Przetargi.pl
Prace remontowe pomieszczeń Segmentu A pn. zmiana sposobu użytkowania Segmentu A Oddziału Chirurgicznego Ogólnego na poradnie specjalistyczne SPZOZ Międzychód - Etap II

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-400 Międzychód, Szpitalna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48957482011 , fax. +48957482711
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Szpitalna 10
    64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. +48957482011, fax. +48957482711
    REGON: 000310249
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzychod.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowe pomieszczeń Segmentu A pn. zmiana sposobu użytkowania Segmentu A Oddziału Chirurgicznego Ogólnego na poradnie specjalistyczne SPZOZ Międzychód - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (Etap II) pod nazwą: PRACE REMONTOWE POMIESZCZEŃ SEGMENTU „A” pn.: „ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA SEGMENTU A ODDZIAŁU CHIRURGICZNEGO OGÓLNEGO NA PORADNIE SPECJALISTYCZNE SPZOZ MIĘDZYCHÓD” Przedmiot zamówienia dotyczy tylko i wyłącznie wykonania robót budowlanych bez wykonania dokumentacji projektowej, która to dokumentacja została wykonana w ramach odrębnego zlecenia. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. otrzyma największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny, a jej wybór zostanie zatwierdzony przez Dyrektora SPZOZ w Międzychodzie. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz jego opis zawarte są w: - dokumentacji projektowej – stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji, opisie/erracie do projektu - przedmiary robót/kosztorysy ślepe – jako element pomocniczy zakresu projektowego i opisu - załącznik do dokumentacji projektowej - Zakres prac remontowych w segmencie A dla Etapu II zadania: „Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń segmentu A Oddziału Chirurgicznego Ogólnego na Poradnie Specjalistyczne” w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie Zamawiający informuje, że pomieszczenia parteru Segmentu A – objęte przedmiotem zamówienia – są w czynnej pracy. Są to pomieszczenia poradni specjalistycznych. Prace należy zaplanować i wykonać w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w sposób nie kolidujący z harmonogramem czasu pracy poradni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę będzie zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy zł 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm. ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie: Pekao S.A. I/O Międzychód 13 1240 3565 1111 0000 4441 6571 z dopiskiem „WADIUM – AG/ZP-19/2017” Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, należy dołączyć do składanej oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający dokona zwrotu bądź zatrzymania wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z uwzględnieniem przepisu art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust.4 ustawy Pzp w związku z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument – oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 8a do SIWZ, a także na wezwanie zamawiającego dostarczy odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach