Przetargi.pl
USŁUGA POLEGAJĄCA NA REGENERACJI TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH (TŚM) ZASOBÓW MAGAZYNOWYCH SŁUŻBY CZOŁGOWO – SAMOCHODOWEJ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2019-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA POLEGAJĄCA NA REGENERACJI TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH (TŚM) ZASOBÓW MAGAZYNOWYCH SŁUŻBY CZOŁGOWO – SAMOCHODOWEJ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa regeneracji technicznych środków materiałowych uzyskanych w wyniku rozkompletowania sprzętu lub prowadzenia napraw pojazdów. Wykaz technicznych środków materiałowych, które mogą podlegać usłudze: HONKER/TARPAN 1 MOST PRZEDNI HIPOIDALNY 252200030 1 szt. 2 POMPA WTRYSKOWA(66KW) KPL. 000237244 1 szt. 3 POMPA WTRYSKOWA HONKER 779059724 1 szt. 4 POMPA WTRYSKOWA HONKER 779059724 3 szt. 5 ROZRUSZNIK KPL.BOSCH 000262039 1 szt. 6 ALTERNATOR A125-70C HONKER 769896205 1 szt. 7 TURBOSPRĘŻARKA GT1749 S 779059417 1 szt. IVECO 8 ALTERNATOR 769896153 1 szt. 9 ROZRUSZNIK IVECO 5801520336 1 szt. STAR 266 i pochodne 10 OŚ RESORÓW 444.14.284 3 szt. 11 WAŁ NAPEDOWY 27.702.0.000 1 szt. 12 WAŁ NAPEDOWY 27.702.0.000 3 szt. 13 WAŁ NAPEDOWY 27.703.0.000 2 szt. 14 WAŁ NAPEDOWY 27.704.0.000 1 szt. 15 SPRĘŻARKA KPL. HS-17.00 1 szt. 16 DWUOBWODOWA POMPA HAMULCÓW 411.36.202 1 szt. 17 DWUOBWODOWY MECHANIZM HM12.00 1 szt. 18 DWUOBWODOWY MECHANIZM HM12.00 4 szt. 19 DWUOBWODOWY MECHANIZM HM12.00 9 szt. 20 PRZEKŁADNIA (TYPU ZF) 75-801-2-000 3 szt. 21 PRZEKŁADNIA (TYPU ZF) 75-801-2-000 5 szt. 22 POMPA WTRYSKOWA SILN.S-359M P76-15/M 1 szt. 23 POMPA WTR.USZCZELNIONA S-359M P76-15U/M 2 szt. 24 POMPA WTR.USZCZELNIONA S-359M P76-15U/M 1 szt. 25 ROZRUSZNIK R-10CW KPL. 853.000.0 3 szt. 26 ROZRUSZNIK R-10CW KPL. 853.000.0 4 szt. STAR 200 27 ROZRUSZNIK R-10CW KPL. 853.000.0 1 szt. 28 ROZRUSZNIK R-10CW KPL. 853.000.0 4 szt. LUBLIN 29 PRZEKŁADNIA KIER. 8055(ZF) 8055-955-138 1 szt. 30 POMPA WTRYSKOWA PP4M7P1G3176 779054980 1 szt. 31 TURBOSPRĘŻARKA TB 2561 779057647 1 szt. MERCEDES 290GD 32 ROZRUSZNIK 12V A-004-151-66-01 1 szt. UWAGA: Podane ilości TŚM mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Pod pojęciem „Regeneracji” Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej zespołów, podzespołów oraz innych elementów osprzętu zdemontowanych z pojazdu (zwanych dalej technicznymi środkami materiałowymi – w skrócie TŚM) nadających się do odtworzenia pełnej sprawności technicznej zgodnie z wymaganą technologią wykonania. 3. Zamawiający obligatoryjnie wymaga podczas naprawy w zakresie wszystkich TŚM wymiany na nowe: a. uszczelniaczy; b. uszczelek; c. łożysk (tocznych, ślizgowych); d. elementów gumowych (przewodów, membran i tym podobne); dodatkowo wymiany na nowe w zakresie: dla wałów napędowych: e. wielowypustów; f. przegubów krzyżakowych wraz z łożyskami; dla sprężarek, turbosprężarek: g. wypracowanych elementów współpracujących (tłok, pierścienie, cylinder, panewki, wał korbowy); dla pomp wtryskowych: h. zużytych i wypracowanych elementów; dla alternatorów, rozruszników: i. szczotek oraz szczotkotrzymaczy; j. uszkodzonych uzwojeń wirników i stojana; k. w razie potrzeby sprzęgiełka, bendiksu czy elektromagnesu (rozruszniki); dla pomp hamulcowych, wspomagania, serw: l. zaworków; m. wypracowanych sprężyn; n. zużytych elementów współpracujących; dla przekładni kierowniczych: o. wypracowanych elementów przekładni – kulki, ślimak, zawory; dodatkowo dla w/w asortymentu dokonania n/w czynności: - mycie i czyszczenie: dodatkowo dla wałów napędowych: - wyważenie dynamiczne; dla sprężarek i turbo sprężarek: - sprawdzenie współosiowości; - naprawa gwintów od przewodów olejowych; - sprawdzenie na szczelność oraz uzyskiwanie ciśnienia sprężania oraz regulacja; dla pomp wtryskowych: - regulacja na stole probierczym; dla alternatorów i rozruszników: - sprawdzenie pod obciążeniem w zakresie napięcia i prądu ładowania; dla pomp hamulcowych, wspomagania i serw: - sprawdzenie na wytwarzanie ciśnienia oraz szczelność; dla przekładni kierowniczych: - naprawa gwintów podłączeniowych przewodów ciśnieniowych; - sprawdzenie działania; ponadto, Wykonawca zobowiązuje się: 1) przystąpić do oględzin całego wskazanego asortymentu TŚM w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy, 2) przystąpić do naprawy w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od zakończenia oględzin, uwzględniając zapisy w paragrafie 2 pkt 3 wzoru umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Wykonawca regenerację TŚM wykona zgodnie z Zakładową Dokumentacją Techniczną (dokument składany na 2 dni przed podpisaniem umowy). TŚM po regeneracji muszą spełniać wymagania określone w powyższej dokumentacji Zakładowa Dokumentacja Techniczna powinna być opatrzona pieczęcią i podpisem Wykonawcy. 5. Elementy użyte do wykonania regeneracji będą nowe i o potwierdzonej jakości, o parametrach nie gorszych od części producenta pojazdu (dopuszcza się użycia zamienników). 6. Zakładowa Dokumentacja Techniczna winna spełniać następujące wymagania ramowe: a. Zakładowa Dokumentacja Techniczna winna określać zasady przyjęcia do naprawy, zakres naprawy oraz warunki odbioru technicznego i przekazania TŚM po naprawie Zlecającemu. b. Powinna określać na podstawie jakiej dokumentacji została opracowana, np.: - instrukcji fabrycznej „Naprawa samochodu STAR 266” - instrukcji naprawy samochodu STAR 200 - katalogu części zamiennych TARPAN HONKER - instrukcji technologicznych naprawy głównej poszczególnych TŚM opracowanych i stosowanych przez Wykonawcę. c. Wykonawca winien podać dokładne nazwy, oznaczenia, sygnatury dokumentacji, d. Powinna określać ramowy zakres czynności prowadzonych podczas naprawy, w tym co najmniej: - elementy podlegające obligatoryjnej wymianie na nowe w procesie naprawy, - elementy poddawane weryfikacji i sposób naprawy oraz warunki wymiany na nowe, - wymagania stawiane TŚM po montażu końcowym, sposób sprawdzenia wymagań, - kontrolę jakości. e. Zamawiający przedstawił we wzorze umowy § 1 pkt. 6 ppkt. f (załącznik nr 4 do SIWZ) przykładowe zapisy jakie powinny być ujęte Zakładowej Dokumentacji Technicznej dla wybranego przez Wykonawcę asortymentu: 7. W przypadku przyjętych do regeneracji TŚM, których naprawa okaże się ekonomicznie nieuzasadniona lub niemożliwa, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego wraz ze sporządzonym przez siebie i potwierdzonym przez Kontrolę Techniczną Zakładu Protokołem Stanu Technicznego o dokonanie wymiany TŚM na możliwe do regeneracji o ile nie zmieni to ogólnej sumy końcowej zobowiązania podpisanej umowy. 8. W przypadku braku technicznych środków materiałowych sporządzony zostanie aneks do umowy, zmniejszający ilość asortymentu podlegającego regeneracji oraz ogólną wartość umowy. 9. Podczas zwrotu przez Wykonawcę TŚM nienadających się do regeneracji Zleceniodawca nie wymaga ponownej ich kompletacji. Przedmiotowe TŚM przyjąć w stanie rozkompletowania. Sporządzony przez wykonawcę i potwierdzony przez Kontrole Techniczną Zakładu protokół stanu technicznego będzie podstawą do przeklasyfikowania TŚM do kategorii V oraz przedstawienia do wybrakowania i zaprzychodowania w formie wyselekcjonowanych odpadów. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody mogące wyniknąć w czasie transportu TŚM od momentu przejęcia do czasu dostarczenia do miejsca „Regeneracji”. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w TŚM podczas wykonywania naprawy. W trakcie przebywania asortymentu w zakładzie Wykonawca ponosi za niego pełną odpowiedzialność. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność przy dostarczeniu TŚM po naprawie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 13. Zamawiający nie dopuszcza zmian konstrukcyjnych w regenerowanym asortymencie. 14. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji usługi (art. 29 ust. 3a Ustawy pzp). 15. Wykonawca oświadcza, że osoba/y realizujące czynności takie jak: organizacja pracy i zarządzanie podległymi pracownikami, zapewnianie niezbędnego sprzętu i materiałów do wykonania usługi, dozór nad stosowaniem materiałów i częściami zgodnych z zakresem zamówienia, w ramach przedmiotu umowy jest/są zatrudniona/e na umowę o pracę. 16. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy, oświadczenie zawierające wykaz osób z którymi zawarł w umowie o pracę (załącznik nr 6 do SIWZ). 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo w przypadku podjęcia wątpliwości co do faktu wywiązywania się Wykonawcy z obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności o których mowa w pkt. 15 na umowę o pracę w okresie obowiązywania niniejszej umowy wezwać Wykonawcę do przedłożenia, kopii umowy o pracę zawartych z osobą/ami o których mowa w pkt. 15 przy pomocy, których realizuje niniejszą umowę wraz z oświadczeniem niniejszych pracowników o udostępnieniu informacji zawartych w umowie o pracę w terminie 3 dni roboczych od dnia odebrania wezwania. 18. W przypadku zmiany - w okresie obowiązywania umowy – osób wykonujących czynności o których mowa w pkt. 15 w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu kopię umowy o pracę zawartą z tymi osobami wraz z oświadczeniem niniejszych pracowników o udostępnieniu informacji zawartych w umowie o pracę w terminie 3 dni od dnia dokonania zmiany. 19. Wykonawca wyraża zgodę na poddanie swoich pracowników, współpracowników i środków transportu, rygorom procedur bezpieczeństwa obowiązującym w Jednostce Wojskowej w czasie realizacji usługi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. 2017, poz. 2213 z późn. zm.), w zakresie działania "Wewnętrznych Służb Dyżurnych" oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 412 z późn. zm.). Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 5 do siwz) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w umowie jako do kontaktów. Te same procedury dotyczą także ewentualnych podwykonawców. 20. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18). 21. Warunkiem uzyskania pozwolenia, o którym mowa w pkt. 20, jest uzyskanie pozytywnej opinii w sprawie wstępu na teren jednostki chronionej Dyrektora Zarządu Operacyjnego Służby Kontrwywiadu Wojskowego w Warszawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50116000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych, zero groszy); 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 14/2019 – USŁUGA REGENERACJI TŚM NA RZECZ 24 WOG W GIŻYCKU.”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 6.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 6.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 7.1. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7.2. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 7.3. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, 7.4. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, 7.5. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, 7.6. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 8. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: 8.1. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 8.2. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, 8.3. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XII niniejszej siwz, 8.4. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); Zestawienie cenowe – załącznik nr 3 do SIWZ; Dowód wniesienia wadium, Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp); W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy pzp Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach