Przetargi.pl
Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu Dolnym w 2024 roku

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 56-120 Brzeg Dolny, Rynek 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71/3195662
  • Data zamieszczenia: 2024-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    Rynek 18
    56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie
    tel. 71/3195662
    REGON: 005943841
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gops.brzegdolny.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytucja samorządowa świadcząca pomoc społeczną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu Dolnym w 2024 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków jednodaniowych obiadowych o gramaturze nie mniej niż 500g, smacznych i urozmaiconych, o wysokiej wartości odżywczej, dla ok. 40 osób dziennie.2. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, w tym w szczególności z zasadami określonymi w:1) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy 2) z zachowaniem zasad systemu HACCP, czyli Zasad Dobrej Praktyki Higienicznej oraz Zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej.3. Produkcja posiłków powinna odbywać się z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, z zachowaniem reżimów dietetycznych i sanitarnych. Urozmaicenie posiłków powinno dotyczyć doboru posiłków, barwy, smaku i zapachu, konsystencji oraz sposobu przyrządzenia potraw. 4. Nie dopuszcza się produktów typu instant, fast-food, gotowych sosów i ziemniaków w proszku (typu puree).5. Niedopuszczalne jest dostarczanie pieczywa czerstwego lub wykazującego objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenia. 6. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. 7. Wykonawca musi mieć świadomość, że dostarczane przez niego posiłki wydawane będą osobom, dla których często będzie to jedyny posiłek w ciągu dnia. 8. Zamawiający szacuje, że liczba posiłków do dostarczenia w ramach zamówienia wyniesie 12 240. Zamawiający jednocześnie zastrzega prawo do przerwania dostaw w każdym momencie i na każdy okres, w zależności od ilości osób objętych dożywianiem, a także z innych przyczyn, które uniemożliwią prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Zmiany liczby osób objętych dożywianiem mogą wnikać z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. zmiana sytuacji materialnej podopiecznych, itp.). 9. Zamawiający gwarantuje zakup co najmniej 6000 posiłków w okresie obowiązywania umowy. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu 10 dniowego jadłospisu (dalej zwany „dekadówką”) na 4 dni przed pierwszym dniem dostawy w celu jego akceptacji przez Zamawiającego, z wyjątkiem pierwszego jadłospisu, który strony ustalą w dniu podpisania umowy.11. Dostawy gorących posiłków będą następować we wszystkie dni kalendarzowe w tym również w soboty, niedziele iświęta, w dwa miejsca:1) około 12 posiłków powinno zostać dostarczonych na godz. 12.00 pod adres Urazka 47, 56-120 Brzeg Dolny;2) około 28 posiłków powinno zostać dostarczonych na godz. 12.20 do siedziby Zamawiającego (Rynek 18, 56-120 Brzeg Dolny).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania należy wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Oborniki Śląskie Oddział Brzeg Dolny nr 67 9583 1022 0100 1195 2001 0003 wskazując w tytule przelewu nr lub nazwę postępowania.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje data i godzina uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.5. Jeżeli wadium wnoszone jest w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, wraz z ofertą, oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta.6. W przypadku zamiaru wniesienia wadium w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, musi ono spełniać następujące wymogi:1) musi być wystawione na Gminę Brzeg Dolny - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu Dolnym, ul. Rynek 18, 56-120 Brzeg Dolny;1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy;2) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;3) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;4) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.7. Szczegółowe postanowienia dot. wadium zawarte zostały w Rozdziale 10 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien posiadać aktualny wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej do prowadzenia działalności obejmującej przygotowywanie żywności oraz dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych w termosach odpowiednim środkiem transportu żywności.Zamawiający nie wymaga przedłożenia dokumentów wraz z ofertą.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien posiadać doświadczenie w realizacji usług o zakresie zbliżonym do usługi będącej przedmiotem zamówienia tj. nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia, które:- polegały na przygotowaniu i dostarczaniu lub wydaniu gorących minimum 500 posiłków obiadowych miesięcznie;- realizowane były na rzecz podmiotów innych niż świadczące usługi medyczne (w szczególności szpitale);- realizacja każdego zamówienia trwała minimum 5 miesięcy;- wykonane zostały siłami własnymi.W przypadku oferty wspólnej Wykonawców warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go co najmniej jeden z wykonawców składających wspólnie ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach