Przetargi.pl
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usług pralniczych, dezynfekcji i czyszczenia chemicznego wraz z transportem

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2281930 , fax. 32 2281498
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
    ul. 1-go Maja 9 9
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 2281930, fax. 32 2281498
    REGON: 00030827000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usług pralniczych, dezynfekcji i czyszczenia chemicznego wraz z transportem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez okres 12 miesięcy dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usług pralniczych, dezynfekcji i czyszczenia chemicznego wraz z transportem zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi obowiązującymi w tym zakresie, z zastosowaniem środków piorących i dezynfekujących. Usługa ma być wykonywana w pralni oraz przy użyciu urządzeń i środków Wykonawcy, przy czym pralnia musi posiadać zezwolenie właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego do świadczenia usług na rzecz jednostek służby zdrowia oraz spełniać wymogi pełnej bariery higienicznej. Szacowana ilość bielizny szpitalnej znajdującej się w zakresie usługi prania 12 miesięcy - 48 000 I.Przedmiot zamówienia obejmuje usługę prania bielizny szpitalnej wraz z transportem. 1.W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: pranie wodne bielizny szpitalnej, operacyjnej, materacy, pokrowców na materace, koców, poduszek, oraz odzieży ochronnej i operacyjnej i innych (firany, zasłony, obrusy) dezynfekcja chemiczno-termiczna; prasowanie; maglowanie i naprawy krawieckie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nienadającego się do prania wodnego wraz z transportem. 2.Pranie pieluch i bielizny noworodkowej według zaleceń Instytutu Matki i Dziecka lub innej równoważnej instytucji. 3.Pranie bielizny i odzieży fasonowej z zachowaniem technologii prania i dezynfekcji z zachowaniem podziału na: a)bieliznę noworodkową b)bieliznę położniczą c)bieliznę operacyjna d)bieliznę ogólnoszpitalną 4.Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma się odbywać na wózkach jezdnych, dostarczonych na czas trwania umowy przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw. 5.Bielizna do naprawy będzie zapakowana przez Zamawiającego w oddzielnym worku z napisem (SZWALNIA) 6.Odbieranie bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie od poniedziałku do soboty. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia ww. usługi w soboty i inne dni wolne od pracy szczegółowy jej zakres będzie uzgadniany z 7 dniowym wyprzedzeniem. 7.Usługi mają być świadczone do 24 godzin od chwili przekazania asortymentu pralniczego, za wyjątkiem odzieży fasonowej, która musi wracać do Zamawiającego do 48 godzin od chwili przekazania, kocy i poduszek, które mają wracać do Zamawiającego do 72 godzin od chwili przekazania oraz materacy, które mają wracać do Zamawiającego do 7 dni od chwili przekazania. 8.Wykonawca poza kompleksową usługą prania, zobowiązany jest do wykonania drobnych napraw bielizny takich jak: przyszywanie guzików, naprawa zamków, napów, troczków, zszywanie rozdarć. 9.Wykonawca raz na kwartał na swój koszt ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu kopie badań mikrobiologicznych wykonanych w pralni Wykonawcy potwierdzonych przez Stację Sanitarno -Epidemiologiczną, dokumentujących skuteczność prania i dezynfekcji. Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo wykonania własnych wymazów czystościowych w chwili dostarczenia bielizny do magazynu Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy. 10.Wykonawca musi zapewnić pomiar Ph w ostatnim płukaniu i możliwość jego korygowania tak, aby uniknąć wystąpienia odczynów alergicznych. II.Wykonawca musi: 1.Przedstawić wykaz środków piorących do prania wodnego oraz czyszczenia chemicznego. 2.Przedstawić dokumenty potwierdzające, iż stosowane środki piorąco-dezynfekujące do prania wodnego, które będą używane do świadczenia usługi posiadają wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu środka na ternie naszego kraju lub Unii Europejskiej oraz deklaracje zgodności CE. 3.Przedstawić aktualne karty charakterystyki wszystkich środków, jakie będą używane w procesie prania wodnego i czyszczenia chemicznego oraz certyfikat dermatologiczny środka piorącego do czyszczenia chemicznego, 4.Przedstawić dokumenty, które potwierdzają, iż pralnia spełnia warunki do prania bielizny szpitalnej. 5.Zapewnić istnienie pełnej bariery higienicznej w obiekcie pralni. 6.Zapewnić odpowiedni transport - pojazdy z zaświadczeniem inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu do realizacji usługi transportu w zakresie przedmiotu zamówienia. 7.Przedstawić procedury dezynfekcji środka transportu. 8.Dysponować automatycznym urządzeniem do mycia i dezynfekcji wózków do transportu bielizny szpitalnej. 9.Dysponować urządzenie do czyszczenia chemicznego. 10.Zapewnić terminowości realizacji przedmiotu zamówienia - do 24 godzin od chwili przekazania asortymentu pralniczego, za wyjątkiem odzieży fasonowej, która musi wracać do Zamawiającego do 48 godzin od chwili przekazania, kocy i poduszek, które mają wracać do Zamawiającego do 72 godzin od chwili przekazania oraz materacy, które mają wracać do Zamawiającego do 7 dni od chwili przekazania. 11.Zapewnić rekompensaty za zniszczoną w praniu bieliznę. 12.Zapewnić wykonywania naprawy uszkodzonej w trakcie usługi prania bielizny. 13.Dysponować pralnicą tunelową i automatycznym urządzeniem do dozowania środków piorących 14.Dysponować urządzeniem do obróbki fartuchów i ubrań operacyjnych (barierowych) w pozycji wiszącej za pomocą gorącego powietrza, umożliwiającym ich odpylanie i zapewniającym automatyczne składanie. 15.Dysponować zewnętrznym, zintegrowany w strefie płukania system filtracji do usuwania włosów, pyłu bawełnianego oraz połamanych włókien celu zwiększenia bezpieczeństwa epidemiologicznego. 16.W razie awarii urządzeń Wykonawca zabezpieczy wykonanie usługi - posiadanie drugiego obiektu wykonawczego lub umowy z innym Wykonawcą posiadającym dopuszczenie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie prania bielizny szpitalnej. 17.W przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych Wykonawca złoży depozyt pościeli w magazynie Zamawiającego w ilości 30 kpl. (poszwa, poszewka, prześcieradło) nieodpłatnie, 18.Posiadać minimum 2 samochody do realizacji zamówienia, które muszą być przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej, 19.Posiadać minimum 4 wózki jezdne - 2 do przewozu bielizny czystej i 2 do przewozu bielizny brudnej III.Wymagania: 1.Bielizna czysta przywożona z pralni musi być poskładana i zapakowana asortymentowo w białe zgrzewne worki foliowe - opakowanie - poszwa po 5 szt. w opakowaniu - prześcieradło 10 szt. w opakowaniu - poszewki po 20 szt. w opakowaniu - koce po 2 szt. W opakowaniu opisana (rodzaj bielizny i dołączony wykaz z ilością), a odzież ochronna na wieszakach także w workach foliowych. 2.Bielizna czysta będzie dostarczana od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 9:00 środkiem transportu Wykonawcy, Magazyn bielizny znajduje się w Szpitalu przy ul. 1-go Maja 9. 3.Bielizna czysta będzie dostarczana w wyjątkowych sytuacjach w soboty w godz. 7:00 - 9:00 środkiem transportu Wykonawcy, Magazyn bielizny znajduje się w Szpitalu przy ul. 1-go Maja 9. 4.Bielizna brudna będzie odbierana od poniedziałku do soboty w godz. 12:00 - 15:00 środkiem transportu Wykonawcy, Magazyn bielizny znajduje się w Szpitalu przy ul. 1-go Maja 9. 5.Osoba odbierająca brudną bieliznę obowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór - fartuch ochronny i rękawice ochronne. 6.Środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub posiadać szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. 7.Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na kwicie zbiorczym wykazującym asortymentowe ilości oddanej bielizny oraz określające jej wagę ogólną, ww. kwit potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik Szpitala oraz odbiorca. 8.Bielizna oddana do prania będzie trwale oznaczona przez Zamawiającego jego logo. 9.Płukanie odzieży fasonowej będzie odbywało się przy użyciu płynu antystatycznego. 10.Przed zawarciem umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizytę w pralni Wykonawcy. IV.Zasady reklamacji: 1.Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego. 2.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, za jakość wykonywanych usług pralniczych oraz zgodność procesu pralniczego z wymogami sanitarnymi. 3.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody zaistniałe w związku z wykonaną usługa od momentu odebrania prania do chwili przekazania czystego i jego odbioru przez Zamawiającego. 4.Zamawiający jest upoważniony do sprawdzenia partii dostarczonego prania i w razie stwierdzenia zastrzeżeń do zgłoszenia reklamacji najpóźniej do 3 dni roboczych po dostarczeniu tej partii bielizny przez Wykonawcę. Reklamacja zostanie przez Wykonawcę rozpatrzona i wykonana zgodnie z zapisem pkt. 5. 5.Reklamowanie ilości i jakości asortymentu prania odbywać się będzie przez sporządzenie protokołu. Wykonawca na własny koszt dokona ponownego prania bielizny i dostarczy ją Zamawiającemu w nieprzekraczalnym terminie 24 godzin od daty sporządzenia protokołu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach