w widoczny identyfikator, 2. środki łączności radiowej wraz z systemem monitorowania łatwe w obsłudze i o małych gabarytach, 3. ubezpieczenie osób zatrudnionych, 4. przeszkolenie z zakresu topografii obiektu chronionego, 5. polisę ubezpieczeniową OC firmy. IV. Wymagania: 1. Wymagana znajomość obiektu, stref pożarowych chronionego obiektu oraz stref systemu antywłamaniowego (konieczność rejestrowania godziny włączania i wyłączania systemu), 2. Znajomość instrukcji p. poż., ewakuacji oraz innych dokumentów dotyczących rozmieszczenia zaworów, systemów alarmowych itp. obowiązujących na terenie chronionego obiektu, 3. Znajomość podstawowych przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, 4. Zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w związku z wykonywaną służbą, w szczególności informacji dotyczących zabezpieczeń, systemu łączności, kodów, danych personalnych osób oraz innych informacji związanych z Zamawiającym, których ujawnienie może narazić jego dobra osobiste.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 2 628,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset dwadzieścia osiem zł 00/100) 2. Termin składania ofert wyznaczono do 22.07.2015r. godz. 9:30 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert: BANK BGŻ 61 2030 0045 1110 0000 0283 4220 4. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przetargowej dokumentów potwierdzających wniesienie kwoty, o której mowa w pkt 1. 5. Wymagana kwota musi znajdować się na w/w rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Formy wnoszenia wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 7. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć Zamawiającemu, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia przed upływem terminu do składania ofert. Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 -14:30. 8. Z dokumentu zawierającego zobowiązanie wadialne winna wynikać wartość wadium, przedmiot postępowania przetargowego i numer postępowania zgodny z niniejszym SIWZ, a także prawidłowe dane beneficjenta oraz uprawnienie beneficjenta do żądania realizacji zobowiązania wadialnego w przypadku zaistnienia przesłanek wymienionych w art. 46 ust 5 ustawy PZP. 9. W przypadku nie wniesienia wadium w terminie wyżej podanym Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania przetargowego zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.siemianowice.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach