Przetargi.pl
Wykonanie w sezonie zima 2019/2020 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu - 2 części

Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4414069 , fax. 77 4414071
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Książąt Opolskich 27
    45-005 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4414069, fax. 77 4414071
    REGON: 53142158400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w sezonie zima 2019/2020 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu - 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na drogach powiatu opolskiego. Wykonawca zabezpieczy łączność telefonii komórkowej ze wszystkimi jednostkami sprzętowymi i sprzętowo-transportowymi, zarówno zamawiającego jak i wykonawcy. Nośnik lub jednostka sprzętowo – transportowa zadysponowana przez Wykonawcę do odśnieżania czy zwalczania śliskości wyposażona będzie w urządzenie lokalizacji GPS umożliwiające Zamawiającemu podgląd bieżącej lokalizacji pojazdu oraz możliwość generowania raportów z danymi zawierającymi historię przebytej trasy oraz czas przejazdu. W przypadku, gdy Wykonawca zadysponuje nośnik lub jednostkę sprzętowo – transportową, na której nie znajduje się urządzenie lokalizacji GPS należy przedstawić pisemne uzasadnienie tego faktu Dyżurnemu prowadzącemu ZUD. Urządzenia jw. w ilości równej ilości nośników lub jednostek transportowo-sprzętowych zabezpieczy i przekaże Zamawiający na podstawie umowy użyczenia. Opis części zamówienia: I. część 1 - zadanie nr 3 Wykonanie w sezonie zimowym 2019/2020 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP Opole - na terenie gminy Popielów - ( O.D. Kotórz Mały ). 1. Opis i zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na terenie gminy Popielów (Obwód Drogowy w Kotorzu Małym). Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonywania usług zawierają załączniki: a) „Wykaz dróg powiatowych na terenie gminy Popielów objętych i nie objętych zimowym utrzymaniem w sezonie 2019/2020” – dla zadania nr 3, b) Specyfikacje Techniczne (ST). 2. Informacje dodatkowe dot. zamówienia: 2.1. Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zapewnia: a) materiały uszorstniające z dowozem na plac magazynowy Wykonawcy, b) dyżur osobowy (dyżurny AZ). 2.2. Wykonawca zapewni: a) plac magazynowy o wymiarach min. 10m x 10m na materiały uszorstniające (materiały dostarczane przez Zamawiającego) położony na terenie gm. Popielów umożliwiający szybkie reagowanie - spełniający wymogi z zakresu ochrony środowiska, b) pryzmowanie materiałów uszorstniających, c) załadunek materiałów uszorstniających na piaskarko-solarki, d) zaplecze sprzętowo-warsztatowe (obsługę warsztatową jednostek sprzętowych umożliwiającą szybkie reagowanie i utrzymywanie sprzętu w stałej sprawności technicznej). II. część 2 - zadanie nr 6 Wykonanie w sezonie zimowym 2019/2020 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP Opole – obsługa punktu dyspozytorskiego w Bierkowicach obsługującego zadania nr 1, 2, 2a, 3, 4, 5 - tj. teren gmin Chrząstowice, Tarnów Opolski, Ozimek, Dobrzeń Wielki, Łubniany, Murów, Turawa, Popielów, Dąbrowa, Komprachcice, Prószków, Niemodlin, Tułowice. 1. Opis i zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje obsługę zadania od 1 do 5, t.j. czynności bezpośrednie i pomocnicze mające na celu prawidłowe wykonywanie usług w zakresie odśnieżania i usuwania oblodzeń, a polegające m.in. na: a) praca i dyżur ładowarki na bazie w Opolu-Bierkowicach: - sporządzanie za pomocą ładowarki mieszanki piaskowo-solnej (uszorstniającej), - dodawanie w razie potrzeb na polecenie Zamawiającego innych materiałów do mieszanki np. chlorku wapnia, - mieszanie i pryzmowanie materiałów uszorstniających do AZ, - załadunek materiałów uszorstniających na piaskarko-solarki – dla zadań nr 1, 2 i 4, - załadunek materiałów uszorstniających na samochody Zamawiającego przewożące je na place magazynowe Wykonawców - dla zadań nr 2a, 3 i 5, b) dyżur osobowy (dyżurny AZ - koordynator): - przyjmowanie / zbieranie informacji ( w 2019/2020) o stanie pogody i obsługa meteorologiczna w celu prawidłowej realizacji usług zimowego utrzymania, - koordynowanie pracy jednostek sprzętowo-transportowych podczas prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg powiatowych objętych zadaniami 1, 2, 2a, 3, 4 i 5. Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonywania usług zawierają załączniki: a) „Wykaz dróg powiatowych objętych i nie objętych zimowym utrzymaniem w sezonie 2019/2020”, b) Specyfikacje Techniczne (ST). 2. Informacje dodatkowe dot. zamówienia: 2.1.Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zapewnia: a) materiały uszorstniające (piasek i sól), b) plac składowy w Opolu-Bierkowicach na materiały uszorstniające dostarczane przez Zamawiającego (główne składowisko). 2.2. Wykonawca zapewni: a) punkt dyspozytorski, b) zaplecze sprzętowo-warsztatowe (obsługę warsztatową ładowarki umożliwiającą szybkie reagowanie i utrzymywanie sprzętu w stałej sprawności technicznej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium [ na części ( zadania ) na które składana jest oferta ] w wysokości: Część Nr 1 ( zadanie nr 3 ) - 1.000,00 zł ( słownie złotych: jeden tysiąc złotych 00/100 ), Część Nr 2 ( zadanie nr 6 ) - 900,00 zł ( słownie złotych: dziewięćset złotych 00/100 ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 tekst jednolity). Nazwa beneficjenta: Powiat Opolski – Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27 Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać przed terminem składania ofert przelewem na rachunek Zamawiającego nr 94 1020 3668 0000 5902 0015 8857 z dopiskiem: „Zima 2019/2020 – ZDP w Opolu - 2 części - Część nr ………..” lub „DT.261.15.2019 – część nr …”. a dowód przelewu załączyć do oferty w oryginale lub jego potwierdzoną kopię. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 IDW: 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017 poz. 570 tekst jednolity), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. II. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5,Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach