Przetargi.pl
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: Modernizacja pomieszczeń Zakładu Radiologii Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Wielkopolskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 61866 Poznań, ul. Garbary
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618850500, , fax. 618 521 948
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Centrum Onkologii
    ul. Garbary 15
    61866 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618850500, , fax. 618 521 948
    REGON: 29120400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: Modernizacja pomieszczeń Zakładu Radiologii Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace projektowe oraz roboty budowlane, związane z modernizacją – częściową przebudową – pomieszczeń Zakładu Radiologii Wielkopolskiego Centrum Onkologii, realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia - zawarty jest w załączonych do niniejszej specyfikacji opracowaniach: • PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY MODERNIZACJI POMIESZCZEŃ ZAKŁADU RADIOLOGII WIELKOPOLSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII • KONCEPCJA ARCHITEKTONICZNA; KONCEPCJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI – PRZEBUDOWA ZAKŁADU RADIOLOGII NA PARTERZE STAREGO BUDYNKU W WIELKOPOLSKIM CENTRUM ONKOLOGII • EKSPERTYZA TECHNICZNA ORAZ KONCEPCJA ZMIAN KONSTRUKCYJNYCH W RAMACH PRZEBUDOWY ZAKŁADU RADIOLOGII NA PARTERZE STAREGO BUDYNKU W WIELKOPOLSKIM CENTRUM ONKOLOGII Wymagany termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga całkowitego wykonania przedmiotu zamówienia (opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót budowlanych) w terminie 64 tygodni (448 dni kalendarzowych) od dnia podpisania umowy. Przekazanie placu budowy dla realizacji pierwszego etapu robót budowlanych nastąpi po uzyskaniu pozwolenia na budowę, w terminie 15 dni roboczych od zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do rozpoczęcia robót. Powyższy okres 15 dni roboczych jest niezbędny dla Zamawiającego, dla opróżnienia pomieszczeń pierwszego etapu przebudowy i udostępnienia frontu robót Wykonawcy. Zamawiający wymaga wykonania robót budowlanych w podziale na etapy określone graficznie na rysunku nr 07 w KONCEPCJI ARCHITEKTONICZNEJ, stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. W zakres danego etapu, którego granice określono na rzucie parteru, wchodzą także ewentualne roboty na innych kondygnacjach oraz na dachu budynku, związane z tym obszarem. Nieprzekraczalny czas wykonania prac projektowych oraz poszczególnych etapów robót budowlanych, wymagany przez Zamawiającego, określa tabela zawarta w SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany przed zgłoszeniem gotowości do rozpoczęcia robót budowlanych do przedłożenia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót, uwzględniającego uwarunkowania lokalne, wytyczne projektowe, a w szczególności podział zadania na etapy, zawarty w powyższej tabeli. Harmonogram powinien zawierać wszystkie pozycje kosztów składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z elementów. W harmonogramie należy wyszczególnić elementy scalone robót, które z technicznego punktu widzenia mogą stanowić przedmiot odbiorów częściowych. Warunki szczególne realizacji przedmiotu zamówienia, które należy uwzględnić w cenie oferty, wynikają z poniższych uwarunkowań : 1) Przewiduje się realizację robót budowlanych w podziale na etapy, ustalonym przez Zamawiającego; 1. Ponadto w cenie oferty należy uwzględnić: a) pracę w czynnym obiekcie szpitalnym, b) konieczność skoordynowania robót z firmami specjalistycznymi, które na zlecenie Zamawiającego będą wykonywać deinstalacje oraz instalacje urządzeń medycznych (np. aparatów RTG) w pomieszczeniach Zakładu Radiologii, na poszczególnych etapach przebudowy, c) konieczność skoordynowania robót budowlanych z wyposażaniem pomieszczeń w meble. Warunkiem odbioru przez Zamawiającego danego etapu przebudowy będzie pełne umeblowanie pomieszczeń w obrębie tego etapu, d) prace rozbiórkowe (hałas), wynoszenie gruzu i materiałów rozbiórkowych, transport materiałów do wbudowania po godzinie 15 oraz w weekendy, e) prace wywołujące hałas nie dłużej niż do godziny 20.00, f) konieczność pracy w soboty i niedziele, g) ręczny transport materiałów rozbiórkowych i materiałów do wbudowania na odległości do 100 m, h) montaż tymczasowych ścian z płyt g-k, odgradzających poszczególne etapy robót od części czynnych szpitala. Cena oferty jest ceną ryczałtową, obejmującą całość przedmiotu zamówienia, a więc zarówno fazę projektową jak i wykonawczą, począwszy od pozyskiwania materiałów do projektowania, a skończywszy na uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie przebudowanych pomieszczeń. W ofercie należy podać cenę łączną oraz jej następujące części składowe: a) Cena ryczałtowa za wykonanie pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym Projektu Budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę oraz Projektów Wykonawczych, specyfikacji techn., przedmiarów, kosztorysów ofertowych we wszystkich niezbędnych branżach (nie więcej niż 10% wartości łącznej zamówienia). Wykonanie tego elementu zamówienia potwierdzone będzie protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez Zamawiającego oraz dokumentem decyzji pozwolenia na budowę. b) Cena ryczałtowa za wykonanie wszystkich robót budowlanych i towarzyszących (w tym wyposażenia meblowego), niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (nie mniej niż 90% wartości łącznej zamówienia). Wartość tego elementu zamówienia winna wynikać z kalkulacji Oferenta, sporządzonej na podstawie PF-U oraz koncepcji i ekspertyz, udostępnionych przez Zamawiającego w ramach siwz. Wykonanie tego elementu zamówienia potwierdzone będzie protokołami odbioru częściowego – po wykonaniu I, II oraz III etapu przebudowy oraz protokołem odbioru końcowego i decyzją pozwolenia na użytkowanie – po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza płatność za wykonanie zamówienia w następujących transzach podanych w SIWZ. Wymagany przez Zamawiającego termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. W specyfikacji technicznej określono przedmiot zamówienia wskazując jego opis i parametry techniczne. Zaproponowany przez Wykonawcę asortyment nie może posiadać parametrów gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach jakościowych /technicznych nie gorszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku ofert równoważnych należy dołączyć dokładny opis parametrów jakościowych/technicznych oferowanych materiałów, w języku polskim z podaniem rodzaju, typu i producenta zaproponowanych materiałów – pod rygorem odrzucenia oferty. Zaproponowane w ofercie równoważnej przedmiot zamówienia musi być zgodne ze wszystkimi wymaganymi i normami jakościowymi określonymi w specyfikacji. Jeżeli w specyfikacji użyto nazwy własnej należy to traktować nie jako wskazanie, a jedynie jako przykład zastosowania materiałów dla ustalenia wymaganego standardu . Warunki gwarancji: Minimalny okres gwarancji - na wykonane roboty budowlane, liczony od momentu dokonania ich protokolarnego odbioru (podpisanie końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego) – 36 miesięcy. Okres gwarancji na zamontowane urządzenia - nie mniej niż 24 miesiące od momentu podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego całego przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 27 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w: 1.1.pieniądzu; 1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3 gwarancjach bankowych; 1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. 2007r Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Oferta niezabezpieczona wadium lub zabezpieczona wadium wniesionym nieprawidłowo będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego: Bank BGZ BNP Paribas SA: Konto depozytowe – 51 1600 1462 1833 5288 9000 0003. 5. Na przelewie należy umieścić informację o treści : „przetarg nieograniczony 350/52/2017 WADIUM – Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pod nazwą Modernizacja pomieszczeń Zakładu Radiologii WCO”. W OFERCIE NALEŻY PODAĆ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY ZAMAWIAJĄCY ZWRÓCI WADIUM ZŁOŻONE W FORMIE PRZELEWU. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, Kantor Cegielskiego, pokój 028, I piętro. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 13.2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 13.3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z uwagi na charakter zamówienia zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 2. Dokument lub odpis potwierdzający z rejestru lub innej ewidencji lub inny dokument w celu weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli. 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych., jeżeli ich umocowanie nie wynika wprost z dokumentów określonych w pkt. VI.2 4. Wypełniony załącznik 2 do siwz JAKOŚĆ STOSOWANYCH MATERAŁÓW wraz z opisami, folderami, fotografiami, opisami technicznymi, danymi katalogowymi producenta oraz dokumentami jednoznacznie potwierdzające parametry jakościowe oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku 2 siwz w celu potwierdzenia jakości stosowanych materiałów. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiajacego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach