Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych na rzecz Beskidzkiego Centrum Onkologii

Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8164061 , fax. 033 8164401
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II
    ul. Wyzwolenia 18 18
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8164061, fax. 033 8164401
    REGON: 07214716400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych na rzecz Beskidzkiego Centrum Onkologii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Beskidzkiego Centrum Onkologii w Bielsku-Białej usług pralniczych, obejmujących pranie (w tym prasowanie, maglowanie) oraz transport n/w asortymentu, w ilości ok. 105240 kg (w skali 12 miesięcy): a) bielizna pościelowa i asortyment różny - poszwy poszewki, prześcieradła, podkłady, obrusy, koce, ręczniki, ścierki, firany, zasłony, serwetki, kołdry, podkłady bawełniane, odzież robocza i ochronna, worki bieliźniarskie, piżamy, szlafroki, pokrowce, narzuty, poduszki, materace itp. - w ilości ok. 45 612 kg, b) bielizna operacyjna - kompresy, operatory, ubrania operacyjne, maski, czapki, itp. - w ilości ok. 28 884 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uprawniające do udziału w postępowaniu: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. spełnią warunki dodatkowe: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał nr 1 do siwz; b) udokumentują stosownym wykazem wykonanie a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanie usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty (np. referencje ) stwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym jest wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż 200.000,00 zł, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie; c) zagwarantują, że usługa będzie wykonywana zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na proces prania oraz zgodnie z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia - zał. nr 1 do siwz; d) zagwarantują, że używane do realizacji usługi środki i preparaty będą posiadać w rozumieniu ustawy z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych (Dz.U nr 175, poz. 1433 z 2002r. z późn. zm.) aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu, lub aktualne pozwolenie tymczasowe, lub aktualną decyzję o wpisie do rejestru produktów biobójczych niskiego ryzyka, bądź aktualne pozwolenie na obrót wydane przez ministra właściwego do spraw zdrowia. a ponadto będą gwarantować właściwą jakość prania bez powodowania przyspieszonego zużycia bielizny oraz uczuleń u pacjentów - zał. nr 1 do siwz. e) zagwarantują spełnienie wymogów: - wyprana bielizna powinna być czysta, sucha i wymaglowana - zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie do worków foliowych; - brudna bielizna powinna być odebrana z siedziby Zamawiającego i po wypraniu z powrotem dostarczona do siedziby Zamawiającego transportem własnym oferenta; - transportowanie bielizny fasonowej na wieszakach; - płukanie bielizny fasonowej przy użyciu płynu antystatycznego; - znakowanie worków z czystą bielizną asortymentowo i wagowo; - zapewnienie dokumentacji zdawczo-odbiorczej brudnej i czystej bielizny; - transportowanie bielizny samochodem posiadającym wydzieloną część brudną oraz czystą, mytym i dezynfekowanym z odpowiednią częstotliwością; - usługa pralnicza powinna być realizowana w trybie codziennym (pranie powinno być dostarczane do Zamawiającego codziennie z wyjątkiem dni wolnych od pracy i dni świątecznych). - zasady składania operatora: *operator złożyć wzdłuż na pół *troki operatora na zewnątrz *rękawy złożyć razem *całość złożyć wszerz dwukrotnie zgodnie z dołączonymi do siwz zdjęciami - załącznik nr 5 do siwz - zasady składania prześcieradła *prześcieradło złożyć równo wszerz f) udokumentują posiadanie aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum ? wartości składanej oferty; g) zagwarantują że posiadają komorę dezynfekcyjną lub będą posiadać na własność, w najmie, w dzierżawie lub innej formie albo skorzystają z usług podwykonawcy, który taką komorę posiada w okresie realizacji umowy - do potwierdzenia stosownym oświadczeniem. h) zaoferują 30 dniowy termin płatności za wykonaną usługę - zał. nr 1 do siwz; i) zagwarantują niezmienność ceny przez cały okres realizacji zamówienia - zał. nr 1 do siwz; j) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami siwz - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, 2 i 3 ppkt b), f) i g) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt 3 ppkt a), c), d), e), h), i) i j) zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, w tym oświadczenia, jakie należy złożyć w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 4 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 6. Wykaz wykonanych a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie stosownych dokumentów (np. referencji ) stwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym jest wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż 200.000,00 zł, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie; 7. Aktualna polisa lub inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum ? wartości składanej oferty. 8. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w warunkach uprawniających do udziału w postępowaniu pkt 3 ppkt e) 9. Oświadczenie Wykonawcy o zagwarantowaniu posiadania komory dezynfekcyjnej na własność, w najmie, w dzierżawie lub innej formie albo korzystanie z usług podwykonawcy, który taką komorę posiadają w okresie wykonywania umowy. 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 11. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - zał. nr 1 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach