Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUGI REGENERACJI TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH W SŁUŻBIE CZOŁGOWO-SAMOCHODOWEJ 24 WOG

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://24wog.wp.mil.pl/pl/index.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUGI REGENERACJI TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH W SŁUŻBIE CZOŁGOWO-SAMOCHODOWEJ 24 WOG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa regeneracji zespołów, podzespołów oraz innych elementów osprzętu zdemontowanych z pojazdów. 2. Wykaz technicznych środków materiałowych (zwanych dalej technicznymi środkami materiałowymi – w skrócie TŚM), podlegających usłudze regeneracji, zawarto w tabeli 1.1 Lp. Nazwa TŚM Ilość J.m. HONKER/TARPAN 1 TURBOSPRĘŻARKA GT1749 S 779059417 3 szt. 2 ALTERNATOR A125-70C HONKER 769896205 2 szt. 3 POMPA WTRYSKOWA HONKER 779059724 2 szt. 4 WAŁ NAPĘDOWY DŁUGI KPL. 779058882 1 szt. 5 POMPA WTRYSKOWA PP4117P1G3176 1 szt. STAR 266 I pochodne 6 OŚ RESORÓW 444.14.284 5 szt. 7 SPRĘŻARKA KPL. HS-17.00 16 szt. 8 ROZRUSZNIK R-10C KPL. 852.000.0 10 szt. 9 ROZRUSZNIK R-10CW KPL. 853.000.0 24 szt. 10 ALTERNATOR A210 KPL. 12V 371.000.1 1 szt. 11 ALTERNATOR A220W KPL. 24V 375.000.1 1 szt. 12 PRZEKŁADNIA (TYPU ZF) 75-801-2-000 16 szt. 13 DWUOBWODOWY MECHANIZM HM12.00 41 szt. 14 WAŁ NAPĘDOWY 27.701.0.000 6 szt. 15 WAŁ NAPĘDOWY 27.702.0.000 7 szt. 16 WAŁ NAPĘDOWY 27.703.0.000 4 szt. 17 POMPA WTRYSKOWA SILN. S-359M P76-15/M 2 szt. 18 POMPA WTRYSKOWA KPL. SILN. S-359M P76-15 1 szt. 19 POMPA WTRYSKOWA USZCZELNIONA SILN. S-359M P76-15U/M 14 szt. 20 POMPA WTRYSKOWA SILN. S-359M P76-28/P 5 szt. 21 POMPA WTRYSKOWA SILN. S-359M P76-07 3 szt. STAR 200 22 DWUOBWODOWY MECHANIZM 462.197.100.0 20 szt. RAZEM 185 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50116000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy) 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 3.1 pieniądzu; 3.2 poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 gwarancjach bankowych; 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 8/2018 – Wykonanie usługi regeneracji TŚM”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz), Pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach