Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych ogłasza przetarg
- Adres: 55100 Trzebnica, Plac Piłsudskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 312 02 59 , fax. 71 312 02 59
- Data zamieszczenia: 2018-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych
Plac Piłsudskiego 1
55100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
tel. 71 312 02 59, fax. 71 312 02 59
REGON: 93209961700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzebnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi przygotowania oraz dostarczania posiłków do Żłobka Gminnego i Przedszkola Publicznego Nr 1 im. Krasnala Hałabały w Trzebnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi przygotowywania oraz dostarczania posiłków do Żłobka Gminnego i Przedszkola Publicznego Nr 1 im. Krasnala Hałabały w Trzebnicy, które mieszczą się przy ul. 3-go Maja 4 w Trzebnicy. 2. W zakres zamówienia wchodzi przygotowanie i dostawa trzech gotowych posiłków: śniadanie, obiad (dwa dania, kompot) i podwieczorek dla dzieci przedszkolnych w wieku 3-5 lat uczęszczających do Przedszkola Publicznego Nr 1 w Trzebnicy i dla dzieci w wieku 1-3 lata uczęszczających do Żłobka Gminnego w Trzebnicy w okresie od 01.09.2018 do 31.08.2019. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem miesiąca lipca 2019 r. oraz dni ustawowo wolnych od pracy). Szacunkowa ilość posiłków w okresie trwania umowy wynosić będzie: Przedszkole śniadania - 195 dzieci x 231 dni = 45 045 szt. obiady (zestaw: zupa + drugie danie + kompot) - 195 dzieci x 231 dni = 45 045 szt. podwieczorek -195 dzieci x 231 dni = 45 045 szt. Żłobek śniadania - 144 dzieci x 231 dni = 33 264 szt. obiady (zestaw: zupa + drugie danie + kompot) - 144 dzieci x 231 dni = 33 264 szt. podwieczorek - 144 dzieci x 231 dni = 33 264 szt. Planowane ilości dostaw mają charakter szacunkowy, w zależności od frekwencji dzieci lub zmiany deklaracji rodziców zgłaszających chęć żywienia dzieci i mogą ulec zmniejszeniu. Wszelkie zmiany ilości posiłków nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wdrożony i utrzymywany system HACCP. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: • „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. • § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: • posiada aktualną decyzję wydaną przez właściwą dla siedziby Wykonawcy Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną zatwierdzającą prowadzenie działalności w zakresie produkcji i dostarczania posiłków całodziennego wyżywienia dla dzieci; • posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających kontroli urzędowej organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Całodniowe żywienie pacjentów Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego PCUZ - ZOZ S.A.”
Dodano: 2024-04-24 - Świadczenie usług przygotowywania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KMP Jelenia Góra, KPP Dzierżoniów, KPP Jawor, KPP Lubań, KP Bolków, KP Pieńsk, KP Bogatynia.
Dodano: 2024-04-22 - Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2024-03-11 - Świadczenie usług cateringowych na potrzeby placówek oświatowych znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Bierutów
Dodano: 2024-02-25 - " Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zagrodnie"
Dodano: 2024-02-19 - „Świadczenie usług cateringowych na potrzeby placówek oświatowych znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Bierutów”
Dodano: 2024-02-04 - Usługa całodobowego żywienia - sporządzanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Gminnym SP ZOZ w Bogatyni
Dodano: 2024-02-01 - Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu Dolnym w 2024 roku
Dodano: 2024-01-22 - Usługa całodobowego żywienia - sporządzanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Gminnym SP ZOZ w Bogatyni
Dodano: 2024-01-15 - Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
Dodano: 2024-01-14